♡ Pieditak & Handytak Hediye Seti Veriyorum ♡

11/24/2010

hediye-seti

Fotografta gordugunuz Handytak & Pieditak urunlerini icinizden 1 kisiye hediye ediyorum. Bu urunlere sahip olmak icin tek yapmaniz gereken bu aksam saat 21:00'e kadar bu yaziya e-mail adresinizle birlikte yorum birakmak. Kazanani random.org belirleyecek. Hepinize bol $ans!

* Size ulasabilmem icin yorumunuzda e-mail adresinizi yazmayi unutmayin!

You Might Also Like

202 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. yaaaaa benim olsun buuuuuuuuuuu

    YanıtlaSil
  2. MERHABA ,
    bende çekilişe katılmak istiyorum. bol şans diğer arkadaşlara :)
    seval.sahinn@hotmail.com
    www.sevalvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. hiç şansım yoktur ama genede denemek istedim :)

    YanıtlaSil
  4. el kremim bitmişti süper olacak bu :)) trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. ben varım:)
    zoitsa@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  6. sertlik gidericisini kullanmıştım düzenli kullanınca insan farkı hissediyor. özellikle yaz aylarında açık ayakkabılar giymeye başlayınca hemen ayak bakım ürünleri alıyorum kışa doğru unutuyorum ayaklarımı :)
    sessestra@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. şanslı olmak dileğiyle...
    zeynep efe
    zeynepefe78@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. şansımı denemek isterim ;)
    heaven__61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Ayaklarımın bu sıralar bakıma çok ihtiyacı var. Benim olsa ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  10. Öyleyse ben de varım!

    nyuuthekitty@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Ben isterimmm..

    gülin manav
    gulinozgur@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Bana çıkmaz ama,denemeden de şans yaratılmaz di mi?

    Mail adresim:aaydogmus777@mynet.com

    YanıtlaSil
  13. heyoo yine hediye vakti gelmiş(:

    YanıtlaSil
  14. bu ürüne bende sahip olmak istiyorum (:

    cansineksi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. aaah şu soğuk kuru kış günlerinde en çok kullandığım şeyler. on dakkaya bir kremliyorum, gene de kuruyo ellerim aah ah.

    iyiolmakgerek (at] yahoo (dot] com

    YanıtlaSil
  16. benim bu aralar her ikisine de çok ihtiyacım var. Hatta bugün ellerime bakıp "en kısa zamanda çantamda taşımak üzere bir el kremi almalıyım" dedim. Belki de şanslıyımdır:)

    missredsdiary@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. çok istiyorummmmmmm..
    nilay.kivan-aydin@hotmail.com..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Sitenizi yeni takip etmeye başladım, çok eğleniyorum,

    Kremler de çok güzele benziyorlar,
    Keşke bana çıksa :)

    duygu_deniz@yahoo.com

    YanıtlaSil
  19. Tam da topuklarım için bişi arıyorkeeeen :D

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  20. çok güseller. inş. bana çıkar.

    pinar.yapici@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. supermıs
    begum.tur@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Ben de katılmak isterim :) masallarmavidir@gmail.com.

    YanıtlaSil
  23. istiyoruuummmmmmmmmmmmmmmmmmm :)))

    YanıtlaSil
  24. ayaklarım iyidir ama, daha iyi olabilirler:))
    Teşekkürler..
    dorya.ates@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Hayatımda hiç biryerlerden büyük yada küçük bir hediye kazanmadım bu ürünleri kazanmayı çok isterim mis kokusuyla sürdükçe sizi hatırlarım :) gamze_italya@yahoo.com

    YanıtlaSil
  26. hadi bakalım kısmet:) sevecen.sevecen82@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. bu ara ellerim kupkuru benimde.çantamda masamda sürekli krem bulunduruyorum.bide tırnak etlerimle oynamayı bıraksam ellerim yara bere içinde.ellerle ilgili her ürüne açığım bu yüzden.pek şanslı değilim ama belli olmaz belkide bana çıkar kura.çıkmazsada alıp deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba,

    Umarım şanslı okur ben olurum. Çok hoş görünüyorlar :))

    burcutover@gmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. bi şansımı deneyeyım dedım, bu arada herkese bol şans

