Everyday Minerals Türkiye'den hediyemiz var!

12/17/2010

11227846980_JbfFZ.jpeg

Everyday Minerals Turkiye ile ortaklasa duzenleyecegimiz aktivite sonucunda kazanan 1 katılımcıya tam boy Apple allık ve Dome allık fırçası hediye ediyoruz. Ürün bedelleri toplamı 63 TL'dir.

Aktiviteye katilmak icin yapmaniz gerekenler;

1. Everyday Minerals Turkiye'nin Facebook sayfasini takip etmek

2. Everyday Minerals Turkiye sitesine uye olmak

3. Yukaridaki 2 ko$ulu yerine getirdikten sonra bu yaziya e-mail adresinizle birlikte yorum birakmak. E-mail adresi olmayan yorumlar silinecektir.

Aktivitemiz 27 Aralik 2010'da sona eriyor. Kazanani random.org belirleyecek. Eglence ba$lasin :) Hepinize bol $ans!



BU ARADA EM'NIN YILBASI KAMPANYASI'NA GOZ ATMAYI UNUTMAYIN! AYRICA YILBASI'NA KADAR 35 TL VE UZERI ALISVERISLERDE KARGO BEDAVA!

You Might Also Like

230 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. şartları yerine getirdim umarım kazanan şanslı ben olurum.

    şeyda

    YanıtlaSil
  2. bende olmak istiyorum bende bende:) sanşlı olmak istiorum

    YanıtlaSil
  3. faceden beğendim , sitesinede üye oldum:)
    hediye çok güzel bana çıksın dermişim
    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. ben bu markayı neden daha önce keşfedememişim diye cok üzüldüm şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. çok severek kullandığım bir marka hediyesini görünce kaçırmak istemedim.

    modahaftasiblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. allık güzelmiş...aynurkutlay@yahoo.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    her ikisini de yaptım, hediyeyi bekliyorum :)

    blogunu seerek takip ediyorum

    Selamlar

    Fulya Turk

    fulyaturk79@yahoo.com

    YanıtlaSil
  8. yeni bir allığa ihtiyacım var sen neden olmayasın?
    şartlar tamam!!
    rmkirazcicegi@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. işlem tamam ;)
    allığın rengini çok beğendim
    hanpinar@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. e tabii ki bir talihli olacak neden ben olmasın değil mi (:

    quibicko@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Onlarca bu tarz yarışmalar gördüm bloglarda nedense hiçbirine katılmadım ve yine nedense buna katılmak istedim.sevgilerle...
    gecer86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. herkese iyi bir yıl ve başarılar diliyorum arkadaşlar.
    iyi olan kazansın. :)))

    YanıtlaSil
  13. pardon, mail adresimi vermeyi unuttum. bir önceki yorumum için mail aderesim: nilaytorlakli@windowslive.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,
    Bende beğenerek kapatıcısını kullanıyorum umarım allık ve fırça da benim olur:)

    YanıtlaSil
  15. umarım bu kez şans bana güler....:::)))

    aaydogmus777@mynet.com

    YanıtlaSil
  16. Umarım yeni yaşım bana şans getirmeye başlamıştır :))

    raspberry_k10@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar,
    Bende şartlarını yerine getirdim umarım bu güzellikleri kullanma şansım olur :)

    elvan ünal
    elvan_u28@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Evet istenenler yapıldı, facebookta beğenildi üye olundu ve şimdi sırada o güzel allığa sahip olmak kaldı.Ama biliyorum bu 2011 benim senem ..Şans benden yana olacak diğer yorum bırakanlara duyurulur.....
    BERNA ÇETİN
    bernacetin12@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Şartlarınızı yerine getirdim İnşl. bana çıkar bu aralar almayı düşünüyordum...Bol şanslar...
    seha45@mynet.com

