Clinique Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector

12/20/2010


Clinique Repairwear Serum Clinique Turkiye'nin hediyesi. Elime ula$ali epey zaman oldu. Cok duzenli kullandigim soylenemez cunku ayni anda denemeye calistigim pek cok baska cilt bakim urunu var. {Buna cildim nasil dayaniyor bende bilmiyorum :) } Bu serumun vaatleri 30 ya$ uzeri pek cok bayanin ortak sorunu olan gunes lekeleri ve kirisikliklari gidermeye yonelik. Sabah - aksam duzenli kullanim sonucu gozle gorulur sonuclar alanlarin sayisi oldukca fazla. MakeupAlley'deki yorumlarida okumanizi tavsiye ederim. Benim gozlemlerim daha cok urunun kullanimiyla ilgili. Serumun oldukca aki$kan, likit bir formulu var. Yag bazli degil bu yuzden yagli-karma ciltler rahatlikla kullanabilir. Cilde hemen nufuz ediyor, kolay emiliyor. 4 hafta sonunda sonuclar farkediliyormus. 12 hafta sonunda ise {eger 12 hafta sabah-aksam kullanmaya dayanabilirseniz} sonuclari sadece siz degil cevrenizdekilerde farkediyormus. 30-40 ya$ arasi bayanlara denemeleri icin onerebilecegim bir serum. Eger 30 yasindan gencseniz sizin icin henuz cok erken!

Bu serumu kullanan ve yorumlamak isteyenler varsa buraya toplansin.

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. cildiniz için çok şey kullanıyosunuz gerçekten hızınıza yetişmek çok zor..peki bu kadar çok şeyi kullanmakta doğrumu bazen anlamda veremiyorum!Tvde öyle nineler çıkıyoki 90-100 küsür yaşlarında ama ciltleri 60 yaşını anca gösteriyo acaba onlarda çok şeymi kullandılar sormak lazım onlara!

    YanıtlaSil
  2. herkesin ilgi duydugu farkli alanlar vardir, cilt bakimi ve makyaj urunleride benim ilgi alanima giriyor, onlari tek tek denemekten, yorumlamaktan buyuk zevk aliyorum. bu kadar cok seyi ayni anda kullanmak elbette dogru degil, ama dedigim gibi bu benim icin bir hobi, bir aliskanlik, hatta bagimlilik.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    bu ürün ilgimi çekti. 33 yaşında kuru bir cilde sahip biri olarak bu tür bir ürüne ihtiyacım var sanırım. Ama benim asıl ihtiyacım iyi bir nemlendirici. Gerçekten kuru bir cildim var ve uzun zamandır Clinique nemlendiricisini duyuyorum. Nasıldır? ya da gerçekten iyi olduğunu düşündüğünüz bir nemlendirici var mı?
    Kozmetik satan yerlere gittiğimde her markanın kendi görevlisi oluyor ve kendi ürünlerini satmaya çalışıyorlar ve ben hangisi iyidir karar veremiyorum. yardımlar için şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. bende denemek istiyorum.
    minik lekelerim, hatta çillerim var, ve tabii ki ince kırışıklıklarım. bu urun uygun sanırım. çil içinde geçerli mi, önerebileceğiniz başka çil döken ürün var mı?

    YanıtlaSil
  5. Ben 10 gündür kullanıyorum.Gerçekten faydası oldu.41 yaşındayım ve yazdan güneş lekelerim vardı cildin rengini dengeliyor.

    YanıtlaSil
  6. ben serumlarla ilgili nemlendirici ile birlikte mi ayrı mı önce mi sonra mı nasıl kullanılıyor onu merak ediyorum. bilgi verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba acaba bu ürün göz çevresi icinde kullaniliyor mu?Ben 31 yasindayim kullanmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. harika bir ürün herkese tavsiye ediyorum.kullanın ve ciltteki farkı görün.

    YanıtlaSil