Zümrüt yeşili kristal küpe ve kırmızı ruj

9/19/2010

red-lips-green-earrings

Zumrut yesili bir cift kupe ve kirmizi ruj ikilisi birbirine ne de cok yakisiyor!

kaynak

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. sanırım gözlerin yeşil olması da büyük bir etken :)

    YanıtlaSil
  2. Porselen ten, yeşil gözler ve kızıl saçlar. Böyle bir kombinasyona ne yakışmaz ki? Küpeler harika bu arada. :)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle güzel bi görüntü oluşmasında gözlerin etkisi var:)

    YanıtlaSil
  4. benim de sevdiğim bi kombin!

    YanıtlaSil
  5. hakikaten guzel renkler ve muhtesem uyum!!!

    YanıtlaSil
  6. saç rengine bayıldım (:

    YanıtlaSil
  7. küpeler harika:) yeşil gözlerle daha bi uyumlu olduğu aşikar:)
    http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Yesil kupe kirmizi ruj kombisine oldum olasi bayilirim

    YanıtlaSil
  9. aynen bende gözlerin etkisi olduğuna katılıyorum..

    YanıtlaSil
  10. yeşil güzel ama en güzeli yakuttur benim için : )

    YanıtlaSil
  11. Angelina j. nin böyle bir kombinasyonu vardı.Çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  12. Göz rengi ve ten rengiyle harika bi uyum olmuş. Hele senin o porselen suratına nasılll yakışır :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel kombin saçlarda kızıl olunca daha çok vurgulanıyor sanki renkler..

    YanıtlaSil
  14. bu müthiş uyum için kızıl,kahve ya da siyah saç lazım.
    sarı saçta aynı etkiyi vermiyor ne yazık ki:(

    YanıtlaSil
  15. bayanın kırmızı rujunun rengi nedir bilen var mı? numarası ile :))

    YanıtlaSil
  16. tabi bu beyaz ten ve yeşil gözle tamamlanınca enfes olmuş müthiş

    YanıtlaSil