Emily Blunt

12/20/2010

turkuaz-krem rengi

Bu iki rengin muhtesem uyumundan daha once bahsetmistim..

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kadın cok hos,elbisenin renklerinin uyumu aşırı güzel

    http://visnetadindaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar guzel bir bluz rengine ayrica bayildim :)))

    YanıtlaSil
  3. feşın iz peşın20 Aralık 2010 20:44

    mor kemerin kattığı hareketi de unutmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  4. nasıl güzel bir elbise nasılll! o aradan görünen mor kemerle iyice mükemmel olmuş...

    insidethewhitewardrobe.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. fotografin sadece ustunu gorsem abiye bir elbise sanirdim renk uyumu iyi ama sanki ustu etege gore fazla frapan..ayrica banami oyle geliyor yoksa su zayifama modasi yuzundenmi cogu aktristin yuzu cokmus sanki..

    YanıtlaSil
  6. Kadına sözüm yok ama ben elbiseyi bütün olarak hiç beğenmedim. Bluzun rengi ve gözleriyle aynı renk durması çok hoş.

    YanıtlaSil
  7. Ay elbise de güzel abla da :D Bu arada 3.resimde çok tatlı çıkmış =)=)=)

    YanıtlaSil