2010 Sonbahar'da Uzun Etekler Moda!

9/12/2010

1(1)
2(1)

2010 Sonbahar aylarinda hep birlikte uzun eteklerin geri donusunu izleyecegiz.

*blog.forever21.com

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. uzun etek kısa ceket çizme kombinasyonunu seviyor ve çok rahat buluyorum. uzun etek için ince uzun sütun bacaklara sahip olmak zorunda da değiliz:) yaşasın uzun etekler

    YanıtlaSil
  2. uzun etekler uzun boylu ve biraz iri insanlara çok yakışıyor hemde insanı ince gösteriyor.. ama ben hala ısınamadım nasıl kombinlesek te trend olsak bilemiyorum.. ev kızı görüntüsüde çıkabilir, tehlikeli..

    YanıtlaSil
  3. manidar olmuş,bir sonraki başlık sonbaharda burkalar moda olmalı sevgili blog sahibi .)

    YanıtlaSil
  4. uf ben bunları sevmedim hiç.. kazaklarla çok kötü olmuş bence... ama türkiyenin değişen çehresine daha uygun olabilir ...

    YanıtlaSil
  5. Özellikle diz altında kloş olanlar benin hoşuma gidiyor.Şimdi bu etekleri nasıl kombinlesek de salkım saçak olmasak?

    YanıtlaSil
  6. 1.50 lik ahali giyerse, taytlardan daha kötü bir görüntü çıkıyor

    tehlikeli buldugum ve geri döndüğüne üzüldüğüm akımlardan biri

    1,70 minimum boy sınır
    65 kg maksimum kilo sınırı olsun giyerken
    gayrısına satmasalar keşke

    YanıtlaSil
  7. Moda, siyasete karışmayacak kadar başına buyruktur.. endişelenmeyin..
    Uzun etekleri herşeyden daha çok seviyorum.. oley..

    YanıtlaSil
  8. Bu arada kombinasyonları çokkk beğendim..

    YanıtlaSil