    YanıtlaSil
  30. selam
    beni de çekilişe katarsan sevinirim
    fragaria.c@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Selam. Az önceki mesajından sonra hemen sanal alemde bu kremleri almak için araştırma içerisine girmiştim, hatta bir yer buldum ve tam alıyorum ki tekrar sayfana gelip isimlerine bakayım, yanlışlık olmasın dedim... Ama şimdi hediye veriyormuşsun. Çook sevindim çook... İnşallah bana çıkar... :) hulyakara1984@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. E malum kış geldi ve böyle bir sete ihtiyacımız var hepimizin.Güzel bir hediye kampanyası düşünmüşsün ve hayata geçirmişsin.
    kitten.bewitch@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. mine_erbil@hotmail.com

    en sevdiğim blog sahibesine selamlar !

    YanıtlaSil
  34. Merhaba, blogunu severek takip ediyorum. Guzel hediyelerin umarim bana cikar. corinth11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. belki bu sefer olur (:
    betul_k@msn.com

    YanıtlaSil
  36. Sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Bu tür hediyeler vermenizde oldukça güzel..

    YanıtlaSil
  37. ben de denemek isterim: aintabsofrasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. evet evet bu tam bana göre hele bide şu aralar bu kadar yalnız ve mutsuzken hediye almak müthiş güzel olcak :) Sevgilerimle

    Neslihan "neslihanhv@gmail.com"

    YanıtlaSil
  39. merhaba bende katılmak istiyorum mail adresim fnurkaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. random.org beni secsin insallah :)) ben kazanayim :) opuyorum banu ;)
    semadoganci@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. selam :),

    ben çikolataya ve kakaoya bayıldığım ve yumuşak el ve ayaklara sahip olmak istediğim için bu kremlere sahip olmak istiyorummmmm,
    sevgiler,
    burcu

    burcu0182@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. istiyommmmmm
    jalealem@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. bende katılmak istiyorum banu ablacım..
    cok opuorum senı :*
    koca.burcu@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. hem çekilişe katılayım hem de blogumuza davet edeyim :)
    stiletto bir tık uzagında :))

    stiletto.tr@gmail.com



    berrin..

    YanıtlaSil
  45. duygunaltay@hotmail.com
    umarım bana çıkar:))

    YanıtlaSil
  46. merhaba.
    şuana kadar kullandığım en güzel el kremi body shop kenevirli krem.ama malsefef koku konusunda çok hasassım ve bu krem çok kötü kokuyor.umarım bu kremleri ben kazanırım ve el kremi çok iyidir. ayak kremlerine gelince,,,hiç kullanmadım desem:)nathaliecardone34@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  47. Ayak Bakımı olmazsa olmazımdır.Ürünler süper gözüküyor :))
    E-Mailim: poncik312@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. hediyeler güzel gözüküyor
    baharmasali@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. şu aylarda extra bakım isteyen eller ve ayaklar için muhteşem fırsat ben de denemek isterim
    madmadamerocks@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. Bende sansımı denemek istiyorum. sevgiler karatassibel34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. onlar benim olmalı evet:P

    ebru_celkpnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. Merhaba ben Hacer bende katılmak istiyorum.

    b_hacer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. merhaba,
    bloğunuzu uzun süredir takip ediyorum. Bakım ürünlerine de ihtiyacım var. umarım bana çıkar:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  54. ben de şansımı denemek istedim :)
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  55. merhaba; ilk takip ettiğim site salıncakta iki kişiydi herkese bol şanslar diliyorum..

    funda

    rusan.funda@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. merhaba inanın her gun blogunuza girip neler yazdıgınıza merakla bakıyorum.ilk defa yorum yapıyorum baktım kimse yapmamıs ben yapayım dedim.Blogunuz çok başarılı tebrikler
    asliaksam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. hadi yorum bırakalım bakalım :)

    YanıtlaSil
  58. ÖZellikle kış sezonunda el ve ayak bakım ürünleri kullanmadan yapamıyorum. kullandığım ürünlerin kokuları, tercih nedenlerimden bir tanesi. bu ürünleri daha önce kullanmadım ama denemek isterim. tavsiye için tşkler - hande_oz@yahoo.com

    YanıtlaSil
  59. Ben de ben de istiyorum bakalım şanslı kiim?

    btltk17@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Herkese bol şanssss..

