Kısa kısa...

12/29/2010

2010-04-02-6a011570b57d1c970b0120a59267c7970b800wi
  • Dun blogger uzerinden yayin yapan ozel etki alanli sitelere eri$im problemi ya$andi. Bu durumdan Salincakta iki Kisi'de nasibini aldi. Sevgili Makyaj Cantam'in yardimiyla DNS ayarlarini degistirdim. Durum simdilik duzelmis gibi gorunuyor. Umarim bir daha boyle aksakliklar yasanmaz. 1 gunde bloguma ve sizlere hasret kaldim!
  • Duyduk duymadik demeyin! Salincakta iki Kisi'ye facebook hesabi actim. Artik orada toplanabilir, burada yapamadigimiz her tur muhabbete orada devam edebiliriz.
  • Uzun zamandir sessiz sedasiz yuruttugum bir Ingilizce blog projesi var. Simdilik baslangic duzeyinde Ingilizce konu anlatimlari ve testler ekliyorum. Zamanla daha da gelistirerek seviyeyi biraz daha yukseltecegim. Bloga her gun 10 dakikanizi ayirarak Ingilizce pratik yapabilirsiniz. Oneri ve goruslerinizi paylasmayi unutmayin!
  • Tum gevezeliklerimi ve Salincakta iki Kisi'nin guncelleme bilgilerini twitter hesabimdan takip edebilirsiniz.

Simdilik aklima gelenler bunlar. Paylasimlara devam..

Big Hugs Kisses

Blog Sahibesi

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ingilizce eğitim siten çok başarılı olmuş. tebrikler. resimlere bittim bu arada :) bütün postlara baktım resimler için :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler, begenmene sevindim. resimler icin http://pixdaus.com/ sitesini kullaniyorum, harika gorseller var.

    YanıtlaSil
  3. bende çok severek takip ediyorum ingilizce bloğunu ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Facebook hesabın hemen "like" edildi :))

    YanıtlaSil
  5. canım benim ben seni twitter'da takip edemiyorum ama engellendi diyor???

    YanıtlaSil
  6. merhaba. özür dilerim. birşey soracaktım. cuma sabahı google blogumu kilitledi. otomatik robotları kilitlemiş. özür dilediler, bekleyin dediler.

    az önce blog arkadaşlarımdan maya, galiba sizin de bu sorunu daha önce yaşadığınızı söyledi.

    dns ayarlarını değiştirince düzeliyormuş.

    bunun nasıl yapıldığını bana anlatabilir misiniz. boş zamanınız olursa. yazabilir misiniz. lütfen.
    isterseniz tabii ki. rahatsız ettiysem özür dilerim.

    YanıtlaSil
  7. yazmıştım. ben de kendi kendime dns ayarlarını değiştirmek istedim. wireless olduğu için 4221 ve 4222 yazdım. ama olmadı. yine giremiyorum bloguma. yardım eder misiniz. lütfen.

    YanıtlaSil
  8. Canim rica ederim, geri donmemize cok sevindim.

    YanıtlaSil