    YanıtlaSil
  20. i love EM!!bütün şartlar zaten çook önceden yerine getirilmiş senin bu kampanyayı yapmanı bekliyomuş :D

    real_like_unreal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. umarım bana çıkar :)))
    sabiha.aydin98@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Çok duyup çok merak ettiğim bir markaydı. denemek için süper bir fırsat :)
    kjeeps_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. koşullar tmm :) mail adresim

    b_kinik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Facebook'tan Beğendim, sitenin üyesi de oldum, umarım kazanırım-yılbaşı hediyem olur, herese iyi şanslar :))

    aidanasarbalina@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. şartlar tamam umarım eşime güzel bir yeni yıl hediyesi olur :)
    oguzhallac@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Şartlar tamam :D
    annelerlehayatadair@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. güzel bir yılbaşı hediyesi olarak hatırlayacağım everyday minerals allık benim olsun çok isterim :)
    müjgan

    mjgn_7804@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. çok güzel bir kampanya,umarım kazanırım.. mrw_ak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Fırça ve allık çok güzel görünüyor. İnşallah kazanırım:)

    ayoltas@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Bende şansımı denemek istiyorum.. EM in üyesi oldum, ve takipcisiyim..
    hande

    hande_oz@yahoo.com

    YanıtlaSil
  31. şartlar yerine getirildii bence benim olmaması için bi sebep yok :))

    glsnktl@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. hem allığını hem fırçasını merak ediyorum :)

    voice.7332@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. bu iki sitenin de takibindeyim zaten , hiç şansım yok bilirim ama olsun denemekten zarar gelmez . istiorum sizi :))) cglamutlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Hiç denemediğim bir marka..belki iyi bir deneyim olabilir, :)
    hale.kaya@hotmail.com,
    facebook için; hallek.84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Şartları yerine getirdim ... Bir allık tutkunu olarak inşallah bu allıgı da denemek nasip olur
    damlydamly-ksk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. allığın rengine bayıldım, umarım şanslı ben olurum.

    duyguerkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. şartları yerine getirdim :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  38. gonul basieğri17 Aralık 2010 12:05

    Çok şanslı değilimdir ama yinede denemek istiyorum.
    gonul.kara@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. mel_erg@hotmail.com17 Aralık 2010 12:11

    daha önce ıd kullanıyordum.. mineral ürünler farkını gerçekten hissettiriyor..
    e bana çıksa sevinirim yani , hem de denemiş olurum :))

    YanıtlaSil
  40. bu ara kullandığım mineralmakyaj ürünleri kullanıyorum.umarım bana çıkar.çok iztiyorum :)) brntasdemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. 2 koşulluda yerine getirdim.
    bu harika allık ve fırçasını çok istiyorum ama hiç şansım yoktur benim zaten sadece denemiştim.:(
    yelisvural@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. işlemler tamadır.
    bu allığı ve harika fırçasını istiyorum ama bundan sonrası şans ve bendede o yok sadece bu sefer belki diye denedim ama yine şans yüzüme gülmeyecek.
    yelisvural@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. random.org'la aramız hiç iyi değil ama yine de şansımı bir deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  44. hadi bakalım :)
    ztugcehatipoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Allık fırçasına ihtiyacım vardı, e yanında allığıda olursa bir de böyle güzel olursa neden olmasın :)
    smmmarzu@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. face sayfasını da beğendiğim üye da oldum. :) nillllin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. benim olmalı!!!:)

    poorpaperdoll@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. şanslı kişi beniiimmm :))

    YanıtlaSil
  49. Merhaba;
    blogun için ayrıca çok teşekkür etmek istiyorum seni fırsat bulmuşken ama bu aralar sanki daha az paylaşımların oluyor zamanın oldukça senden daha fazla paylaşım yaparsan bu izleyicini çok mutlu edersin :)
    Bu güzellikler benim olur mu acaba umarım olur :D
    arslantuba@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. çok tatlıymış allığın rengiii:)) bana çıkar inşallah.

    dilay.bingul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. hem facebooktan takip ediyorum hem de siteye üyeyim zaten. En yakın zamandada em'den alışverişimi gerçekleştireceğim. Umarım bana çıkar =)

    b_sra6@mynet.com

    YanıtlaSil
  52. 27 aralık doğum günüm belki uğurlu gelir bana ve doğum günü hediyesi olur :))
    iremaktas85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. süper bayıldım umarım ben kazanrım :))

    feray_dayac@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. merhabalar bloğunuzu hergün severek takip ediyorum çok güzel bir hediye mineral makyaj ürünlerini de çok seviyorum.

    fatma karakaya
    ftm0258@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. bence bu sefer bana cıkacak, zaten cok merak ediyordum
    ilkimkutval@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. gerçekten ürünün doğal olması beni çok etkiledi bizi bu ürünle tanıştırdığınız için teşekkürler:) genesis_ht@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. umarım o şanlı kişi ben olurummm :)

    ozkilic.ozlem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. şanslı olan kazansın :) nursen_clp@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. Ürünler harika keşke bana çıksa. Facebook sayfasını takip ediyorum ve siteye de üye oldum.
    Yorumumu da bırakıyorum :)
    Teşekkür EM ve banu..

