Sarah Jessica Parker ve Elbiseleri

9/13/2010

sjp
sjp-1
sjp-2
sjp-3

Sex and the City'nin Carrie'si Sarah Jessica Parker'in eski ve yeni goruntulerini bir araya getirdim. Bazi elbiseleri belki Carrie Bradshaw'in giyecegi kadar iddiali degil ama cogunu sevdigimi bile soyleyebilirim. Siz nasil buldunuz?

You Might Also Like

21 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kıyafetler tasarım harikası olmasa da SJP giydiğini çok iyi taşımayı biliyor. Seviyorum ben bu kadını, her sex&city seansından sonra topuklu ayakkabılar uçuşan elbiseler giyip dolaşasım gelirdi

    YanıtlaSil
  2. sondaki Mavi uzun elbiseye bayıldım harika taşımış..Çok zevkli seçimler yapıyor ve çok hoş giyinıyor bencede...

    YanıtlaSil
  3. bu kadına tek kelimeyle bayılıyorum!!!

    YanıtlaSil
  4. iddialı iddiasız diyebilirim. bende heme hemen pek çok giysisini sevdim.süper bir post olmuş eline sağlık banucum

    YanıtlaSil
  5. 2. 3lü de bordo dantelli elbisesine hafif göğüs dekoltesine ve elbisesinin kollarına bayıldım. kombinlediği yeşil kolye de hosuma gitti. fuşya elbisesinin boyu ve vucudu sarması cok hos ayrıca sapkasının rengi ve fötr olması benim daha uzun resme bakmamı sağladı. onu genc göstermis.kolyesi de gözümden kacmadı.son 3lü de favorim mini siyah elbisesi kollarının yarım uzun olması ve hafif parıltıları elbiseyi ve içindekini daha çekici kılmış.ayakkabı seçimi de cok iddaalı

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Eger sex and the city'yi izlemeseydim bu kadini hicbir zaman sevemezdim herhalde. Ici ve disi cok farkli bence, en azindan dizideki icinden bahsediyorum.
    En guzel hali bence fistik yesili uzun elbiseli hali olmus. Hemen altindaki resimde de saclari cok guzel gorunuyor. Diger elbiselerin cogunu kotu buldum ama mor cicekli elbise hepsine fark atmis bu anlamda.

    YanıtlaSil
  7. Katie holmesli yazında Bir soru sormuştum,ineliyorum.Banudan başka blgerlarda cevaplayabilirler,lütfen

    banucum blogundaki bazı fotoların en soldaki boydan fotoğrafları tammı senin blogunda yoksa yüzünü göremeyeceğim kadar kesikmi koydun.çünkü bana göre sol yanını görüp sağ yanını hiç göremiyorum fotoğrafların.Yoksa foto büyük olduğu için tam boy büyük foto ve benim laptoptanmı ben göremiyorum diğer yarısını,sadece merak ettim:/
    iremNur

    cvp lütfen

    YanıtlaSil
  8. Şahane kombinler yapmış kusur bulamadım ama çok yaşlı, artık blake'i ikon seçip ona baksalar keşke. SJP'ı her gördüğümde yüzünü kamufle etme konusunda harcadığı saatlere üzülüyorum.

    YanıtlaSil
  9. iremnur; Bir onceki yorumuna yanit yazicaktim ancak araya baska seyler girince unutmusum. Bilgisayarinin ekran cozunurlugu dusuk oldugu icin fotograflari orjinal boyutunda goremiyorsundur. Blogumdaki fotograflarin genisligi 750-800px arasinda. Eger sendeki bilgisayarin ekran cozunurlugu 1024x768'den dusukse fotograflarin tamamini goremiyor olmanin sebebi budur. Umarim bu aciklama yeterli olmustur. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. clutch çanta ne güzel bir şey ayrıca..

