Türkan Şoray'ın Gözleri

8/22/2010

Türkan Şoray'ın gözleri

Turk sinemasinin en guzel bakan bugulu gozleri Turkan Soray'a aittir. Henuz kendisinden daha guzel bakan birisine rastlamadim. Bulursaniz haber verin olur mu?

You Might Also Like

26 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. haber veremeyiz çünkü aynı fikirdeyim tamamen;)

    YanıtlaSil
  2. emel sayının da gözleri çook güzel

    YanıtlaSil
  3. eşsiz güzelliği ve müthiş yeteneği ile Şoray bir efsane, bence daima 1 numara ve tek, emsali yok.

    YanıtlaSil
  4. ben sinirli veya sert bir şekilde bakarken de ondan iyi ve yakışanını ,güzelini vs..:) görmedim.

    YanıtlaSil
  5. Gülşen Bubikoğlu diyecektim kirazsevdası da yazmış.

    YanıtlaSil
  6. yok maalesef :)
    Canım Ailem dizisinde bi kız vardı Meliha'nın kardeşlerinden biri unuttum adını şimdi, onun da gözleri böyle güzel, ama bakışı Türkan Şoray gibi mi, bilmem...

    YanıtlaSil
  7. daha iyisini bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Bu kadından oldum olası nefret etmişimdir allahın mıymışığı :)bundan daha güzel ve buğulu gözler çok var arkadaşlara katılıyorum gülşen bubikoğlunuda çok seviyorum bencede o daha güzel bakıyor

    YanıtlaSil
  9. EZGİ MOLA - GüLşen BUBİKOĞLU

    YanıtlaSil
  10. pelinciğim, turkan şoray çok uzulmuş senin nefret etmene, "pelin gibi olamadım, mıymışığım" diyormuş hep çevresine :))

    YanıtlaSil
  11. sanki biraz şehlalık var ya türkan şorayda? ama yakışıyor.

    YanıtlaSil
  12. ben de görmedim ve görebileceğimi de sanmıyorum.bir de türkan şorayın oyunculuk yeteneği diğerlerinin çok üzerinde bence.özellikle çingene kız karakterlerinde sevinçliden hüzünlüye mimklerinin ani geçişleri çok az kişinin becerebileceği bir yetenek..

    YanıtlaSil
  13. Her hali güzel kadın azdır ,Şorayda onlardan biri belki de Türklerde en güzellerinden..

    YanıtlaSil
  14. severim t.sorayı,ama nedense filiz akını daha güzel bulurum,hatta gülşen bubikoglu da daha güzeldi :)

    YanıtlaSil
  15. bencede GÜLSEN BUBIKOGLU daha güzel bakiyo.. :)

    YanıtlaSil
  16. kesinlikle türkan , tek geçerim..saydıklarınızdan hiç biri bu kadın kadar duyguyu verememişlerdir filmlerinde..bu yüzdendir ki adı sultan diye geçer...güzellik ayrı şey ( ki bence en güzeli) ama yetenek derseniz rakibi kesinlikle yok...

    YanıtlaSil
  17. bence de pek bayik bakiyor, nasil bu kadar ilgi cekiyor anlamiyorum

    YanıtlaSil
  18. O'nu dünyanın gelmiş geçmiş en güzel kadını bularak sanırım ben abartmış durumdayım.. Ama aksini düşündürecek başka birini de göremedim henüz.. ve hayran olduğum kadına benzetiliyorum bu da beni mutluluktan havalara uçuruyor :)

    YanıtlaSil
  19. Bencede türkan şorayın gözleri çok güzel..Bu arada burnunun estetik olduğunu biliyormuydunuz? bence o zamanda yapıldığını göze alırsak gayet başarılı:)

    YanıtlaSil
  20. uzun kirpikli gözleri hakikaten hoş. fakat bence abartılacak kadar çekici bakışları yok gibi...
    benim türkan şoraya pek aşırı hayranlığım yok.
    kadının dolgun dudakları,iri gözleri,gür saçları,beyaz dişleri falan vs.birer birer incelendiğinde çok güzel olabilir.
    fakat ben birazdan uykuya dalabilirim der gibi süzük ve ağırlaşmış gözkapakları bütün cazibesini alıp götürüyor ondan...

    YanıtlaSil
  21. arkadaşlar tabiki herkesin tercihleri birbirinden çok farklı. yalnız bende bu konuda şunu belirtmek istiyorum, allah sanki türkan şorayı özenle yaratmış ya. şöyle yüz ifadesine bir bakıyorum eksik olan hiç bir şey göremiyorum , o kadar güzelki yani bu kadar olmaz. <bana göre türkiyedeki film artistlerinden gelmiş geçmiş en güzel olanlarından birtanesi.

    YanıtlaSil