    Hülya Aydoğan

    mail: hulyaaydogan1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. Everyday minerals urunlerini seviyoruz boyle bir cekilis dolayisiyla da gayet mutluyuz herkese bol sans :) psk.halecan@yahoo.com

    YanıtlaSil
  61. bütün şartları yerine getirdim benim olsunlar (:sibely_87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. Güzel bir hediye özelikle alık ve pudra olmazsa olmazım .. bebişimin şansına inşallah diyorum sewgiler ..

    hulya_yakub@yahoo.com

    YanıtlaSil
  63. hakeden kazansın :) atamizindeyiz4311@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. denilenleri yaptım umarım bana çıkar herkese bol şanslar.. :)

    mervenamazci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. siteye üye oldum buda sevgilerimle beraber yorumumu bırakıyorum
    sultan nagihan okumuş
    sultanokumus@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. bende allık almak için bütün parümerileri geziyodum uarım bana çıkar güzel bi yılbaşı hediyesi olur emeloksar@windowslive.com

    YanıtlaSil
  67. ben de istiyorum..2010'a şanşlı girmek istiyorum!
    fyzgnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. bende şartları yerine getirdim
    face ve üyelik adım :zeynep aydoğan

    moda_kesh@hotmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  69. bende bende... tugnilay@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. hediyelere bayıldım:)
    ( allysylmstrk89@hotmail.com )

    YanıtlaSil
  71. Herşey tamam.. bir allık eksik :)
    ozgunask@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. çok güzel bir yılbaşı hediyesi,bende çooook istiyorum.imren_m@yahoo.com

    YanıtlaSil
  73. tüm şartları yerine getirdim 28 aralık doğum günüm harika bir hediye olur umarım bana çıkar:)))
    iyi senelerrrr
    özlem
    sanlikiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Umarım bana çıkar:) facebook: canan kaplan. üye adı canan kaplan.
    canan.kaplan@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. bende katıldım umarım kazanırm:)

    b_kocyigit_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. benim olacaksıN:)
    mervetaskent@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. ürün çok güzel görünüyor umarım benim olurrr:) her iki şartı da yerine getirdim. mail adresim:dudayev25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. doğal güzel bayanlara doğal makyaj:)
    sevgul_mtl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. Bir umut... Belki bize de çıkar. :D

    perikovugu@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Her şey tamam! Şanslı kişi ben olmak istiyorum.

    aslikunarci@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. benim olsuuuuunnn=)
    serenadev@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. facebook sayfasına ve everyday minerals sitesine üye oldum..
    inşallah bana çıkar :P
    sumeyra_gulec@hotmail.com

    YanıtlaSil
  83. umarım kazanırım kullandığım ve çok memnun kaldığım ürün

    YanıtlaSil
  84. zaten üyeyfim facebook sayfasınıda beğendim kısmetse bize çıkar inş :)
    koroglu_serpil_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  85. Bana çıksın bana çıksın lütfeennnn!!!

    sevgiler
    iclal azeloğlu
    iclal_bayman@yahoo.com

    YanıtlaSil
  86. yeni yılda güzel bir hediye olabilir..
    myosots@yahoo.com

    YanıtlaSil
  87. bende şartları yerine getirdim...umarım şaslı ben olurum..
    benguaral@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. merhabaifacebook sayfasını ece kalaycıoğlu ismimle beğendim
    ece.derin@hotmail.com mail adresimle yine ece kalaycıoğlu olarak siteye üye oldum
    şanslı olmayı isterim
    ece kalaycıoğlu
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. Ürünlerini çok merak ettiğim bu markayı denemek çok isterim....
    pain_elem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. İki şartı da yerine getirdim, umarım ben kazanırım:)
    kabuklufistik_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. Katılım şartlarını yerine getirdim.Herkese bol şans :) sel.nbektas@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. Yılbaşı için güzel bi hediye : )

    Hatice Yüksel

    Sizofren-.peri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. facebook sayfasına ve internet sitesine zaten üyeydim. Son olarak da buraya yorumumu bırakıyorum. Bu yıl öyle şanssız geçti ki benim için, umarım bu hediyeyle şanssız geçen yılın bir tesellesi olur :)
    e_algur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  94. 2 şartıda yerine getirdim umarım şanslı kişi ben olurum
    sezenozlu@hotmail.com
    sezensezenozlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. Şartlar tamam. Bakalım bu kadar kişi arasından kazanabilecek miyim ? :)

    metistim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  96. Bakalım şanslı kişi kim olacak?

