Tru Project Basic T-shirtler

9/22/2010

tru-2
tru-3
tru-perfect-basics-1

Basic t-shirtler her sezon en cok kullandigim kurtarici ve kiyafet tamamlayici parcalardir. Yaz aylarinda hemen herseyle rahatlikla kombinleniyorlar. Havalar sogudukca hirkalarin, kazaklarin altina duz-desensiz t-shirt giymek gerektikce basic t-shirtler imdadima yetisiyor. Bu yuzden gordugum yerde basic t-shirt'leri depolar, her renginden alirim. Gecenlerde Tru.Project Trendyol'a gelince hemen 4 farkli renginden siparis verdim. Kucuk, dar, egilince tepeme cikan t-shirtleri sevmedigim icin Small yerine Medium beden olanlarini tercih ettim. Iyide yapmisim cunku t-shirtler uzerimde tam istedigim gibi durdu. Kumas kalitesi {%100 pamuklu} ve diki$ler ise tartismasiz cok kaliteli. Diger renklerinden de almadigima pisman oldum.

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Benimde en çok zorlandığım konulardan biri basic t shirt bulma olayı, doğru düzgün yapan yok, bir tek massimo da bulabiliyorum. Keşke haberim olsaydı bende alırdım:(

    YanıtlaSil
  2. Banu hanim, kel alaka olacak biraz ama, ben de neyi merak ettim?
    Bi ara postlarinizin, ingilizce halini de gorebiliyorduk. Noldu? Biri bisey mi dedi?Dedi de ben mi kacirdim?

    Merakli Fevkalade:)

    YanıtlaSil
  3. cookiepoint; ayni kampanya bir daha gelirse twitter'dan haber veririm. tru.project'te satis fiyati 21.90TL olan tisortler trendyol'da 15TL'ydi.

    fevkalade; tamamen vakit azligi ve usengeclik diyelim. $u yogunluk ve geci$ sureci bitsin yine ingilizce yazilara basliycam.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler, twıtter dan takip ediyorum o zaman:) Esasında trendyoldan banada mesaj geliyor ama yoğunluktan kaçırmışım:)

    YanıtlaSil
  5. benim sorumsa bu güzel tshirtlerimzin kumaşı tam olarak nasıl ? likralı gibi mi ona göre bi beden siparişi wermek istorum çnkü dediiin gibi bende salaş olarak giymekten hoşlanıorm :)

    YanıtlaSil
  6. hımm gayet kaliteli gözüküolar güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  7. bej rengine bayıldım benimde kurtarıcım bunlar.

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. adsiz; likrali diyemem ama penye kumasi oldugu icin biraz esnek. ama kumasi gercekten cok kaliteli, hani 2 yikamada yakasi baska tarafa kayan penyelerden degil.

    mercan; tesekkurler.

    cansin; kesinlikle haklisin. herseyle rahatlikla kullaniliyorlar.

    YanıtlaSil
  9. en büyük sıkıntım basic t-shirt bulamamak, her yurt dışı seyehatimde mutlaka pimkie'den alırım siyah beyaz ve gri olarak üçer beşer , burada Hülya Avşar'ın t-shirtleri alternatif olabilir mi diye bakmıştım ama onların penyelerini sevmedim fazla likralı geldi bana.yaka tiplerini de begenmedim. tru.project'i bulursam mutlaka denerim ama imkanı olanlar Pimkie'de çok kaliteli oluyor mutlaka tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  10. Hiç ipek tişört denediniz mi? wintersilks.com'da çok güzel alternatifler var.

    YanıtlaSil