    annelerlehayatadair@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. ilk yorum benim mi acaba umarım şansım olur

    denizz.uslu@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  62. merhaba bloğunuzu uzun zamandır takip ediyorum.. umarım şanslı kişi ben olurum :))

    gzms.84@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. tam benlik bir ürün çok teşekkür ederim :))


    sevilkuzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. hiç şansım yoktur böyle şeylerde ama yine de şansımı deneyeyim bakalım:) bernayben@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. soğuk havalar için etkili ürünlere ihtiyacım var,cildim çabuk kuruyor.bu üç ürün işe yarayacağa benziyor.denemeyi çok istiyorum.hatta denemek için deli oluyorum.
    Ecehan
    tobeornottobe-84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. aslında böyle ürünler kullanmıyorum ve bana çıkmayacağınıda biliyorum ama renk olsun diye yazıyorum :)

    YanıtlaSil
  67. Çok güzel bir hediye herkese bol şans.Tabi banada...
    asli.carkaci@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. yaşasın yaşasın kış vakti ayaklara bakım yapma vakti =)

    ozlem_alpar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. zelihaozturkbal@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. merhaba bende katılmak istiyorum
    teşekkürler
    balsuyum@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. random beni seç :)

    duygucanyazici@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. yarışmanıza katılmak zevk :)

    floraviolettaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. Herkesin ihtiyacı olan ürünler çok güzel düşünmüşsün... Bende şansımı denemek istiyorum. Mail adresim:
    birilerianlatsin@gmail.com

    Herkese bol şans diliyorum...

    YanıtlaSil
  74. selam salincakta iki kisi ben de talibim hediyene semranet34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. sizi severek takip ediyorum.hediyeleri ben kazanırım inşallah.
    kahraman_323@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. hediyelere talibim.herkese bol şans.
    keyfisibel@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. İlk bırakan benim galiba :) denekemk isterim.
    www.sehrindansi.com
    tugce@sehrindansi.com

    YanıtlaSil
  78. kazanmak istiyorum :)

    betulderin@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. ayy ben bu hediyeyi istiyoruumm :))

    YanıtlaSil
  80. çok cici görünüyorlar...
    ozgur.sozer@vestel.com.tr

    YanıtlaSil
  81. ölü deri giderici jele ihtiyacım var umarım benim olurlar:) nihal_ylmz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. Senden hediye almak süper olur.. Sevgiler... sultanokumus@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. bunlara benzer diger markalardan urun kullandim.. duzenli kullaniginda gercekten ise yariyor..

    ozge uygun
    oz_uygun@yahoo.com

    YanıtlaSil
  84. Ben de istiyorum..:)
    sipsipdamla@hotmail.com

    YanıtlaSil
  85. KULLANMADIM, DENEYEBİLİRİM:)
    sakarya.hatice@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. teşekkürler.jlideu@yahoo.com

    YanıtlaSil
  87. bukreyldrm@gmail.com
    şans :D

    YanıtlaSil
  88. bu hediye çok gzl olmuş..eğer bna çıkarsa anneme hediye etmek istiyorum..ayrıca blogun çok gzl sessizce takip ediorum:) sınavlarıma çalışmam gereken günlerde bile o yaşam dolu yazılarına bakmadan edemiyorum:)

    e-mail: kubra_obali_95@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. Ellerimi ayaklarımı çok ihmal ettim yazdan sonra, umarım bana çıkar :D
    mkc14017@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. harikasınız umarım şanslı kişi olurum
    bu arada mevlana yazınıza bayıldımmm söylemeden geçemeyeceğim..
    ece kalaycıoğlu
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. bende ayaklarım için krem almayı planlıyordum deneyip beğenmişsin umarım kokusu da güzeldir.
    elifbas@mynet.com

    YanıtlaSil
  92. İnanamıyorum, yorumlar kapandımı yoksa ilk yorum yapan benmiyim, şaka gibi çok sevindim :)) Çok uzun zamandır sıkı takipçinim, çok keyifle izliyorum, e bide hediye kazanabilsem hiç fena olmaz :))

    YanıtlaSil
  93. bende şansımı denemek istedim.şimdiden teşekkürler...sevgiler...
    bernaergunay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  94. şanslı olan kazansın:)


    heracailetisim@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. o çikolatalı el kremini yemek isterm hrlde :) aysenur_13_23@hotmail.com

