Ebru Şallı Hamile Pilatesi DVD'si çıkarıyor

9/08/2010

x2_2194668
x2_219491c

2. cocuguna hamile olan Ebru Salli Ekim ayinda hamile pilatesi DVD'si cikarmaya hazirlandigini duyurdu. Bu haberi sosyal paylasim sitesi twitter'da paylasan Ebru'nun ayni ortamda fan'larina olan sicak ilgisi ve onlarin sorularini tek tek cevaplamaya calismasi hosuma gitti. {Hayatini saglikli yasam ve spor'a adayan bu hatuna yonelen sorularda elbette kullandigi urunler, hamilelikte dikkat ettigi seyler vb konularla ilgili oluyor.}

Pozitif, cevresine olumlu enerji veren insanlarin farkli bir cekiciligi oluyor. Sevgi ya da ilgi duymasak bile hafif bir begeni olu$uyor ister istemez. Bence Ebru Salli'da onlardan birisi.

Peki ya siz Ebru Salli ve cikaracagi yeni pilates DVD'si hakkinda ne dusunuyorsunuz? Icinizde daha once cikardigi pilates DVD'lerini deneyen oldu mu?


*fotograflar Ebru Salli'nin twitter hesabindan odunc alinmistir.

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ben denedim tatlım güzeldi.. fakat "gayet rahatım" kelimesini sürekli kullanmasından fena halde sıkılmıştım yaparken onunla birlikte:)

    YanıtlaSil
  2. ben ebru sallinin degilde daha egitimli birinin dvd,sinden yapmaktayim.Hareketler benzer,ayni olanlarda var tabi ama en azindan daha etkili anlatiyor.Kendisinin nefes alisverisinin verdigi ses benim tum dikkatimi dagitmakta:)

    YanıtlaSil
  3. Ben 2 dvd sini de aldım ve yapıyorum, çok memnun kaldım, ayrıca da pilatese gittiğim için çok faydasını gördüm, tavsiye ediyorum. Özellikle doğum sonrası güzel toparlanıyosunuz

    YanıtlaSil
  4. dvd değilde ikinci kendı cektıgı fotografta ne tuhaf cıkmıs agzı burnu kası ne öyle cok cırkın bı göruntusu var

    YanıtlaSil
  5. Kadını eğitimsizmiş gibi niçin ezikliyorsunuz kadın yurt dışında eğitimini almış iyi olduğu içinde sertifikaya bağlı bu eğitimi başkalarına verme hakkını vermişler.Sıkandallar ve fiyaskolarla dolu Şu bozuk türk eğitiminde pilates hocasıyım diye salım salım salınanlardan daha iyi bir plates hocası olduğunu 70 milyonun önünde sınav vererek gösterdi.O hareketleri yaparak sunmak ne kadar zor bunu ancak plates yapanlar anlar.

    YanıtlaSil
  6. Bravo!Cok pozitif bir kadin bence ;)

    YanıtlaSil
  7. Bizim ev halkı onunla plates yapıyor.Kendini bir konuya adayarak vakit harcayanlara her zaman saygı duyuyorum.Ebru Şallı da böyle gözüme girdi.

    YanıtlaSil
  8. bende de röportajı mevcuttur konuyla ilgili :)

    YanıtlaSil