    Facebooktan Aslı Emirhan ismi ile
    Sitelerine de aynı isimle kaydoldum.
    asliemirhan85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  97. facebookda e.m. sayfasını beğendim e.m. sayfasına üye oldum şansımı denemek istedim:)
    madmadamerocks@gmail.com
    buket yılmaz

    YanıtlaSil
  98. ürünleri merak ediyordum umarım bana çıkar ve deneme şansım olur.
    first__light@hotmal.com

    YanıtlaSil
  99. ikisini de yaptım, umarım çıkar.
    dlnd11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. İstenilenleri yaptım.
    İnşallah bana çıkar :)

    aylinn_butunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. Merhabalar, iki şartı da yerine getirdim, inşallah şans bana güler :)

    zumrutgok87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  102. görevlerimi yerine getirdim inşallah çıkar :)
    ezgi102_4@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. Allığı çok beğendim ve onun benim olabilmesi için gereken iki şartıda yerine getirdim :)
    merwe_merwesh@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. makyaj yapmaya yeni başladım, allık kullanmayı da henüz denemedim. şanslı kişi ben olursam hoş olur yani :)
    betul.kc@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. şartları yerine getirdim.allık ve fırça lütfen benim olsun zira denemek için sabırsızlanıyorum:)

    alimetin.deveci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  106. ikisi de tamamdır.. allığa bayıldım! contes_carmelia_dracula@hotmail.com

    YanıtlaSil
  107. blogunu severek takip ediyorum.umarım kazanırım.ilk defa deneyeceğim bu markayı.

    aztecpearll@hotmail.com

    YanıtlaSil
  108. facebook sayfasına ve everyday minerals sitesine üye oldum
    turkan.tasci@hotmail.com
    mineralliler benim olsuuuun:)))))

    YanıtlaSil
  109. Şanss ..
    ozn_tom@hotmail.com

    YanıtlaSil
  110. Tüm şartlar adım adım tamamlanmıştır :))
    Daha önce başka markaların mineral makyaj ürünlerini denemiştim,ama Everyday Minerals kazanırsam ilk olacak..
    Umarım kazanırım.

    Email adresim; burculand@hotmail.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  111. Umarım benim olur :)

    burcakozdemir_88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. minerl ürün kullanmayı seviyorum
    EM denemek neden olmasın!

    YanıtlaSil
  113. Harika!

    Facebook'taki sayfaya üye oldum :) Ahu Ayan diye bulabilirsiniz. Siteye de ahuayan@gmail.com adresi ile üyeyim. Umarım şansım yaver gider. bana yukarıdaki mailden ulaşabilirsiniz. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  114. faceden beğendim , sitesinede üye oldum:)
    hediye çok güzel umarım şanslı kişi ben olurummm:) sevgiler
    zlk.syma@gmail.com
    zlk_syma@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. umarım şans bana güler ;)
    emell_emre@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. bu markayla yeni tanışıyorum ve gerçekten merak ediyorum inşallah kazanırım :)türkan
    turkan_kocadag@hotmail.com

    YanıtlaSil
  117. bu markanın ürünlerini denemeyi istiyordum güzel bi başlangıç olurdu şartları yerine getirdim umarım şanslı kişi ben olurum (:

    YanıtlaSil
  118. hepsi tamam..sırada kazanmak varr:)

    YanıtlaSil
  119. Umarım benim oluuuur. :)

    mail adresim : fatma1616@gmail.com

    YanıtlaSil
  120. merhaba, everyday minerals ürünlerini çok merak ediyorum umarım bu vesileyle tanışmış olurum :) herkese bol şans...
    nymphe_banu@hotmail.com
    Banu Bilgiç