    YanıtlaSil
  11. Kimse yazmamış hayret, SJP ın yüzü çok uzun, saçlarını ikiye ayırıp kullanmak onun uzun ve büyük suratını daha uzun ve büyük göstermiş, kaküllü saçlar denemeli bence yüz hizasında katlı kesimler uygunlatsın ki yüzü biraz kapansın.Çünkü biraz uygunsuz bir tabir olacak ama at suratı var hatunda, ama zevkli giyimi takdir etmiyor değilim:)

    YanıtlaSil
  12. ayakkabı seçimleri pek iyi olmasada evet kıyafetlerin çoğu güzel

    YanıtlaSil
  13. Bu kadının yüzü ve diz kapakları hoşuma gitmiyor ama kendine özgü bir stili var ve kıyafetleri bir şekilde kendine yakıştırıyor, bu sayede hoş görünüyor gözüme. Oynadığı diziyi hiç izlemedim fakat filminde çok sempatik gelmişti bana. Yüz şekli itibariyle kesinlikle yan perçem kullanmalı...

    YanıtlaSil
  14. çok şık şeçimler yapmış gerçekten arada tek tük şık olmayan var ama onları da güzel taşımış bence....

    YanıtlaSil
  15. çok şık şeçimler yapmış gerçekten arada tek tük şık olmayan var ama onları da güzel taşımış bence....

    YanıtlaSil
  16. İlk sıradaki 3. Halston Heritage elbise. İkinci sıradaki 2. Alexander Mcqueen elbise. Üçüncü sıradaki 3. ayakkabılar ve ikinci sıradaki 3. ayakkabılar Charlotte Olympia aynı model ama farklı renkleri. Hepsi harika.

    YanıtlaSil
  17. bakın.. ben SJP 'yi severim ama..
    bilmiyorum daha önce gördünü mü aşağıdaki sayfaya ben çok güldüm:

    http://sarahjessicaparkerlookslikeahorse.com/

    YanıtlaSil
  18. tarzını beğenmiyorum sadece o giyiyor diye moda olan kıyafetler bunlar hiç güzel değil aslında kendisi de pek birşeye benzemiyor ama işte

    YanıtlaSil
  19. SJP'nin, bu çarpık bacaklar ve kemikli dizlere rağmen ısrarla mini etek giyme alışkanlığı sayesinde kendi vücudumla barışık hale geldim. Şaka bir yana resimdeki kombinlerin çoğunu beğenmedim ya da hatun taşıyamamış. Ama limon sarısı uzun tuvaletin modeli de rengi de inanılmaz güzel. Sanırım SJP'ye de en çok o elbise yakışmış, yaşına ve fiziğine uygun iddiasız, sade ama çok zarif bir seçim. Hakkını yemeyelim Carrie Bradshaw karakterine bu kadar güzel uyan ve tüm dünyayı 10 küsur senedir kendisine hayran bırakan bir kadındır bu hanım.

    YanıtlaSil
  20. Bence bazı kadınlar güzel değildir ama güzel giyinir.Bu yüzden giydikleri ön plana çıkar,bu yüzden SJP da biraz da güzel seçimler yaptığı için bu konuda otorite sayılabilecek derece de sevilir.
    Fotolara dikkatle baktım,tercihleri çok güzel ama nedense kendi hep ikinci planda kalıyor.Yani çok güzel değil ama güzel giyiniyor.Kendine baktırıyor, ilgi çekiyor,takip ettiriyor.
    Özellikle bordo-siyah nefis bir elbise..
    Diğer seçimleri de çoğunlukla kendine yakışan modeller.. Hepsini sevmedim ama şık.Renkleri ve ayakkabı seçimi konusunda da tutarsız olmasına rağmen.

    YanıtlaSil
  21. 3. üçlüdeki krem saten elbiseye hayran kalmıştım.. kelime bulamıyorum beğenimi anlatmak için.. hangi törendi hatırlamıyorum ama, o ne zevkli seçimdi öyle..

    YanıtlaSil