Kardashian Family's 2010 Christmas Card

12/16/2010

gallery_enlarged-Khloe-Kardashian-Family-Christmas-Card-2010-1215100

Kardashian ailesi yaklasan Noel'de tanidiklarina gondermek icin ozel cekim fotograflarindan olusan bir kart hazirlamislar. Goruntu yukaridaki gibi. Sicak ve samimi bir aile fotografindan cok bir dergi cekimine benzemis. Siz ne dersiniz?

*khloekardashian.celebuzz.com/

You Might Also Like

31 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. En sondaki karakter corpse bride'a benzemiyor mu yahu!!Çok antipatik geldi bana fotoğrafın tamamı da.

    YanıtlaSil
  2. Addams Family gibi olmuşlar. Kart bana gelse korkar fırlatırdım herhalde.

    YanıtlaSil
  3. hepsi ne kadarda hırslı bakıyor öyle ...

    YanıtlaSil
  4. hmm foto antipatik tamam da,hatunlar ve hatları süperr:)

    YanıtlaSil
  5. keşke matem havasında değil de noel neşesinde bir surat ifadeleri olsaymış..

    YanıtlaSil
  6. azık neşeli yüz ifadeleri olsaymış daha güzel olurmuş sankiii :D zaten o suratları da fotoşoptan mıdır nedir bi garip duruyoo

    YanıtlaSil
  7. photshopla o kadar oynamışlar ki ifadeleri değişmişş

    YanıtlaSil
  8. Bu aile ile ilgili hiçbişeyi sevemiyorum nedense, hele kadınların hepsinin aynı pozu vermeleri çok fena olmuş

    YanıtlaSil
  9. ZOmbi gibi cikmislar hepsi. Insan guler biraz.

    YanıtlaSil
  10. Çok kötü,photoshop yuzunden herkes yamulmus..bir Adams Ailesi klasiği...

    YanıtlaSil
  11. kartın arkasına;
    kevaşeyim
    kevaşesin
    kevaşe
    kevaşeyiz
    kevaşesiniz
    kevaşeler yazmak lazım..
    bide ermeni kulisleri yapıyorlarmış!!

    YanıtlaSil
  12. bir an ben de adams family'ye benzettim.. İçim sıkılıyor bu aileye bakarken, herkeste full photoshop. ihtiyaç olsun, olmasın.. Courtney'e de annelik basmış iyice..sanırsınız anane o. Tuhaflar, belki dergi çekimi için ilginç olabilir ama Noel kartları samimi olur benim bildiğim, üzülüyorum bu aileye..

    YanıtlaSil
  13. aşk-ı memnu havası var sanki;)

    YanıtlaSil
  14. Bunlar kim allah aşına,böcük ailesi,,,,:)

    YanıtlaSil
  15. kim köpek balığı yutmuş sanki :)

    YanıtlaSil
  16. Ahahah, asilzade mi sanıyor bunlar kendilerini :))) Zaten neleri sıcak ve samimi ki, ben sevmiyorum hatta uyuz oluyorum, hepsi sonradan görme oldukları için mi yoksa anneleri yüzünden mi bilemiyorum! Kızlarının üzerinden her mübah yolla marketing yapan bir anne ve her yaptıkları şeye utanmadan destek olan bir anneleri olan mutlu kızlar, hepsi bu!

    YanıtlaSil
  17. cok igrenc cikmislar korku filmlerinde tuhaf aileler olur yaa onlara benzemisler .. yanliz ailenin kadinlarindaki iri gogusler dikkatten kacmiyor yani :P

    YanıtlaSil
  18. Kim Kardashian'in twitter uzerinden ermeni soykirimi kampanyasi baslattigini okudum gecenlerde.
    Kardashian'lardan sicak aile tablosu cikmaz bence, yapaylikta uzerlerine yok ama.

    YanıtlaSil
  19. bir zamanalar bizim baskül ailesi diye bi dizimiz vardı. hah! al işte onu dapdar giydir photoshopun allahını bas. al sana kim'n ailesi işte... buz gibiler tiplere bahk!

    YanıtlaSil
  20. Sol bastaki kim? Onu Addams family'den transfer etmisler gibi duruyor!:)

    YanıtlaSil
  21. cenaze evine benzemiş aynı fotoğrafçı smile demeyi unutmuş gibi =) bide çok oynamışlar fotoğrafla kalıp gibi duruyo sevmedim ben

    YanıtlaSil
  22. Bence, bu resim tüm aile birlikte iken çekilmemiş. Herkesi tek tek çekip, sonra photoshopla biraraya getirmişler. Tüm aile fertlerinin o kadar kopuk ve soğuk görünmesinin nedeni bence bu.

    YanıtlaSil
  23. bunlar ne fotoğraf çektirsin ne de televizyona çıksınlar. son derece sevimsiz soğuk gıcık bir aile işte! fazlaca negatif enerji verdiler zaten. daha fazla bakmak zarar verebilir.

    YanıtlaSil
  24. çok komik olmuş bence :D kendilerini çok önemli sayıyolar sanki ama hatları güzel gerçekten

    YanıtlaSil
  25. Adams Family á la photoshop. Kendi paranla kendini rezil etmek bu olsa gerek. Cok komik!

    YanıtlaSil
  26. çok iticiler ve gözlerindeki ırkçılığı kendilerini bişey sanmalarını burdan görebiliyorum.kim cok kötü basit cıkmış zaten.ee onlara cesaret verende yine

    YanıtlaSil
  27. O kadar çok photoshoplamışlarki, Madame Tussauds müzesine kardishian family bölümü yaptılar sandım:D tıpkı balmumu heyykel olmuslaar:D

    YanıtlaSil
  28. haha daha çok adams family gibiler :))

    YanıtlaSil
  29. photoshop photoshop olalı böyle zulum görmedi.

    YanıtlaSil
  30. adam ailesi gibi değilmi korkunç bence:)

    YanıtlaSil