Kylie Minogue

11/29/2010


Macy's Thanksgiving Day Parade {Sukran Gunu Yuruyusu}'de izleyicilere el sallarken goruntulenen bu hatunun ilk bakista Nicole Kidman oldugunu dusundum. Iki Aussie ya$ ilerledikce birbirine ne kadar cok benzemeye basladi! Botoks sagolsun!

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. yuzu cok suni, maske gibi duruyor, bakışlar bile korkunç, sanki stepford wifes gibi .. eldiven ustu 2 buyuk yuzuk fazla geldi bana, tek olsaydı hoş olurdu. ben de takmak isterim hep ama o kadar uzun süre eldiveni nerede takacağım,2 dakikada bir eldiven giy- yüzük tak - yüzük çıkar- eldiven çıkar , Kylie heralde ya içeride de eldivenle dolanıyor ya da 2 saat dışarıda yürüyüş yapıyor. Siyah bereden çıkan sarı saç görüntüsünü hep sevmişimdir ama tüylü manto hakkında tam emin değilim .

    YanıtlaSil
  2. yüzü ne kadar kötü görünüyor! zamanında ne kadar güzeldi oysa ki...

    YanıtlaSil
  3. evet bence de.Bu boydan da kaybediyor.Minyoncukkkk :))

    YanıtlaSil
  4. patates surat diyorlar ya.. öznellik diye bir şey kalmadı.. küçük gözler, dolgu yanaklar ve dudaklar.. genç görüneceğiz diye razı oluyorlar benzeşmeye demek ..

    YanıtlaSil
  5. beresini çok sevdim kavuk gibi.hemen anneme ördürüyorum:D

    YanıtlaSil
  6. Evet cok haklisin, paltosu cok sik :))

    YanıtlaSil
  7. Bu türban baya populer oldu :) Bence çok kalabalık bir görüntü o aşırı tüyler, deri eldiven, eldiven üzeri yüzük falan boğdu beni. Ayrıca kyle'nin tarzına yakıştıramadım

    YanıtlaSil