    YanıtlaSil
  121. merhaba, ben sitenizi uzun süredir takip ediyorum ama ilk yorumum bu. 18 yaşındayım ve makyajım sadece göz kalemi, dudak balmı ve allıktan ibaret ve doğallığa çok önem veriyorum çünkü yaşım genç olduğu için şimdiden cildimi yıpratmak istemiyorum ve mineralli olan her şey kalbimi çalmayı başarıyor tıpkı bu allık gibi :) gerçekten denemeyi çok isterim böyle bir fırsat sunduğunuz için de çok teşekkür ederim :) TgC.Sykn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  122. Merhaba daha önce hiçbir yarışmaya katılmamıştm heyecan verici :)) Açıkçası Everyday Minerals ürünlerini merak ettiğim halde de hiç kullanma fırsatım olmadı.Yeni yılda yeni başlangıçlarımın olması dileğiyle :))) umarım ben kazanırım ve yenı allığımla bol kazançlı,şanslı bir yıl geçiririm :))

    dipnot : tüm aşamaları yerine getirmiş bulunmaktayım :))

    senacatalbas@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. allık ve fırça harika:)
    elifburak@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  124. hepsi tamamdır ben kadar cok isteyen var mı su ikiliyı var eminim ama allıklara dayanamam bi de fırcası da yanındaa name_hecelee@windowslive.com sans kime cıkcak bakalım

    YanıtlaSil
  125. Şartları yerine getirdim, şans bana gülsün diye bekliyorum:)
    camdanbakanarapkizi@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. ayy tam da allığa ihtiyacım varken süpper bi yılbaşı hdiyesi olurdu,tadından yenmezdi,e inş..

    YanıtlaSil
  127. Bu hediyeyi istiyorummm ;)
    emelay23@yahoo.com

    YanıtlaSil
  128. siteyi keyifle izliyorum.

    ferahkale@gmail.com

    YanıtlaSil
  129. bilge;


    selam bu haberi duyunca çok sevindim çünkü bu ara böyle ürünlere kafayı takmıştımm


    bilge_kutlu_123@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. ürünlerinizi çok merak ediyorum..ve denemek isterim...umarım bu şanslı kişi ben olurum.. şartları yerine getirdim :)
    ezgi.shn@windowslive.com
    teşekkür ederim..:)

    YanıtlaSil
  131. mükemmel bir ürün cildimi taze ve canlı gösteriyor =)sin.linear@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. Everday Minerals'in Türkiye' ye gelişi salincaktaikikisi.comda yayınlandığından beri facebooktan ve sitesinden takip ediyorum. Daha önce yurtdışındayken görmüştüm merak ediyordum ama denememiştim. Umarım bütün ürünler ve renk seçenekleri gelir ve fırçasını deneme fırsatı yakalayabilirim:) krdgs86@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. Şartlar yerine gelmiştir :) İnşallah benim olurlar..

    tugcekaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. Umarım bana çıkarrrrrrrrrrrr :D
    binnazyagci@gmail.com

    YanıtlaSil
  135. Çok merak ettiği bir ürün..

    semra86@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. ben de şartları yerine getirdim :)
    Hülya.

    kardelen_6497@hotmail.com

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  137. eveeettt yapılması gerekenler yapıldı.Umarım rengine bayıldığım bu ürün benimm olur... kendime bol şans diliyorum :)
    nnaz06_n@hotmail.com

    YanıtlaSil
  138. facebook sayfasını beğendim ve siteye andyforchou@gmail.com e-mail adresiyle kayıt oldum umarım şanslı kişi olurum sevgilerle..^^

    YanıtlaSil
  139. eğlence başlasın bence de! a_n_yegin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. çok hoş bir hediye bende şansımı deneyeyim
    seyma__klc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  141. meltem,

    ben de tam pembe tonlarında bir allık almalıyım diyordum belki şans bu sefer benden yana olur sonuçta hayal kurmak bedava:) meltem0_5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  142. Çok sevdiğim bir site ve sayesinde yeni tanıştığım bir marka..Umarım deneme fırsatım olur.irmakugur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  143. iatediklerinizi yaptım umarım kazanırım sevgiler..

