♡ Love the Look ♡

12/27/2010

jessica-alba

Oldukca sade ve keyifli bir goruntu! Nasil buldunuz?

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben bu kadını çok seviyorum. Bu kombini de harika. :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş, sadece o kulaklık sanırım biraz yıpranmıştır yerlerde sürtnmekten... bende kulaklık hassasiyeti var anladım, uzaktan da olsa müdahale etmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel. yerde sürüklenen kulaklığının farkında değil sanırım..

    YanıtlaSil
  4. Çizmeleri benimkine çok benziyor :)

    YanıtlaSil
  5. aynıı ben. kulaklıklar yerlerde.:)

    YanıtlaSil
  6. kulaklığı yerlerde mi sürünor ben mi yanlış görüyorum??? :)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş ama o arkadan sarkan gömlek hariç :)

    YanıtlaSil
  8. ayy ceketi süper bayıldım ayakkabılarıda harika saçlarıda süper duruyor ayy ben kısa bayıldım süperrrrrr :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  9. çok sade ama şık olmuş..çok beğendim

    YanıtlaSil
  10. sadelikten yana biri olarak beğendim diyebilirim.

    YanıtlaSil
  11. Bu kadın gerçekten her haliyle hoş bir kadın,,,,,

    YanıtlaSil
  12. bu kadın kesinlikle iyi giyiniyor!

    YanıtlaSil
  13. Katılıyorum kesinlikle çok zevkli bir hatun.İyi giyiniyor..

    YanıtlaSil
  14. çok beğendim. özellikle de çizmelerini.

    YanıtlaSil
  15. yorgun görünüyor

    YanıtlaSil
  16. aynı ceketin renksiz düğmesi bende varrrr :) tek kusur kulaklığı yerlerde ağlatması :) geri kalanı tabiki çok şık duruyor

    YanıtlaSil
  17. saclarini sevdim, zahmetsiz yika cik!

    YanıtlaSil