    YanıtlaSil
  96. Merhaba Banu,bu güzel hediyeler için ben de varım:)ishilerkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  97. kivilcimersan@hotmail.com

    UMARIM BENİM OLUR, SANMIYORUM DİYEREK VAZGEÇMİŞTM AMA KİMBİLİR :)

    YanıtlaSil
  98. ay ne güzel kış günü ayaklarımız bayram etsin:)bana çıksın:)
    mail:nastiacnr@gmail.com

    YanıtlaSil
  99. İnş benim olurlar :)

    mervecre@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. şansımızı deneyelim
    gül

    sulegul_k@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. leahcan@windowslive.com

    Bol şans herkese.

    YanıtlaSil
  102. Kremlere asla hayır diyemem :))
    sweetheartela@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. selamlaaar,
    çekiliş için teşekkürler.
    bu güzel ürünleri kazanmayı çok isterim.Umarım şans bana güler.=)
    muhendishi@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  104. Hediyeyi kazanmayı ve kazandığım bu hediyelerin ayaklarımı bebek ayakları gibi yumuşacık yapmasını umuyorum.

    gokceseyda@hotmail.com
    şeyda

    YanıtlaSil
  105. Hiç bakımlı değilimdir ama bu ürünleri görünce bana çok uygun olduklarını düşündüm.
    İnşallah ben kazanırım:)
    Sevgiler
    Aslı

    aslituan@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. merhaba umarım bana çıkar
    moda_kesh@hotmail.com

    sevgilerr

    YanıtlaSil
  107. Eda Demir

    eddaa_dmrr@msn.com

    YanıtlaSil
  108. herkese bol şans :)
    koroglu.serpil@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. kara bahtım kem talihim belki dönerrr ama hiçç sanmam ... mehlikegermen@gmail.com

    YanıtlaSil
  110. hep çok merak edip almaya fırsat bulamadığım bir markaydı. umarım benim olur:)
    burcakozdemir_88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. Bugün gerçekten herşeye rağmen güzel bir gün ve de güzel haberler aldım.(hepimiz güzel şeyler duyalım) Belki sizden de bir güzel haber daha neden olmasın:))

    Didem
    didembaytok@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. sadecenasli@hotmail.com
    beni seç random beni seeeç :))
    şans benden yana olsun hadi bakalm :)
    teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  113. umarım ben kazanırım :)

    fenerbahceliilke@hotmail.com

    YanıtlaSil
  114. ayak bakım kremini düzenli kullanırım. bi şansımı deneyim dedim :)
    sevgiler,
    hulyayilmaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  115. dansedenkralice@gmail.com
    hmmmmmm :D herkese bol şans :D

    YanıtlaSil
  116. denemek istedim :)
    ztugcehatipoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. hmmm ne olduklarına dair fikrim yok hoşluk olsun:))
    sezin_kurtoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  118. yaz kis ayaklarim kuruyor, denemek isterim ,tesekkurler skylightason@yahoo.com

    YanıtlaSil
  119. Bu kadar kişi arasında ne kadar şansım olur bilemiyorum ama benn istiyorummm benim olsunn :)))

    YanıtlaSil
  120. Bende bende varım.....
    zyn_ozt@hotmail.com ....

    YanıtlaSil
  121. ablam bu urunleri cok seviyor, 2gun sonra da dogum gunu. umarim bana cikar,ben de ona yollarim.
    gulaysamatli@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. bende bende bende istiyom
    fb_hulya_fb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. ayaklarımı, ellerimi çoook seviyorum!!! çünkü kendimi çok seviyorum... herkes kendi şansını yaratabiliyor bazen, belki bu sefer de ben yaratırım :))

    burcuknbl@gmail.com

    YanıtlaSil
  124. Ellerin çikolata kokması fikri süpermiş:)

    bu arada fashionion@gmail.com:)

    YanıtlaSil
  125. güzel ürünler :D
    herkese bol şans
    yaprak4042@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. hergün yorum bıraktığım bir blog olarak ilk açtığımda bu güzel hediyeleri görünce çok sevindim inşalllah benim olurlar hakeden kazansın başka ne diyelim :)atamizindeyiz4311@hotmail.com

