Katie Holmes

9/08/2010

katie-holmes

Yeni filmi "The Romantics"in sinema gosterimine katilan Katie Holmes uzun zamandir gozume hic bu kadar ho$ gorunmemisti. Guzellesmis. Begendim.

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ilk fotografta Dawson's Creek zamanlarindaki gibi gorunuyor, cok sevimli ve masum.. 2. fotografta da genel olarak hos ama ayakkabilar cok fena bozmus isi.
    Bu arada film haberine de cok sevindim, mutlaka izlemeliyim!

    YanıtlaSil
  2. Bu arada saçında beyaz var ve boyamamış bence çok doğal:)

    YanıtlaSil
  3. banucum katienin boydan fotoğrafı tammı senin blogunda yoksa yüzünü göremeyeceğim kadar kesikmi koydun.çünkü bana göre sol yanını görüp sağ yanını hiç göremiyorum katienin.Yoksa foto büyük olduğu için tam boy büyük foto ve benim laptoptanmı ben göremiyorum diğer yarısını,sadece merak ettim:/
    iremNur

    YanıtlaSil
  4. yüzündeki botokslar fena olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Gençleşmiş, masumlaşmış?

    YanıtlaSil
  6. çok çok iyi ve güzel görünüyor katie

    YanıtlaSil
  7. bencede çoook güzel olmuş...... hamile olduğunu duymuştum :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel görünüyor sahiden, aklı pek yerinde olmayan plasenta yiyen yaşlı kocası bu kıza yazık etmiş.
    Bir Catherina Z. Jones'a üzülüyorum bir de buna, ama daha çok buna.

    YanıtlaSil
  9. saçındaki çıt çıt çok belli ☺ onun dışında güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  10. güzel sevimli görünüyor yalnız saçındaki beyaz tel dikkatimi çekti neyse.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel, genç kız gibi görünüyor. Ben ondan 2 yaş küçük olmama rağmen daha yaşlı duruyorum. Estetik bi müdahale var mı sizce???

    YanıtlaSil
  12. Bazı insanların en doğal,herzamanki gibi hali en güzel hali oluyor

    YanıtlaSil