Şuh Bakışlar

11/26/2010


Jennifer Lopez dersine iyi calismis. Nasil poz vermesi gerektigini, kameraya nasil baki$lar firlatacagini cok iyi biliyor. Kiyafeti konusundaki yorumu size birakiyorum.

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kaşlarını mı kalınlaştırmış?

    YanıtlaSil
  2. Herseyi super bastan asaga,amaaaaaa o kaslarin hali ne oyle.Kalin kas modasina biraz gec uydu ama TAM uymus.Fazla kalin bence.Bide yakismamis :(((

    YanıtlaSil
  3. tam güzel diz üstü bir elbise girecek görüntüye diye aşağı doğru indim kiiii... ne yazık ki kıyafeti beğenmedim. bence kaşları güzel durmuş, makyajı ve saçları hiç fena değil. ojesinin rengini de beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Valla ben beğendim bu kıyafeti, tek fazlalık takıları, boynundaki yeterli zaten...

    YanıtlaSil
  5. makyajı hiç güzel değil yüzü biraz erkeksi çıkmış ne bileyim zariflik diye adlandırabileceğim hiçbirşey yok ayrıca kalın kaş hiç yakışmamış belkide saydıklarımın tek sorumlusu kaşları ))

    YanıtlaSil
  6. ne kıyafetini ne de bakışlarını hiç beğenmedim. abartılı.

    YanıtlaSil
  7. Elbise olsa daha güzel olurmuş bence. Bir de kaşlarını fazlaca kalın buldum.. Biraz daha ince olsa daha güzel olurdu sanki.

    YanıtlaSil