Shiseido Kapatıcı ♡ Shiseido Şeffaf Dudak Parlatıcı

12/02/2010

shiseido-6
shiseido-7

Yillardir vazgecemedigim tek bir kapatici var : Lancome. Ara sira kendisini baska kapaticilarla aldatmaya calisirim. Memnun olmadigimdan degil. Sirf degisiklik istegi. Acaba ondan daha iyisi var mi diye diger markalari dola$ir, sonucta yine Lancome'a geri donerim. Velhasil Shiseido kapaticiyi Lancome'u aldatmak icin aldim. Rengini de pek tutturamadigimdan olsa gerek bana Lancome'un tadini vermedi. Yapisi biraz daha yogun ve agir. Begenen ya da kullananlar var mi bu kapaticiyi? Ben bir daha alir miyim? Almam. Lancome'a devam.

shiseido-8
shiseido-9

Shiseido seffaf dudak parlaticiyla bu aralar a$k ya$iyorum. Tam da bu aylarda kurumaya baslayan, catlayan, putur putur olan dudaklarimi bu parlatici iyile$tiriyor. Yanlis okumadiniz. Resmen iyilestiriyor. Bende gunde 35 defa filan suruyorum kendisini. Bu kadar somurulmeye daha ne kadar dayanir bilinmez. Bu ki$i bununla bitiremeyecegim kesin :) Dudak bakimi icin bu urun blog sahibesi tavsiyesidir.

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. göz altı için bende lancomu beğeniyorum cnm..dudak koruyucuları benimde vazgeçilmezim kesinlikle hele bu kadar soğuk ve karın altında yaşamaya çalışırken onsuz olmuyoor :)

    YanıtlaSil
  2. Partalıcı hoş muş.Bence sen bu kışı değil bu yılı bile cıkaramayacaksın :)

    YanıtlaSil
  3. canım bu dudak balmı uzun süre gidermi acaba,yoksa sürdükçe çabuk eksilenlerdenmi? bi de fiyatı ne kadar acaba? aylin

    YanıtlaSil
  4. Zaten bu ara göz altı kapatıcımı değiştirmeyi düşünüyordum. Demek ki bunu elemeliyim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Dudak bakımında bu ürün gerçekten etkilimi?Yaz-kış dudaklarımla uğraşan bir tipim birazda kurumaya müsait etkili bir ürün istiyorumda.

    YanıtlaSil
  6. Benimde dudaklarım bazen kuruyor.Sağol banu abla,bu parlatıcıyı deneyeceğim.)

    YanıtlaSil
  7. bu güzelligin adini tam olarak bagislasan da bi baksak internetten :) bende de önümüzdeki on yil yetecek kdr lip balm vs var ama hepsini at cöpe..

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Blog sahibesi :)
    Önerinizi kulak arkası etmeyip bugünkü markafoni shiseido satışından dudak parlatıcısını sipariş vermiş bulunmaktayım...
    Umarım memnun kalırım bir de şunu sorsaydım hani sürülünce bu parlatıcılar en iyi markalarda bile yaşadım dudaklar bir müddet sonra yapış yapış oluyor kalıntı birikme oluyor o ne iğrenç bir görüntüdür oluyor umarım bunda olmuyordur...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. funda'cim bu parlaticidan cok cok memnun kalacagini dusunuyorum, simdiden gule gule kullan. ve merak etme, o tarz birikmeler bu urunde olmuyor.

    YanıtlaSil
  10. merhabalar...
    uzun zamandır bu dudak parlatıcıya bakınıyorum ama hiç bir yerde denk gelemedim :( bu ürünün kodu ya da ulaşabileceğim herhangi bir bilgi varsa öğrenebilirsem çok çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. merhabalar...
    uzun zamandır bu dudak parlatıcıyı istiyorum ama hiçbir yerde denk gelemedim malesef :( ürünün kodunu yada herhangi başka bir bilgi verebilirseniz çok çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil