Gelinlik için Bolero Modeli

9/10/2010

gelinlik-bolero

Ruya gibi bir bolero modeli. Nefis! Hazir verdigim link'e i$inlanmi$ken Maria Lucia Hohan'in muhtesem gelinliklerinin arasinda kaybolmayi unutmayin! Enjoy!

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bayıldımm! renginin kırıklığı da ayrıca güzel.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel... yaz mevsimi dışında evlenecek gelinler için şık bi alternatif:) ben de bahar gelini olucam,bu seçeneği aklıma yazdım:)
    http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Muhte$em gercekten! Kasimda evleniyorum,benim icin güzel bir fikir oldu...payla$im icin te$ekkürler canim.;)

    YanıtlaSil
  4. Yapilisi kolay,kullanisli bir model olmus.

    YanıtlaSil
  5. gelinlikle kumaşının birbirine yakınlığı hos bi görüntü ortaya cıkarmıs

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Banucum yine harika birşey bulmuşsun.Bolerolara antipatim vardır,buna bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Banucum yine harika birşey bulmuşsun.Bolerolara antipatim vardır,buna bayıldım.

    YanıtlaSil