    YanıtlaSil
  127. bende varim :)

    kendimcemoda.g@hotmail.com

    YanıtlaSil
  128. Belki bu sefer sans bana güler :)

    r_dogan@hotmail.de

    YanıtlaSil
  129. bende :)

    merve_yagcilar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. şans benden yana olsun lütfen :)
    taksimetre@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. bende istiyorum benim olsun bu güzel kremlerden birisi :)
    zuhal_cc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. bende bende istiyorum :)) memnune.sltk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. ben de:D
    elenasdiary@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. krem ve ben iyi bir ikiliyizdir...Onun için tam benlikler:)
    Nergis
    nkaymak86@gmail.com

    YanıtlaSil
  135. Bu kremleri istiyorum ben ama...

    emelbozdemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. ben şanslı biriyimdir hadi bakalım hayırlısı emeloksar@windowslive.com

    YanıtlaSil
  137. lvchannelprada@hotmail.com
    bende katılmak istedim.

    YanıtlaSil
  138. merhaba bu ürüne çok ihtiyacım var ayaklarım için bir şeyler yapmayı istiyordum
    lütfenn bana çıksınnn
    diyarimm@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. Ben de isterim:)
    oske_joel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. ben de bi şansımı deneyeyim.. nagihansel@gmail.com
    özleemişim seni ...

    YanıtlaSil
  141. bana çıksın :)


    ozkilic.ozlem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  142. Bu kremler benim olsunn...Herkese bol şanslar..
    irmakalin@hotmail.com
    İREM AKALIN

    YanıtlaSil
  143. ohh mis gibi:) benim olsuun:)
    herseyeragmenhayatguzel@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. ilk göz ağrım blogun :) buna istinaden bakalım şans diyelim :)

    kbr.zengin@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. ben de sansimi deneyeyim..
    icinoyun@yahoo.com

    YanıtlaSil
  146. Merhaba aslind yeni blog actim buyuk bir keyif ile hem tanitayim hem size sizi hep takip ettigimi soylemek istedim, hediyei istiyorum alirsam cok coook sevdigim anneme hediye etmek istedim ama imkansiz oldugu icin oylesine yazdim ben de.. sevgilerimle (melaqela.blogspot.com) Xo Xo kendinize cok cok iyi bakin... bye byee..:):D;)

    YanıtlaSil
  147. katıldığım hiç bi çekilişi kazanamadım umarım bunda şansım yaver gider :)


    whit_angel.1905@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. Bende varım..Random bu sefer bana güler inşallah...

    Nurgün Karahan
    ucuzca@hotmail.com

    YanıtlaSil
  149. Hadi bi deneyelim random bize güler belkide =)
    cokicimdengeldi@gmail.com
    herkese bol şanslaaar

    YanıtlaSil
  150. o benim olmalıı :D:D
    ozn_tom@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. benim olsun benim olsuuuuuuuuuuun :)
    arslantuba@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. sanırsam benim bu ara benim bi tatile,birazcık dinlenmeye ve beni mutlu edicek bir hediyeye ihtiyacım var hem de coooooooookkkkkkk ve sanırsam o hediye bana gelicekk=))))))
    sseemmrraa85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  153. çıkmaz demeyin şansınızı deneyin demişler:)
    tugbalogia@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. Merhaba...
    blogunuzu uzun sure takip ediyorum ve ben de blog actim simdilik sadece 1 izleyicim var ama eminim ki olucak ben bu hediyeyi istiyorum cunku kazanirsam cok coook sevdigim anneme hediye ederim... (melaqela.blogspot.com) kendine cok cok iyi bak sevgilerimle, Xo Xo.. bye byeee... melaqela@live.com

    YanıtlaSil
  155. ben de varım demek istedim :)

    aquarious__16@hotmail.com

    YanıtlaSil
  156. burcinsoybas@gmail.com / şans:j

    YanıtlaSil
  157. Bir karışıklık yapmışım yanlış yere yorum yapmışım :) Şimdi oldu işte kazanmam dileğiyle :)))))
    ucan--supurge@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. Şanslıyımdır; ama bu tarz çekilişlerde değil, denemek istedim :)) Herkese bol şans
    aidanasarbalina@gmail.com

