Kolay Topuz Yapımı

11/26/2010


Kuafore gitmeden, evde yapabileceginiz cok kolay, pratik ve sade bir topuz modeli. Ihtiyaciniz olanlar sIk di$li bir tarak, saclarinizi toplamak icin lastik toka ve bir kac firkete.

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bence bunların yanında sıkı topuzun yakışacağı kadar güzel ve mümkünse küçük bir yüz de lazım =))

    YanıtlaSil
  2. Kaşları biraz tuhaf gözüküyor:S

    YanıtlaSil
  3. jesicca'nın ensesindeki leke ne acaba? bi fikri olan var mıdır?

    sevgiler, esra

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel,ama bana sıkı topuz yakışmıyor ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  5. benim asıl merak ettiğim gözlerin altındaki aydınlığın nasıl yapıldığı? biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  6. benim asıl merak ettiğim gözlerin altındaki aydınlığın nasıl yapıldığı? biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  7. cok zarif durmuş zaten makyajı da sade.cok yakısmıs ona.

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. göz makyajı da çok güzelmiş. aslı ya katılıyorum ufak bir ürün çok gerekli

    YanıtlaSil
  9. cok güzel bir yüz..bu basit sac her kafa tipine uymaz.boyun uzun olmalı yüz fazla kemikli olmamalı gözler iri, burun kucuk olursa katmerli olur..
    bide tam tepeden degilde ortadan olması ayrı bi agırlık vermiş
    :) kısacası bu basit sac süper olmuş

    YanıtlaSil
  10. Makyajı inanılmaz güzel ve cok yakısmıs...

    YanıtlaSil
  11. çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  12. süper olmuş ama aslı'ya da katılmamak ne mümkün!!

    YanıtlaSil
  13. of su saclarim bir uzasa da topuz yapsam, cok yakisiyor zira :)
    Bir de ensesindeki leke sakiz yapismis gibi :P

    Ama Cesar´in hakkini Cesar´a verelim, kiz gercekten güzel bir yüze sahip.
    Kiyamet mi geliyor pozitif bir yorum yazdim :))

    oley herkesi seviyorum bu sabah :)))

    YanıtlaSil
  14. Bir de alakasiz olacak ama, burnumla büyük sorunlarim var. Siyah noktalar o kadar derin ki , neyle yikasam, nasil temizlesem cildimi bilemedim.
    Bana bir kac öneride bulunursan cok mutlu olurum.
    Bir de tüm kremlere alerjim var, vichy´e nivea´ya bitkesel olanlarina, hepsine. Yüzümü nasil nemlendirsem?

    YanıtlaSil
  15. kız guzel.makyaj guzel ..topuzu da yakısmıs amaaaaaaaaa bu hatunda sac yok ayol :)))topuzcuk desk daha dogru olur :))))

    YanıtlaSil
  16. saçı yağlıymışta yıkamaya zamanı yokmuş öle toplayıp çıkmış gibi
    sevmiorum böle dana yalamış saç modellerini
    kız güzel ama o ayrı

    YanıtlaSil