    YanıtlaSil
  144. Sanırım mail adresimi eklemeyi unuttum az önceki yorumumda o nedenle tekrarlıyorum
    1) Facebook'ta sayfayı beğendim

    2) everyday minerals türkiye'de üyeliğim vardı başka bir mail adresimle yine üye oldum

    3) mail adresim nil5885@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. çok güzel.. nslyacr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. Bakalım talih kuşu bana konacak mı?

    metistim@hotmail.com

    ipek

    YanıtlaSil
  147. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  148. böyle yarışmalarda pek şansım olmaz ama yine de bir umuttur yaşatır insanı :)

    ben de istiyorum..mineral ürünleri çok seviyorum..şartları yerine getirdim..teşekkür ederim..

    Elif

    never.neverland@hotmail.com

    YanıtlaSil
  149. yılbaşı hediyesi olarak çok makbule geçecek:) sevgiler handantazegul@hotmail.com veya
    handantazegul@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. allığın rengine bayıldım umarın şans bana güler şartları yerine getirdim iletişim adresi civcivimfb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. şartlar tamamlandı. :)
    tuananese@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. Bu allıgı yaklasık 2 sene once everyday minerals ın kendi sitesinden almıstım. Cok dogal ve harika ve rengi var neyazıkki coktan bitti keske benim olsa :)

    begumkobaklar@gmail.com

    YanıtlaSil
  153. şansım çok düşük olsa da denemekten zarar gelmez di mi =)
    busra.arikan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. Ben de denemek istiyorum:))
    fatmagul.cayir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. merhabalar bütün şartlar yerine getirdim
    inşallah şans benden yana olurda
    everyday minerals ürünlerim olur benimde
    zynpdemir@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  156. her iki şartı da yerine getirdim, zaten siesine daha önceden üyeydim de :)bu hediyeler çok çok güzeller :)
    gülfiz polat
    gulfizpolat@gmail.com

    YanıtlaSil
  157. şartlar tamam.şanslı kişi olmak dileğiyle..kraliceleoparus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. merhabe ben de gerçekleştirdim. gerekleri. umarım şans bana güler.
    pinaranip[at]gmail.com

    YanıtlaSil
  159. Şartları yrine getirdim tüm akadaşlara iyi şaslar:)

    mail adresim : dr.mugeayhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. Şartları yerine getirdim. Benim için güzel bir yeniyıl hediyesi olur :)
    caqlakan@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  161. güzel bir yılbaşı hediyesi:)
    s.karasinir@gmail.com

    YanıtlaSil
  162. yeni yıla girerken güzel bir hediye olacak benim için..
    mail adresim:dilarakabak-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  163. :)) bende tüm şartları yerine getirdim inş .çıkar diyorum:) e mail adresim: meltem26_3@mynet.com

    YanıtlaSil
  164. rica ettiklerini yaptım, umarım fırça ve allık benim olur , çünkü uzun zamandır bu renk bir allık almak için çıldırıyorum ve cok heyecanlıyım ama ...kızlarımın isteklerinden bana bir türlü sıra gelmiyor :(( ben kazanmayı diliyorum ..
    serapuce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  165. şartların 2sini yerine getirdim işte buda 3sü umarım kazanan ben olurum :) fırçamda yok üstelik bu markayı hiç denemedim bölece markayla tanışma fırsatı elde ederim teşekkürler salıncakta iki kişi ve Everyday Minerals:) yslbucu@gmail.com

    YanıtlaSil
  166. inşallah kazanırımm şartları yerine getirdim ;)
    emine.0640@hotmail.com

    YanıtlaSil
  167. Herkese iyi şanslar, iyi seneler...

    cisilcet@yahoo.com

    YanıtlaSil
  168. Bunlar benim olmalı. Çok merak ediyorum Everydays Minareli:) sophiakaban@gmail.com

    YanıtlaSil
  169. bu markayı daha önce denememiştim, umarım deneme fırsatım olur heycanla bekliyorum herkesee mutlu yıllar

    hilalucurum@hotmail.com

    YanıtlaSil
  170. hımm çıkarsa kendisi ilk mineral makyaj ürünüm olacak :d
    çıkmazsa da önemli değil,kedi sevenleri ben de severim.gönüller bir olsun... :D

    YanıtlaSil
  171. of of of...ne çok kişi katılmış.olsun bende bir şansımı deneyeyim bakalım:))
    şartlar tamamdır.
    e mailim:deren_006@mynet.com

    YanıtlaSil
  172. merhaba şartlar tamamdır. umarım şans bana güler:))
    blgnsultan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  173. Allığın rengi süpeeerr!!! şartları yerine getirdim umarım şans bu sefer güler ;P
    derkal23@gmail.com

    YanıtlaSil
  174. bakalım şanslı mıyım:)

    ekinonur@hotmail.com

    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  175. Benim de tüm şartlarım tamam...
    Sevgiler.. zeryilmaz18@hotmail.com

    YanıtlaSil
  176. edanik@hotmail.com
    ben olsam..

