Shiseido The Makeup Smoothing Veil

11/29/2010

shiseido-10

Shiseido'nun en sevdigim urunlerinden birisi 'The Makeup Smoothing Veil'. Kendisi kusursuz bir makyaj bazi olur. Eger fondoten kullanmayi seviyorsaniz fondoten uygulamadan once baz olarak bunu suruyorsunuz ve cildinizde mukemmel kapaticiliga ulasiyorsunuz.

shiseido-11

Rengi sizi yaniltmasin. Surdugunuzde yuzunuzde beyazlik olusmuyor. Sadece cok hizli hareketlere surmeniz gerekiyor yoksa birikme yapabilir. Bu urunle ilgili sorulariniz varsa yorum bolumunde yanitlayabilirim.

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Merhaba,

    Daha önce hiç baz kullanmadım. Ancak cildimde sivilce lekeleri olduğu için sık sık fondoten kullanmak zorunda kalabiliyorum. Baz kullanmak daha iyi kapatmayı mı sağlıyor? Örneğin çukurları doldurup, ten rengini mi eşitliyor? Gerçi pek ürün ile alakalı olmadı sorum ama:) Yanıtlarsan sevinirim.. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ben fondöten kullanmayı sevmiyorum. Hatta bu yüzden fondötenim bile yok. Peki bu ürünü pudraların altına kullansam nasıl olur? Geröş denemek gerekir tabi ki?

    YanıtlaSil
  3. selamlar,

    bunu ve bu tarz ürünleri sadece fondotenlemi kullanıyoruz. yoksa patokrem veya pudrayla da kullanılırmı. elimizlemi sürüyoruz, fırçaylamı. son soru olarakda fiyatı nedir. bende bu tarz bi ürün arıyorumda. ama ben patokrem alıp üstüne transparan pudra kullanmayı denicektim. amacım cildimin PORSELEN-KADİFE arası bi görüntüye ulaşması :)

    YanıtlaSil
  4. Silikonlu bir yapıya sahip olmadığı için gözenekleri kapatmıyordur sanırım değil mi? Ama kıvamı çok hoş görünüyor. İpeksi gibi.

    YanıtlaSil
  5. kiraz sevdasi; fiyatini tam hatirlamiyorum ama 60-70 TL arasi olmasi gerekiyor.

    i$il; cildindeki lekeleri daha duzgun bir sekilde kapatmak icin boyle bir baz kullanmani onerebilirim.

    peri; bende senin gibi fondoten kullanmayi pek sevmem. bu urunu cogu zaman sadece allik uygulamadan once kullaniyorum, sonuc nefis bir puruzsuzluk oluyor.

    adsiz; patakrem ya da pudra altina da deneyebilirsiniz elbette ama o zaman cok kalip gibi bir goruntu olusabilir, tam emin olamadim. bu urunu parmaklarimla krem surer gibi suruyorum. Fiyati da 60-70 TL arasiydi sanirim.

    charming; cilde surulen bu tarz urunler slikon bazli olmasa dahi illa ki gozenekleri kapatiyor ama yapisi hakkinda cok haklisin, oldukca ipeksi ve ayni ipeksiligi cilde yansitiyor.

    YanıtlaSil
  6. bende aynı markanın tüp şeklinde olan fondoten bazını kullanıorum . çok memnun kaldım bitince yenisini alır mıyım? alırım :) dediğin gibi illa fondoten kullanmana gerek yok üstüne allık sür çık cilt ışıl ışıl oluo hiç bir kusur gözükmüo :) ben fırçayla sürüyorum fondoten sürer gibi sonuç mukemmel oluo :)))

    YanıtlaSil
  7. bu yazının ve yorumların üzerine bugün markafoni den aldım bu ürünü :) 20 tl de indirim çekim vardı, 29.80 ödedim :)

    YanıtlaSil
  8. gördüğüm en muhteşem makyaj bazı olur kendileri:)) Fondoten kaymak gibi duruyor bunun üstünde..

    YanıtlaSil
  9. baz hiç kullanmadım.genelde mineral ürünler tercih ediyorum.mineral fondötenin altına baz kullanılırsa kalıcılığını ve matlığını daha uzun süre korur diye duymuştum.baz kullanan biri olarak shiseido mu smashbox mı tavsiye edersin-smashbox baz hakkında da olumlu şeyler söyleniyor- bu arada karma bir cildim var ve gözeneklerim çok çabuk doluyor.şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil