♡ Fiyonklu Elbise ♡

12/10/2010

fiyonk

Boylesi sevilesi bir elbise sadece Michelle Williams'a bu kadar cok yakisabilirdi.

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bende de var buna benzer bir elbise ama fiyonklu değil. etek ve üst kısmın birleştiği yer çirkin görünüyor ne yapsam oraya giye düşünüyordum.fiyonklu bir kemer bulmalıymışım meğer.:D

    YanıtlaSil
  2. tamam elbise çok hoş, hatuna da çok yakışmış. ama bir küpe veya bir bileklik aradı benim gözlerim..

    YanıtlaSil
  3. Evet cok hosmus fiyonk zaten super :))

    YanıtlaSil
  4. Ben hem elbisesini hem saçlarını çok beğendim hep böyle kısacık saçlara özenmişimdir ama hiç cesaret edemedim.

    YanıtlaSil
  5. Ba-yıl-dım!Buna benzer bir elbise Roman mağazalarında satılıyor.

    YanıtlaSil
  6. Ama ama amaa bu elbise harikaaa <3 Abla elbiseden harikaa <3<3

    YanıtlaSil
  7. elbiseyi bilmem ama ben bu saça bayildimmmmmm! kisa ve sari!! benim hayallerimi süsleyen model!!

    YanıtlaSil
  8. elbise süper de üst kısmı daha narin birine daha çok yakışırdı bence bu elbise

    YanıtlaSil
  9. elbiseye bayıldım, buna benzer bir model bulabilir miyim diye düşünmekten de alıkoyamadım kendimi(=

    YanıtlaSil
  10. çok hoş bir elbise.

    YanıtlaSil
  11. düşük omuzlu ve şişik kollu durmuş beğenmedim. daha çok yakışacak kişiler olduğunu tahmin ediyorum

    YanıtlaSil
  12. fiyonk, etekteki katlar ve üstteki taşlar... Hepsi bir arada olunca beni yordu.

    Kırmızı

    YanıtlaSil
  13. üstü sanki biraz fazlamı ?etek kısmıiçin solenecekbi söz bulamıyorum ama üstü abartı olmuş

    YanıtlaSil
  14. tam saclarimi uzatmaya calisirken bu resim koyulur mu??simdi hem rengini hemde seklini degistirmek istiyorum...sac ve makyaj super ama elbisenin alt kismini begenmedim...

    YanıtlaSil
  15. Ay, hediye paketi gibi olmuş :) ben beğenmedim daha çocuksu surata sahip biri giyebilirdi ya da nasıl desem daha doğal biri, zayıf ve geniş omuzlu hatta mümkünse. Fiyonk ve taşlı üst fazla abartılı geldi bana da, ben bu kadını çok sevimli bulmuyorum nedense yakıştıramadım gitti :)

    YanıtlaSil
  16. Ay, hediye paketi gibi olmuş :) ben beğenmedim daha çocuksu surata sahip biri giyebilirdi ya da nasıl desem daha doğal biri, zayıf ve geniş omuzlu hatta mümkünse. Fiyonk ve taşlı üst fazla abartılı geldi bana da, ben bu kadını çok sevimli bulmuyorum nedense yakıştıramadım gitti :)

    YanıtlaSil
  17. Daha kalın bir kemer şeklinde olsaydı bi de dolanaraaaak fiyonk u arkada olsaydı.. tatlı mı talı bi elbise=)
    mavi

    YanıtlaSil
  18. oooo mon dieu bende istiyorum cok sirin guzel beni al ve giy diyen cinstennnn. hatta tam yılbası kıyafetı. super olmus

    YanıtlaSil