Yuva Arıyorum

12/07/2010

yuva ariyorum

Bu minigi di$aridaki i$lerimi halletmek icin oradan oraya ko$tururken buldum. Agliyordu. Kucaklayip veterinere goturdum. Ic parazit ve ilk karma a$isi yapildi, veteriner karnesi aldim. Muayene sonucu minigimiz gayet saglikli cikti. Kendisi yaklasik 2 aylik cok narin, cok guzel bir di$i. Maalesef i$lerim ve yogun $ehir di$i seyahatlerim nedeniyle minikle ilgilenmem ve evde bakmam mumkun degil. O'nu cok sevecek bir aile, sicacik bir yuva ariyorum. Kendisi cok uysal, tam bir kucak kedisi. Kucaginizda tir tir tirlayarak mest oluyor.

Eger Bursa'da yasiyorsaniz ve bu minigi sahiplenebilirim diyorsaniz lutfen salincaktaikikisi@gmail.com adresinden benimle iletisime gecin.

Bu haberi bloglarinizda, twitter ve facebook'ta mumkun oldugunca cok kisiye ula$tirabilirseniz minnettar olurum. Onumuz ki$, hava soguyor, bu yavru yuvasiz kalmasin...

Blog Sahibesi

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. inşallah yuva bulabilir minik :( twitter ve facebookda duyurdum :)

    YanıtlaSil
  2. coook tesekkur ederim, cok sagol canim.

    YanıtlaSil
  3. hayvan sever olup kediyi sokakta görmemzlikten gelmedigin icin doktora görüp asi yaptirdigin icin cok tesekkür ederim.

    keske herkes senin gibi olabilse.

    inshallah kisa bir süre icinde iyi bir yuva-aile bulur.

    YanıtlaSil
  4. son kralice; tesekkur ettigin icin sagol, mahcup oldum ama inan sokakta aglayan boylesine minik bir yavruyu, bu sogukta gormezden gelmem icin ta$ gibi bir kalbimin olmasi gerekirdi :(

    YanıtlaSil
  5. Ben alabilirdim ama daha önce sana bahsetmiştm Banucum zaten şu an sakat bir kedimiz var diye. Hani 3 bacaklı olan. Onu da annem sokaktan bu kedi gibi bulup getirmişti. Umarım Bursa da hayvan severler vardır.

    YanıtlaSil
  6. Umarım bu soğuk kış günlerinde ona evini yuvasını açacak (kontenjanı uygun )bir hayvansevere rastlarsınız.Hayvanseverlerin çoğunun ne yazık ki evinde birkaç kedi-köpeği var...

    YanıtlaSil
  7. Son kraliceye katiliyorum keske herkes senin kadar duyarli olsa :(((
    Hemen bende blogumda paylasicam umarim ona iyi bir yuva bulabilirizz :((

    YanıtlaSil
  8. Bursa'da olsam ve eşimin kedi tüyüne alerjisi olmasa mutlaka alırdım bu yavrucağı. Facebook'ta Hayvan Severler'in sayfasında da paylaşabilirsin istersen.Orada da birçok hayvanı sahiplendiriyorlar. İnşallah ömürlük güzel bir yuva bulunur bu ufaklığa.

    YanıtlaSil
  9. Ben de yaklaşık 2 hafta önce sokaktan bir kedi aldım ve inanır mısın bu güzel kızın aynısı, bu kadar benzer ancak. Biz de eve getirdik, şimdi ordan oraya zıplıyor. Bizimki de dişi. Eğer bu kediyi bulmamış olsaydım ve istanbulda olsaydı kesin alırdım. İnşallah bulursun, mutlaka haberini bekliyoruz

    YanıtlaSil
  10. Sen Bursa'da mı yaşıyorsun. Ah ya belki de karşılaştık.. Uludağ Ünivesitesi'ndeki arkadaşlarıma haber ettim. Umarım bir sonuç çıkar.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bloğunu sürekli takip ediyorum, çok beğeniyorum ve hayvanlara olan duyarlılığın inan beni mest etti.. Facebook'ta Let's Adopt'un sayfasında da duyurabilirsin (eğer bilmiyorsan diye söyledim) :)

    YanıtlaSil
  12. benim bir arkadaşım var böyle bir çok kediyi yuva sahibi yapıyor eğer hala bir yuvası yoksa ona haber vermek istiyorum.

    YanıtlaSil