Seren Serengil'in son hali ve yeni saç rengi

8/07/2010 09:55:00 ÖS

seren-serengil

Seren Serengil'i bir suredir twitter hesabindan takip ediyorum. Orada zayiflama kampindan fotograflarini, diyet menulerini paylasiyor. Zayifladigini soylesede o goruntulerden pek anlasilmiyordu. Yukaridaki fotografini bugun Hurriyet'te gordum. 3 hamileligin ardindan tam 20 kilo vermis, fistik gibi olmus. Bir de Seren'in bu aralar twitter'da bahsetmekten en cok hoslandigi $ey yeni sac rengi :) Son halini nasil buldunuz?

You Might Also Like

31 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Gerçekten zayıflamış ama göbeğinin görüntüsü rahatsız etti beni. Nedenini de hemen söyleyeyim, ben hayatımda, göbek deliği bu kadar yukarıda başka birini görmedim. Şoktayım resmen, verilen 20 kilodan ziyade göbeğine bakmaktan kendimi alamıyorum. Ama çok takdir ettim Seren'i, 20 kiloyu verip, yıllardır olmadığı kadar zayıf olabildiği için. Hiç hamile kalmazdan evvel bile bu kadar zayıf değildi yanılmıyorsam...

    YanıtlaSil
  2. Inanilmaz zayiflamis!!! Saclarida ona yakisiyor bu tarz =) Kisacasi ben sevdim , seviyorum zaten Seren Serengil'i bana Tori Spelling'le cok bagdastiriyorum zaten =) Kisilik, yasanti olarak =)

    YanıtlaSil
  3. gobek deligi benimde dikkatimi cekti. acaba photoshop mu?

    YanıtlaSil
  4. Photoshop olabilir mi gerçekten? Ama zayıfladım diyor... Acaba diyorum, gövdesi mi fazla uzun. Yani bikinisi düşük bel tamam da, bu kadar da yukarıda olmaması lazım. Gövdesi uzun birinde belki bu kadar ortada olabilir diye düşündüm şimdi... Seren'in bacak boyunun kısa olduğu da dikkatimi çekmemişti şimdiye kadar; öyle mi ki acaba? :))

    YanıtlaSil
  5. Bilmiyorum buradan taş gibi duruyor ama saçı biraz garip geldi. Kafasındaki kurdeleye asta oldum. Nede olsa blogumun adıda Ağustos'un kurdelesi :)) Hani bu resmde tam oldu:)

    YanıtlaSil
  6. bende bugün gazetede ilk gördüğümde göbek deliği inanılmaz dikkatimi çekmişti 3 gebelik geçirmiş birinin cildinin bukadar deforme olmadan pürüzsüz kalabilmesi çok enteresan !!ben oğlumu 3.5 kilo doğurdum karın derim pelte gibi:P
    bana hiç inandırıcı gelmedi bence karnını gerdirmiş..

    YanıtlaSil
  7. Aaaa, evet ben de Selen'e katılıyorum. Benim de göbek derim felaket hamilelik sonrası. Toparlansa bile birkaç yılımı alır diye düşünüyorum. Karın germe ameliyatlarında böyle göbek deliği yer değiştiriyor değil mi? Bence de ameliyat bu! yani evet kendi zayıflamıştır doğrudur ama karın derisi için ameliyat olmuştur diye tahmin ediyorum. Olsa da hakkı var, 3 hamilelik kolay değil!

    YanıtlaSil
  8. belkı bı operasyon gecırmıs olabılır ama cook guzel oldugu kesın.. en ıısını yapmıs

    YanıtlaSil
  9. Benim de ilk bakışta göbek deliği dikkatimi çekti ve kendi göbeğime baktım :))
    yalnız değilmişim, çok ilginç :)

    YanıtlaSil
  10. bence neler yaptırdı kimbilir doğal zayıflama değildir kolay kilo verilemiyor özellikle doğumdan sonra göbek meselesinde ise Doktorum benim çok bilinçliydi açık tenlisin krem aldık 2 kez baya pahalıydı ama işe yaradı hiç bir sorun yok.Hamile olanlara tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  11. @agonya82, kremin adını bizimle de paylaşır mısın? Doğumdan sonra göbeği büzük büzük kalmış biri olarak, çok merak ettim. :) Fiyatı ne kadar pahalıydı?

    YanıtlaSil
  12. göbek deliği resmen vücudunun ortasında bu işte bi terslik var sanki :)) onun dışında harika gözüküyor.

