2011 Oje Renkleri Trendleri

1/14/2011

nail-polish-trends-spring-2011-nude
spring-2011-nail-polish-trends-metallic
spring-2011-nail-polish-trends-purple
spring-2011-nail-polish-trends-peach
spring-2011-nail-polish-trends-blue
spring-2011-nail-polish-trends-topcoats

Bunlarin hepsi birbirinden guzel

*refinery29

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hepsini beğendim birer tane istiyorum işte : )

    YanıtlaSil
  2. Hepsini çok beğendim, ama benim favorim black pearl oldu :))

    YanıtlaSil
  3. chanel black pearl bir efsane mükemmel görünüyor ..

    YanıtlaSil
  4. Ben de 1 numara ve 2 numaraya bayıldımmm. Çok güzeller...

    YanıtlaSil
  5. açık mavi olana bayıldım, bahar ve yaz mevsimlerini düşündürüyor, mutluluk verici...

    YanıtlaSil
  6. Black Pearl çok güzeeelll...

    YanıtlaSil
  7. ilk resimdeki kızın ruju ne olabilir?bayıldımmm

    YanıtlaSil
  8. hepsine bayıldımmm özellikle deborah lippmann...
    CELINE

    YanıtlaSil