Jimmy Choo ve UGG İşbirliği {2010 2011 UGG Bot Modelleri}

9/11/2010

ugg-1

Fotografta gordugunuz UGG botlar'in Jimmy Choo imzasi tasidigina inanmak benim icin gercekten cok guc. $aka olmali oyle degil mi? Jimmy Choo boyle bir sey yapmaz, yapmamali!


Koleksiyon 5 parcadan olusuyor. Digerleri surada. Fiyatlari ise $595-$795 arasinda. Ben fikrimi soyluyorum. Begenmedim. Sizde begenmeyin. Sadece arada kaynayip giden Jimmy Choo adina uzulelim.

You Might Also Like

25 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Başlığı görünce heyecanlanmıştım ama normal Ugg'lardan farklı durmuyorlar :(
    Keşke J. Choo böyle bir şeyle anılmasaymış...

    YanıtlaSil
  2. Hahahah Nicky Hilton'ın Twitter'da yayınladığı resmi Refinery29'da görmüştüm ama fotoğraftan değilmiş, gerçekten felaketmiş!

    YanıtlaSil
  3. eh ben uggları zaten beğenmiyorum, bu ugglar.. bilemiyorum neden jimmy choo böyle bir şey yapmış??:)

    YanıtlaSil
  4. bu tarz bır ıse gırısmesı pek ıyı olmamıs ama alıp gıyenler her zamankı gıbı olur :)

    YanıtlaSil
  5. Püsküllü olan felaket..

    YanıtlaSil
  6. Beğenip beğenmeyip senden mı izin alacağız,ben çok beğendim

    YanıtlaSil
  7. şaşırtıcı derecede kötüymüş, ugg kendi doğal haliyle bile daha güzel. jimmy abi klişeliğin sınırlarında dolaşmış, yakıştıramadım.

    YanıtlaSil
  8. UGG lar yeryüzünden silinsin derken choo ne demeye böyle bir şey yapmış anlamadım. hadi bari yaptın değişik elegan ve şık ismine yakışır bir şeyler yap. çağla şıkel'in kendi boyayıp allayıp pulladığı ugg ları bile bunlardan daha güzel. yazık choo adını harcamış. iki zımba bir püskül 800 dollar ..

    YanıtlaSil
  9. bence o kadar kötü değil, verseler botları giyerim yani.

    YanıtlaSil
  10. ay bu senede bunlarımı görücezz sıktı ama bu ugg modası:(

    YanıtlaSil
  11. Ben ugg delisi oldugum icin guzel geldi bana:)

    YanıtlaSil
  12. Bence püsküllü fena değilmiş ama 600 $ eder mi bilemiyorum:)
    Bloguma göz atarsan çok sevinirim
    http://alisverisdellysi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. bence hiç de kötü değil.yani ayrıca ugg bunlar, çizgileri net.nasıl bi tasarım harikası yaratabilirlerdi ki!

    YanıtlaSil
  14. Grisi dışında diğer ikisi fena değil.Bedava verseler giyerim

    YanıtlaSil
  15. beğenenlere benden tavsiye çok kolay benzerlerini yapabilirsiniz.ÇAğla şıkel yapmıştı ,zımbalarla zincirlerle :)

    YanıtlaSil
  16. gözümü kapaticam acicam ve gecicek!
    bu ne yaa aglamak istiyorum. yüzyilin en berbat icadi bence bu ugglar. insanin ayaklarini ve bacaklarini bu kadar cirkin gösteren baska bisey icad edilmis ve bu kadar tutmus mudur bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  17. zımbadan baska bi olayı yokmuş gibi geldi bana ama,begenenide olmaz diil tabi!

    YanıtlaSil
  18. bende beğenmedim ugg lardan zaten nefret ediyorum kızılay dağıtmıs gibi şimdi de ne yapıcaklarını şaşırmışlar. jimmy choo hayal kırıklığına uğrattı. zımba dışında sıradışı bişey görünmüyo

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Ugglar zaten çirkindi daha da çirkin olmuş bence:(

    YanıtlaSil
  20. bence maşallah herkes nefret ediyorum diyoda kışın sokağa bi çıkıyoruz 3 adım atıyorum bi ugg bi ugg.. evet bende nefret ediyorum. modelinden falan değil. sadece herkesin ayağında var diye nefret ediyorum. tek tük görseydim bende alırdım bu ayakkabılardan. ama dedikleri gibi bi kızılayın dağıtmadığı kaldı bunları. birde sadece çok yüksek kesim buna bukadar para veriyor. ben asla ama asla bu fahiş fiyatı buna veremem. bi ihtiyaç sahibine öderim daha iyi. yapıldığı malzemeler çok iyi olabilir evet ama tam anlamıyla lüks ihtiyaç kapsamına giren bir saçmalık yoksa model falan etkilemez beni.. herşeyi bıraktım modeller iyi olmuş.. isteyen istediği tasarımı yapsın illaki bir isme bi tarza sahip olunulması gerek diye bir şey yoktur zaman bile neler değiştirdi eskileri bi götürdü bi getirdi. jimmy choo içinde şahsi tercihtir bu. burda beğenilmez yurt dışında çevresi ve sevenleri tarafından tebrik ediliyor olabilir..

    YanıtlaSil
  21. Uggların estetik görünmediğine katılıyorum. Ve gereksiz pahalı olduklarını düşünüyorum. Ben geçen sene Deichmann'dan 30 TL gibi bir fiyata ugg çakması aldım. Kar botlarımdan daha güzel ısıttılar ayaklarımı. Hem de yumuşacıklar. Bu yüzden seviyorum ben ugg çakmalarımı ^.^ Ama Jimmy Choo adına üzüldüm. Daha başka bir markaya, daha hoş birşeyler yapsaymış keşke...

    YanıtlaSil
  22. Valla ugg'lar SUPER bence, her halini seviyorum. Üstelik modası geçmedi, geçmeyecek! Jimmy Choo'nun yaptıkları da harika olmuş, nesini beğenmediniz anlamadım doğrusu?
    Ucu sivri cadı ayakkabıları gibi duran çizmelerden bin kat daha güzel ve şirin!
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  23. Yaa ugg botlar süpeeer, kimse kusura bakmasın ama ince kızlarda özellikle mini etekle harika duruyor! Ayrıca çok rahatlar (orijinal olanlardan bahsediyorum, çakma olanlar özentilik)
    Tamam bu iş zevk meselesi ama dünyada bu kadar kişi beğenip giyiyor...Bunu da kabullenin! Beğenmiyorsan almazsın, giymezsin olur biter!

    YanıtlaSil
  24. Ayyyhhh olamaaaaz :(( Bu kadarı da fazla ama...

    YanıtlaSil
  25. berbat! saçma! yazmaya deymez!.... ama banuyu sevdiğim için yazmak istedim.

    YanıtlaSil