    YanıtlaSil
  177. Allık tam bana göre. Hem rengi güzel, hem kaliteli. umarım kazanan ben olurum.

    aysenurkaymakci@gmail.com

    YanıtlaSil
  178. ben de şartları yerine getirdim. çok istiyorum hediyeleri:) umarım benim olurlar, herkese mutlu yıllar....

    srppyrzsn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  179. umarım benim de bir şansım olur diye sartları yerine getirdim

    YanıtlaSil
  180. Merhaba
    Ezgi TÜFEKÇİ ismiyle siteye üye oldum ve facebook sayfasını beğendim. Umarım kazanırım...

    Ezgi TÜFEKÇİ
    ezgitufekci@gmail.com

    YanıtlaSil
  181. Uzun zamandır takip ediyorum, umarım benim olur

    aysegulsoy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  182. facebook sayfasında begenıp sayfadanda uyelık yaptık hadı bakalım sanslı olucaz mu merakla beklıyoruzzz:)))bu muhtesem gorunumlu hedıye benım olabılecek mıı???kendıme yılbası hedıyesıııı


    nihanozyurt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  183. everyday mineralse şans vermem için iyi bir fırsat:)

    YanıtlaSil
  184. her şey tamam:)) böyle merak etmesem bu kadar uğraşmazdım ya neyse:))))

    YanıtlaSil
  185. bayıldımmmmm,tam da ihtiyacım olan şey:)) dilek.seckin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  186. Bu markanın ürünlerini hiç denemedim ve çok merak ediyorum umarım şanslı kişi ben olurumda denemek için bir fırsat doğmuş olur...
    elif_bas84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  187. bende tüm şartları yerine getirdim bakalım şans..takibe devam :)

    gsmptn@gmail.com

    YanıtlaSil
  188. everday mineral allıklarını çok merak ediyorum umarım ben olur hantem_666@hotmail.com

    YanıtlaSil
  189. Şartlar tamam
    sıra kazananı öğrenmede :)


    tanverdi@gmail.com

    YanıtlaSil
  190. hediye hemmmde everyday minerals e daha ne olsun:)))
    gaammze_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  191. slm, hıc bı urununu kullanma sansım olmadı ıyıkıde allıkla fırca almamısım bak burdan gelecekmıs ne dıım kısmet:)))

    YanıtlaSil
  192. zaten severek kullanıyorum ürünlerini,hediyeside fena olmaz,şartlar tamam..
    snoppss@hotmail.com

    YanıtlaSil
  193. Allığın rengi çok güzelmiş. Şartları yerine getirdim, ben de şansımı denemek istedim ;)
    mailim :muge.sarlioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  194. bendeee istiyorummm :)
    sinemcetin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  195. Şartlar tamam .Şu çok ünlü APPLE allığa sahip olmak fena olmaz.Bu sene yılbaşı hediyesi EM Türkiye den.;)) bol şans
    pullse@hotmail.com

    YanıtlaSil
  196. Şartlar tamam,bana çıkarsa markayı ilk kez deneme şansım olacak..
    dorya.ates@hotmail.com

    YanıtlaSil
  197. herkese bol şanslarrrr :))

    hande_sanli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  198. Sevgili SALINCAKTA İKİ KİŞİ;Mineral makyajın yoğun olarak araştırıldığı bugünlerde internette gezinti yaparken EVERYDAY MINERALS ile tanıştım.Bloglerdaki genel yorumlar o kadar iyiki meraklandım fiyatlarındaki uygunlukta beni cezbetti.Hatta hemen denemek istedim.Belkide şanslı ben olurum kimbilir:)Sevgiler,Seda - chirimiri_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  199. ilk 2 şart tamamdır. şimdi 27 aralık a kadar bana çıkarmı acaba? diye düşünmeye geldi sıra....ama bu kadar yorumu görünce imkansız gibi..
    aysesari43@hotmail.com

    YanıtlaSil