Siyah Elbise Modelleri {Black Dress}

8/26/2010

siyah-elbise-modelleri-2
siyah-elbise-modelleri-1

Bence siyah elbise dunyanin en "cok amacli" elbisesidir. Neden mi? Cunku neredeyse butun davetlerde siyah elbise giyebilir ve harika gorunmeyi basarabilirsiniz. Sizin icin sectigim bazi siyah elbiseleri bir araya getirdim. Favorileriniz hangileri oldu?

I think the black dress is the world's most versatile dress ever. Why? Because you can wear it to almost any occasion and look fabulous. I put together a selection of black dresses for you. Pick your favourites.

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. 3 ve 5 benim favorim:) bu arada bugün benim üstümde de sevgili siyah elbisem var:)

    YanıtlaSil
  2. Bunlar arasından Thandie Newton'un elbisesini seçiyorum.

    Ben de daha geçenlerde siyah elbiseler, ama "minik" siyah elbiseler üzerine bir yazı yayınlamıştım blogumda:
    http://kurksever.blogspot.com/2010/08/minik-siyah-elbisenin-tarihi-1992.html

    YanıtlaSil
  3. bende little black dress'le ilgilide yazmisim zamaninda;

    http://www.salincaktaikikisi.com/2009/03/siyah-mini-elbise-modellerithe-little.html

    little black dress bir efsanedir, kiymetini bilmek gerekir.

    YanıtlaSil
  4. Zoe güzell, birde fotoğraflar bayagı buyuk sanırım 4. olanların sadece kolları gözüküyor salıncaktaiki kişi hanım:))

    YanıtlaSil
  5. Hımm, o yazı da güzelmiş. Oradakiler arasında Eva Longoria ile JLo'nun elbiselerini beğendim, çok daha "oturaklı" duruyorlar diğerlerine göre. Ve şimdi merak ediyor ve soruyorum, acaba benim bu iki elbiseyi diğerlerinden ayırmamla ikisinin de dizin bir parmak altına uzanıyor olması arasında bir ilişki var mıdır, yoksa bu bir tesadüf müdür?

    YanıtlaSil
  6. modaerator; fotograflar 800px genisliginde. bu durumda senin bilgisayarinin ekran cozunurlugu dusuktur, bu yuzden fotograflari tam goremiyorsundur.

    YanıtlaSil
  7. üçüncü elbiseye bayıldım (:

    YanıtlaSil
  8. maliyet deyip klimayı actırmıyorlar, pc'ler küçük, baglantı agır cimri şirket:))

    YanıtlaSil
  9. en alt sıradan en soldaki saçlarınada biittim ayrıca nekadar asill görünüyo

    YanıtlaSil
  10. Zoe Saldana :) ayakkabısına da bittimm :)

    YanıtlaSil
  11. beşinci resim sanırım anne hathaway olmalı içlerinden onun elbisesini beğendim.

    YanıtlaSil
  12. Banu Hanım lütfen lütfen lütfen 1. resimdeki oyuncunun adını hatırlamaya çalışıyorum yarım saattir, hatırlatır mısınız? :)
    8 elbise ve duruştan favorim herşeyiyle kendisi, uzun zamandır bir l.b.d.'i bu kadar beğenmemiştim.

    YanıtlaSil