Angelina Jolie Pakistan'da

9/08/2010

pakistan-4
pakistan-1
pakistan-3
pakistan-2

Bildiginiz gibi Angelina Jolie BM Iyiniyet Buyukelcisi. Dunya kamuoyunun dikkatini cekmek ve sel felaketinden buyuk zarar goren Pakistan halkina ve Afgan multecilere moral vermek icin gectigimiz gunlerde Pakistan'daydi. {Ve ogrendigime gore gitmeden once Pakistan icin 100bin dolar kisisel yardimda bulunmus.}

Angelina Jolie hakkindaki bazi negatif goruslerimi az cok biliyorsunuz. Ancak sunu kabul etmek gerek. Angelina'nin hayatinda {hepimiz gibi} inisler ve cikislar oldu. Zor zamanlar gecirdi. Belki yanlis kararlar verdi. Bazen O'nu samimiyetsiz bile bulduk. Ama O yanlislarda israr etmedi ve kendinden baska hayatlarida dusunen sefkatli bir kadin haline donustu. Hic kimse yukaridaki fotograflara bakip bu kadin rol yapiyor demesin lutfen. Gozlerindeki merhameti ve ictenligi gormek, anlamak gerek. Beni ilk defa cok etkiledi. Ayrica bilmelisiniz ki bu Angelina'nin ilk Pakistan ziyareti degil. Daha oncede tam 4 kez yine iyiniyet buyukelcisi olarak orada bulundu, halka maddi-manevi destek verdi. Hic kimse O'nu bunu yapmaya zorlamiyor. Kendi istegiyle BM'e katildi. Kendi istegiyle cogu selebriti'nin tehlikeli bulup gitmeyecegi ulkeleri defalarca ziyaret ediyor. Ve yine kendi istegiyle maddi imkanlarini ve $ohretini hayir i$lerinde kullaniyor. Ve tum bu yaptiklari icin Angelina Jolie buyuk takdiri hak ediyor!

You Might Also Like

23 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu kadına hayranım..Merhameti, samimiyeti beni hep etkilemiştir.. Hasetlenip çamur atmak yerine takdir etmek daha doğru olur.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum sana cnm...seviyorum bu kadını ben kım ne derse desin :)

    YanıtlaSil
  3. Ben pek sevdiğimi söyleyemem çoğu zaman itici geliyor. Ama merhamet kısmı başka. Bu konuda takdir ediyorum kendisini dilerim başkalarınada örnek olur.

    YanıtlaSil
  4. Kendisini takdir ediyorum. Bu arada aynı Demet Kutluay'a benzemiş. ya da tam tersi :) Demet ona benzemiş.

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle aynı fikirdeyim

    YanıtlaSil
  6. bu kadının bu yönüne bayılıyorum işte! gerçekten UN'deki rolü onun kadar canla başla üstlenen başkası yok.. ki bir dolu goodwill ambassador var.. artık türkiye'dekilere de örnek olur inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Sana katılıyorum. Kadının kişisel çabasını takdir etmemek mümkün değil.

    YanıtlaSil
  8. Takdir ediyorum..Buarada demet şenerede cok benzetiyorum ben kendisini tıpkısının aynısı gibiler..:)

    YanıtlaSil
  9. Bende bir bayan olarak bayılıyorum bu kadına ama ne olr biraz daha zayıflamasın ruh gibi olmuş artıkk:)

    YanıtlaSil
  10. asla sevmem,asla rol kabiliyeti bulmam ve asla güzel bulmam ama yaptıkları taktire şayan ama bu bile nun itici gelmemesine engel olamıyor maalesef banucum,cidden irrite oluyorum bu kadından ve kim nasıl bunu dünyanın en güzel kadını seçer?hayret ediyorum.
    Demet şener gibi yüzü düşmüş yaşlanmış ve çok korkunç olmuş ayrıca uynınca görsem korkarım bırrrrr
    iremNur

    YanıtlaSil
  11. bende kendisini bu yönden çok takdir ediyorum ama resimlerde biraz ruhani bir lideri andırdı bana :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba

    Ben kendisini çok seviyorum..Ve sizinle bir bilgiyide paylaşmak istedim.Angelina Jolie her yıl kişisel gelirinin 1/3 ünü hayır işleri için kullanıyor..İlk duyduğumda çok şaşırmıştım.Evet çok kazanıyor olabilir ama ondan kat ve kat fazla kazanan ünlüler bunu yapmıyor.1/3 gerçekten çok yüksek bir rakam,hangimiz bunu yapabilirdi ki başka,bence gerçekten yürek isteyen bir durum..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Arızalı(ki arızalı olmak toplumun geri kalanından üstün olmaktır bazen) bir ruhla doğmuş, arızalı işler yapmış fakat çok büyük yürekli bir kadın bence. Ne güzel buluyorum ne de oyunculuğunu övebilirim, ama misyonunu mükemmel yerine getiriyor, dikkati de gittiği yerlere çekiyor.

    YanıtlaSil
  14. ıyyk çok çirkin ☺

    YanıtlaSil
  15. severim kendisini ve ayrıca bu tür işleri yardımları yapmaları esirgememeleri ayrı ayrı kat kat hoşuma gidiyor. daha fazla ünlü insan ismi yer almalı.

    YanıtlaSil
  16. ilk fotoğrafta aynı demet şener

    YanıtlaSil
  17. Son iki fotoğrafta tıpkısının aynısı Demet Şener.Evlilik skandalları da birbirine benziyor.Dileyelim Demet Şener in hayrıseverliği de Angelina ya benzesin.

    YanıtlaSil
  18. Angelina Jolie bir yığın medyayı gittiği yere peşinden sürükleyerek dünyanın gözünü aç ve düşkün insanlara çekiyor.

    Yaptığı işler içim BM nin kendi sitesindeki raporları ve videoları inceleyebilirsiniz.

    Ayrıca istisnasız olarak gittiği her bölgeye şahsi yardımlarda bulunuyor.

    Malesef hepimiz imaj düşkünüyüz ama yinede böyle bir yazının altında kadının hala orasına burasına takılanları anlamakta güçlük çekiyorum.

    YanıtlaSil
  19. iğrenç ötesi.

    YanıtlaSil
  20. angelinada kimmiş at dudaklının biri üstelik ağzı hep önde duruyor ıyyyy çok iğrenç buluyorum o kadını.

    YanıtlaSil
  21. sanki yaşlanınca bana yıldız kentere benzer gibi geliyor. göz oyukluğu, dudak yapısı falan... çok benzetiyorum

    YanıtlaSil