Emma Stone'un Yeni Saç Rengi

12/09/2010

EMMA-STONE-1
EMMA-STONE-2

Emma Stone'un goz rengine hayranim. Bir onceki sac rengi bu muhtesem gozleri on plana cikarak koyu bir renkti. Simdi ise sarisin olmus. Sari sac renginin havasi bir baska olsada ben koyu renk sacli halini daha cok begeniyordum. Ya siz?

You Might Also Like

34 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Keşke elbisesini de detaylı görebilseydik=)

    YanıtlaSil
  2. Bencede koyu renk daha guzelmis, sarisinin rengi cok yapay duruyor :(

    YanıtlaSil
  3. Ben hic beyenmdim sarisin halini.Ihtiar gostermis.devami burda http://justjaredjr.buzznet.com/photo-gallery/396479/emma-stone-trevor-live-blonde-02/

    YanıtlaSil
  4. Lutfen biri bana koyu saclarinin tam olarak rengini soylesin.Cok supermis

    YanıtlaSil
  5. çok büyük değişiklik olmuş bence bu renk bakır tonları çok çok yakışmış

    YanıtlaSil
  6. sienna miller a çok benzemiş böylede çoook güzel olmuş ama kızılken daha karakteristikmiş:)

    YanıtlaSil
  7. evet, koyu renk saçlarıyla gözleri ve yüz hatları daha belirgin ve hoş gözüküyor.sarı da daha silik kalmış.

    YanıtlaSil
  8. bencede koyu renk daha guzel, sari cig durmus ve havasi gitmis.

    YanıtlaSil
  9. koyu renk saça sahip biri olarak hep sarı saça imrenir ve özenirim..ama renkli gözü koyu renk saç gösteriyor..bazı sarışınlara mavi-yeşil göz çok yakışıyor.onlar da doğal sarışın oluyorlar genelde ve çoğunluk olarak bahsettiğim tarz ruslarda oluyor:))
    kesinlikle koyu renk saç daha hoş duruyor Emma Stone'de

    YanıtlaSil
  10. bu kadar guzel olunca bence sac rengi onemini kaybediyor :)

    YanıtlaSil
  11. eski halinde yüzü ön plandaymış yeni halindeyse saça odaklandım. yeni saçın rengi ve modeli güzel ama eski hali onunla özdeşleşmişti diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle eski rengi daha güzelmiş benim favorim bu renk haftasonu yaptırıyım da rahatlıyım bari :)

    YanıtlaSil
  13. hmm Türkiye de herkes sarisin.
    Sagim sarisin solum sarisin, iyk diyorum bu kadinlar avrupali olucaz diye civciv misali ortadalar. Ne sacma diye geciriyorum icimden, komik buluyorum... fakat bu hanima sarisinlik yakisiyor, her ne kadar koyu renk sacin daha genc gösterdigine inansamda. Bu hatunu sarisin daha cok sevdim.

    Ey Türk kadini, rica ederim sacinizi sariya boyamayin. Komik görünüyorsunuz, cok istiyorsaniz kumral tonlari deneyin. ama ne olur artik sarisin olmayin.

    YanıtlaSil
  14. sarışın daha çekici olmuş sanki :)

    YanıtlaSil
  15. ne güzel hatunmuş, bence de koyu renk kesinlikle!

    YanıtlaSil
  16. iki haliyle de guzel ama sarı saç model olarak çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  17. koyu renk sac rengi kuskusuz daha genc göstermiş

    YanıtlaSil
  18. Bence de koyu saç daha çok yakışıyormuş..

    YanıtlaSil
  19. sarışınları kıskananlar var herkesi kendi haline bırakında komik duruma düşmeyinnnn adsızzzz hanım

    YanıtlaSil
  20. Kesinlikle koyu renk saç daha çok yakışıyormuş!

    YanıtlaSil
  21. ikisi de güzel... yalnız sanki aynı kişi değillermiş de farklı tarzdaki iki güzel hatun gibi olmuşlar..alt yapı sağlam yani:))

    YanıtlaSil
  22. Koyu renk daha guzel, sarı onu yaşlı gostermiş..

    YanıtlaSil
  23. Her zaman esmerleri beğenen biri olarak ben nedense bu sarışın halini daha çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  24. nihaha ben mi sarisinlari kiskanacam :) hem de halis bir sarisin olarak ve de sacini hep koyu renge boyuyan biri olarak hem de yari alman olarak olur canim isime bakarim :)

    YanıtlaSil
  25. aynen bende halis sarışınım ama sonradan olan sarışınlardan okadar farklı görünüyorum ki gören gözlerini alamıyor diğer sonradan olma saçı sarı kaşı kara teni kara olanlarla karıştırma olurmu canım herkesin kendi tercihidir

    YanıtlaSil
  26. koyu renk hali cok cok daha yakısıyormus.simdi klasik sarı saç renkli göz olmus

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Kesinlikle koyu, rengin bir asaleti vardı, sarıyla bi garip olmuş..

    YanıtlaSil
  28. adsız 5:30 haklısın bence..bnde halis sarısınım ancak koyu renge boyamak istiyorum.. bencede herkes sarı saçı kendisine yakışıyosa seçmeli ne yazıkki burda herkes öle deil..

    YanıtlaSil
  29. Ayy gözleree bakk ya!!=) Çok güzel maşallah =) Sırf o gözler için evlenilir heralde =)=) Suratı da çok güzel hani =) Tabiki koyu saç.Ne yaparsa yapsın bu saç rengi-karamel- en iyi giderdi =)

    YanıtlaSil
  30. Iykk Emma Stone sarı saçlarla iğrenç olmuş ; hiç yakışmamış .
    insanlar neden böyle yapay görünmek isterler hiç anlamam..
    oysa ki kızıl saçlı hali ne kadar güzel..

    YanıtlaSil
  31. koyu renk sac cok daha iyi.

    YanıtlaSil
  32. kimdir bu kadın nie tanımıorum hayret.. cok cok guzelmiş gözlerine bayıldım..

    YanıtlaSil