    YanıtlaSil
  159. çikolatayı çok severim hımm
    fb_huly_fb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. Bakalım, belki bu sefer şans perisi bana uğrar :)) Herkese bol şans

    aidanasarbalina@gmail.com

    YanıtlaSil
  161. salincaktaikikisi.com adresinde yayınlanan tüm ürünlerin kalitesine güveniyorum. O yüzden bunlar bikerecik benim olsun yaaaaa :D

    fatmagul.cayir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  162. Merhaba,
    Tam da ihtiyacım olan ürünler.Ben de şansımı denemek istiyorum.Sevgiler...
    bitanebu@gmail.com

    YanıtlaSil
  163. umarım
    bana çıkar hayırlısı olsun
    efsun21@gmail.com

    YanıtlaSil
  164. özellikle ayaklarım için istiyorum =)
    b_sra6@mynet.com

    YanıtlaSil
  165. selam, bu kremlerden bende istiyorum :)

    şerife,
    serife-aksoy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. benim ol...
    edanik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  167. Süper benim olmalılar...

    YanıtlaSil
  168. denemekte fayda var :)

    umeysa@gmail.com

    YanıtlaSil
  169. benim olursa hayır demem :P

    esraesraozturk@msn.com

    YanıtlaSil
  170. Hadi bakalımm:):):):) giypaylas@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. tremo1907@hotmail.com
    umarım benm olur :)

    YanıtlaSil
  172. Daha önce ilk kez bu blogdan hediye kazanmıştım belki yine bana güler şans:)
    nihannk@gmail.com

    YanıtlaSil
  173. benim pek şansım yoktur ama hayırlısı bakalım:)

    YanıtlaSil
  174. hediyelere bayılırıım:)
    pinknymph@windowslive.com

    YanıtlaSil
  175. b.gamze@gmail.com

    umarım kazanırım:)

    YanıtlaSil
  176. selam bende şansımı denemkek istiyorum
    nilizdeniz@gmail.com

    YanıtlaSil
  177. Belki bana çıkar.
    ggokce.d@gmail.com

    YanıtlaSil
  178. ayagımda egzama gibi bişe oldu umarım bana çıkar
    bbende mevlananın şehrindeyim bu şenir şans getirsin banaaa
    minicikgul@gmail.com

    YanıtlaSil
  179. Son yarım saat kala yakaladım bu şansı :)
    misssensible09@gmail.com

    YanıtlaSil
  180. bakalım bu sefer çıkacak mı?flakie_87(at)yahoo(nokta)com(nokta)tr

    YanıtlaSil
  181. bende şansımı bi deniyeyim:)
    t_serin89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  182. ben de şansımı deneyeyim bari:)
    cansukln@yahoo.com

    YanıtlaSil
  183. nüffen ben kazanıyım!
    gyesilovaa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  184. umarım benim olurlar ama nerdeeeee :( hatubulugu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  185. merhaba bana çıksın diyorum :D

    YanıtlaSil
  186. her gün takipteyim blogun cok zor ama sansımı bi deniyim.:)


    ebru_nrn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  187. sansmuskasi@gmail.com.

    YanıtlaSil
  188. çok güzel bende istiyorumm:))

    sehrin_melegi_92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  189. ayak topuklarim acayip sert, hic bir krem kullandim, umarim bana cikarda ayaklarima iyi gelir. bende ömür boyu seni hatirlarim :)

    mc_girl64@hotmail.com

    YanıtlaSil
  190. bende şansımı deneyim istedim.el kremini kullanmış memnun kalmıştım:)
    tipitipido@gmail.com

    YanıtlaSil
  191. şansımı denemek istedim:)
    betulaydogms@hotmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  192. şans diyorum ve de bekliyorum :)

    ggulcin32y@hotmail.com

    YanıtlaSil
  193. ben vakti 1 saatle kaçırdım sanırım ama olsun bu markayı annem yıllardır kullanır ve süperdir.Kazanana hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  194. Şans benim olsun :)
    lelemon@hotmail.com

    YanıtlaSil
  195. bir de ben deneyeyim şansımı. ayaklarımı seviyorum çünkü;)

    YanıtlaSil
  196. umuyorumki şans benden yanadır ama değilse bile her kim kazanırsa şimdiden güle güle kullansın:)
    handesnli@hotmail.com

    YanıtlaSil