Clinique hediye zamanı!

9/20/2010

clinique

Geleneksel Clinique hediye zamanı başlıyor !

Clinique’in yeni ve en iyi ürünleri hediyeniz.

Clinique ile harika bir cilde kavuşmak şimdi çok daha avantajlı. 25 eylül - 10 ekim tarihleri arasındaki “Geleneksel Clinique Hediye Zamanı” süresince Clinique standlarından yapılacak 2 cilt bakımı olmak üzere 3 ürün alışverişinde Clinique’in yeni ve en beğenilen 6 ürünüyle dolu 168 TL değerindeki set hediye.


Hediye Set içeriği

Take The Day Off Göz Makyaj Temizleyici 50 mL
Dramatically Different Moisturizing Lotion Nemlendirici 15 mL
Superdefense Age Defense SPF 25 15 mL
Superbalanced Fondöten 15 mL
High Impact Maskara Siyah 4g
High Impact Lip Colour Flamenco Red 3,8 g

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. İnanmıyorum tam benlik olmuş bu kadar olur daha bugün alışverişe gitmeyi düşünüyordum Clinique ürünlerimi almak için (: bayılıyorum bu hediye durumlarına Teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  2. Rimeline yetişemedik, gittik bitti dediler. belki kendilerine saklamıslardır :(

    YanıtlaSil
  3. Ya ben anlamadım, nasıl oluyor üç ürün almak şartıyla yukarıdakilerden bir ürün hediye mı veriyorlar?

    YanıtlaSil
  4. Maskara kampanyasindan sonra cok iyi bir haber:)

    http://kendimcemoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. hepsi deneme boy neredeyse neresi 168 tl anlamadım.

    YanıtlaSil
  6. adsiz; 3 urun alana {2 tanesi cilt bakim urunu olmali} bu setin tamami hediye.

    abuk kraker; deneme boyu urunler normal fiyatlarinin yari fiyatina satiliyor diyelim, tanesi ~25-30 tl civarinda olur {mesela tam boy rimel 48 tl, deneme boyu yari fiyati olur} yani deneme boyu fiyatlari 6 urun icin normal geldi. hem onemli olan oradaki fiyat degil, bunlarin bedava verilen hediyeler olmasi.

    YanıtlaSil