    YanıtlaSil
  13. resim bence photoshopmuş..sanırım orjinali bu : http://www.magazinkolik.com/Magazin/14077/Seren-Serengil-20-KILO-VERDI

    göbek deliğine dikkat!

    YanıtlaSil
  14. ben tacına bayıldım.abartılı ama yine desevdim

    YanıtlaSil
  15. Aklın yolu bir. Gördüm fıstık gibi dedim. Göbek deliğini gördüm. Kendi göbek deliğim ile göğüslerim arasındaki mesafeye baktım:))oooohooo arada epey mesafe var.

    Bu hatun karnını gerdirmiş, göbek deliği yer değiştirmiş.

    Bakın burada hamile ve bikinili.

    http://www.medyafaresi.com/haber/1091/magazin-alin-size-gercek-bir-hamile-fotografi-bir-serene-bakin-bir-de-buna.html

    Doktoru her kimse bir ameliyat daha yapsa tam süper olacak gibime geliyor.

    YanıtlaSil
  16. Bence zayiflamasina ek olarak karnini da toparlatmis. Göbek deliginin yuksekligi bunun göstergesi. Ayni durum, Demi Moore kendini bastan sona yenilediginde de ortaya cikmisti. Herkes, göbek deliginin yuksekligiyle dalga gecmisti. Iste resmi de burda:

    http://image3.examiner.com/images/blog/wysiwyg/image/bikini_demimoore.jpg

    Sevgiler
    Arzu

    YanıtlaSil
  17. İradeyle olacak iş değil bence.Tebrikler güzel zayıflamış taş gibi hatun olmuş ama operasyonda vardır.Olsada yerididr 3 gebelik kolay değil.Heleki yaşadıkları allah kimseye yaşatmasın bir kadın olarak onu çok iyi anlıyorum.Severim ben Seren'i yaa:)))

    YanıtlaSil
  18. ya var ya deminden beri seren sergil görsellerine bakıyorum :D
    göbeği bu kadar yukarda diilmiş eskiden ?

    http://images.gittigidiyor.com/2433/kartpostal-seren-serengil-mayolu__24335817_0.jpg

    YanıtlaSil
  19. bayıldıııımm harika olmuş zaten saçları hep güzeldi serenin

    YanıtlaSil
  20. çok şeker bi foto:) kendini toparlamış, çok güzel olmuş bence.

    YanıtlaSil
  21. Ayda Field zannedebilirdim eğer Seren Serengil olduğunu belirtmeseydin, cidden çok değişmiş ve güzelleşmiş. Bu arada twitter hesabına ulaşamadım çünkü linki ne zaman tıklamak istesem bir reklam çıkıyor ve rahat bırakmıyor=)

    YanıtlaSil
  22. dilara; ilk satirdaki pembe bold harflerle olan kelimeleri tikladigindan emin misin?

    YanıtlaSil
  23. kalibimi basarim ki tummy tuck yaptirmis...
    guzel olmus ama umarim bundan sonra sansasyona karismadan, aglayip sizlamadan yaptigi muziklerle karsimiza cikar.

    YanıtlaSil
  24. şaka mı? bu seren serengilse bn de kate mossum :D nası bi teknoloji ki ,cok meraktaym:P

    YanıtlaSil
  25. banucum linkini verdiğin twitter hesabında da aynı resmin benzerini kullanmış background olarak ve o resimde göbek deliği bu kadar yukarıda değil, acaba hangisi dogru? gerçi tummy tuck yaptırıldıgında doktor göbek deliğini baştan yapıyor ve kate gosselin'de olduğu gibi yerini şaşırabiliyorlar :) http://www.themockdock.com/2009/05/31/kate-gosselins-belly-button-freaks-me-out/

    YanıtlaSil
  26. çok beğendim, harika duruyorsun...sonuçta güzel kadınsın...bikinisine bayıldım.... serencim bikinini nereden aldın...

    YanıtlaSil
  27. kuaförü kim bilen varmı saçlara bayıldım çünkü

    YanıtlaSil
  28. seren hanım gercekten çok güzel diyecek bir sey yok .özeniyoruz, sanatçıları böyle görünce,fakat kilolu olupta gidemeyenler var böyle lüx otellere.bence sanatçılarımızın,bu tür insanlara yardımcı olması gerekmezmi.mesela otele iki insan alıp yardımcı olsalar fena olmazmı.herkes için geçerli.

    YanıtlaSil
  29. Kötü bir photoshop,arkadaki sandalyenin bacağı düzken bayanın etrafındakiler liquify yapılırken yamulmuş.

    YanıtlaSil
  30. karin gerdirmis.soylemiyolar

    YanıtlaSil

İzleyiciler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...