Önüm, arkam, sağım, solum zımba

12/08/2010


Zimba trendinin suyunun ciktigi an bu an olmali!

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. zımbalara yorum yok da zaten ben o ayakkabıları çok sevdim.

    YanıtlaSil
  2. sadece kemerinde ve çantasındakiyle kalsaymış şık olacakmış. Botlar süper ama yaa ben de bunun grisinden denemiştim niye almadım kiii :((

    YanıtlaSil
  3. kollarındaki zımbalar olmasaymış şahane olcakkmış.. ayakkabılar super.. şu saçlarınıda uzatsın artık..:)

    YanıtlaSil
  4. sanki, "bana dokunmayın yoksa batabilirim" mesajı vermek ister gibi görünüyor :) belki de biraz sinirlidir bu aralar?

    YanıtlaSil
  5. Utanmasaymış chain mail giyip boss kesmeye gidecekmiş.

    YanıtlaSil
  6. Kendi si de zimba gibi zaten :)Iyi ki sacini kis kestirdi ve gozleri on plana cikti.Yoksa cok basit ve siradan bir gorunusu vardi :)

    YanıtlaSil
  7. ya bu kiz cok itici.
    Hele o saclari görükce sinir tepeme cikiyor, benim saclarda kisa oysa ki.
    Fakat bunun ki oglan cocugu kivaminda, biraz kilo alsa (üzülerek ifade edeyim kilo alsada gögüslere bir faydasi olmaz) onun icin silikon taktirsa ve de saclarini uzatsa iyi olacak. yoksa böyle siska, giyinmeyi bilmez, tahta bir insan olarak kalacak anlarimda.

    YanıtlaSil
  8. kollarındaki zımbalar çok abartılı olmuş halbuki trençkotu çok hoş. çorabı da pek sevimliymiş.

    YanıtlaSil
  9. Christopher Bailey ona özel tasarlamış bu trenchcoat'u. Giyecek mecburen, bu böyle babaannenin ördüğü kazağı beğenmeyip giymemeye benzemez :)

    YanıtlaSil
  10. Kendisini çok beğenirim,saçı da çok yakıştı,yüzü öyle güzel ki uzun saça gerek yok bile,ben de böyle kestirmeye düşünüyorum,,,

    YanıtlaSil
  11. bence de kollarındaki zımbalar olmasa çok güzel olurmuş ama kendisine özel tasarlanmışsa ve ille de giyilecekse de bari o çantayla kullanmasaymış :)bi de surat ifadesi çok şirin.

    YanıtlaSil
  12. kıyafeti geçtimde,başlık çok tatlı olmuş:))

    YanıtlaSil