Bun Design Gümüş Taşlı Avize

1/12/2011


Bun Design'i bilmeyeniniz yoktur herhalde. Pek cok espirili tasarimin yaninda oldukca cici avizeleri var. Annem evinin salonunun avizesini degistirmek istiyorum dediginde Bun Design'in Gumus Tasli Avize' sini sevecegini dusundum ve O'na yilbasi gecesi hediye ettim. Monte i$lemlerini babam yapti {tesekkurler babacim!} Klasik esyalardan hoslanan annemin salonu i$il i$il, $ikir $ikir oldu. Annem mi? Tabi ki cok sevdi

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gerçekten çok güzel bir hediye güle güle kullansın anneniz ..

    YanıtlaSil
  2. Anneciğin güle güle kullansın!! :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım hediyelerin en güzelini almıssın...

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok şık bunun kırmızı olanıda var ;)

    YanıtlaSil
  5. Süperrrrrrr olmuş Banucum. Güle güle kullansın valide sultan :)

    YanıtlaSil
  6. iyi günlerde kullansın inşallah anneniz:)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullansın. Yalnız fiyat?

    YanıtlaSil
  8. harika görünüyor güzel güzel yakın inş (:

    YanıtlaSil
  9. çok şık bir avize, anneniz güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  10. ama çoook güzelmiş ki, çok şık hem de, güzel günlerde kullansın anneciğin :)

    wild wild cat

    YanıtlaSil
  11. Muhteşem olmuş, senin gibi güzel bir kalbi olan anneciğinin ellerinden öperim, güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
  12. cok tesekkurler, begenmenize cok sevindim ♡

    YanıtlaSil