Plaj Stili {Beach Style}

8/31/2010

plaj-stili

Deniz mi, kumsal mi yoksa Gwen Stefani'nin tatli goruntusu mu bilinmez ama ben bu fotografin enerjisini cok sevdim! Fotografci harika yakalami$!

Not sure if it is the sea, the beach or the sweet look of Gwen Stefani, I love the energy of this picture. Great catch!

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok begenıyorum bu kadını..Parfümünüde severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Hayallerime -kısmen de olsa- ulaşmamın verdiği sevinçle, bir kitap çekilişi düzenledim. Kitaba âşıklardansanız beklerim:

    http://halinintozubiterdelininsozubitmez.blogspot.com/2010/08/hayallerinin-meyvesini-tattgn-ilk.html

    YanıtlaSil
  3. plajda gunesin altinda boynunda siyah fular, altinda uzun ve agir jeans gorunumu beni bogdu acikcasi daral geldi daha fazla bakamadim :)

    YanıtlaSil
  4. okyanus kenarinda hava bazen cok esintili oluyor, hava serin oldugu icin bence oyle giyinmistir, yoksa Gwen i$ini bilir, yoksa cok sicak olsa bu kadar kat kat giyinmez herhalde :)

    YanıtlaSil
  5. oouufff hayatta takamiorum boyle sapka :/ ama bi yerden baslicam begendigim biri olunca alip .)

    sevgiler .)

    YanıtlaSil
  6. ilk resmi beğendim çok hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş hatun yaa

    YanıtlaSil
  8. çok hoş hatun yaa

    YanıtlaSil
  9. hiç ama hiç enerjik hoş ve tarz gelmedi.. önceki arkadasın dediği gibi aynen tamamen boğdu benide..
    jeani de çok çirkin, boynuna taktığı fularda çok anlamsız olmuş.. biraz ne bulmuşsa almış takıştırmış gibi geldi.. ya yanlış bi tabir olmazsa mahalle arası kızları gibi geldi.. bu fotota sadece beni alan tırnaklarında ki ojeler oldu.. ne kadar güzel bi mavi ya o öyle... bittim resmen..

    YanıtlaSil