Cameron Diaz yaşlanıyor..

1/11/2011


Ya$lanmak her canlinin vazgecilmez kaderi. Bundan kurtulu$ yok. Ama surekli goz onunde olan unluler icin ya$lanma belirtilerinin bu kadar yakin plan cekilmesi eminim zor olmali. Cameron Diaz'in henuz genc sayilan bir ya$ta {38} olmasina ragmen artik yipranmaya baslamis cildi hemen goze carpiyor. Yalniz fizigi hep cok duzgun, hala ta$ gibi!

You Might Also Like

30 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bi de karşılaştırma yapılınca daha kötü oluyor ya..ünlülerde aynı yaşta olup da daha genç görünenler var ya..işte o zaman yernde olmak istemio insan...mesela jennifer aniston da baya yaşı var ama ne kadar genç duruyor :D

    YanıtlaSil
  2. ay bende kötü hissettim bak. Çok severim kendisini ..

    YanıtlaSil
  3. ben 40 ın üzerinde sanıyordum, daha gençmiş.

    YanıtlaSil
  4. Vücudu çok güzel ama zaten güzelden ziyade sevimli olan yüzü çok fena olmuş... 10 yıl kadar sonraki halini düşünüyorum da, pek iç açıcı bir resim gelmiyor gözlerimin önüne!

    YanıtlaSil
  5. Uzaktan hala o kadar üzücü olmasa da yakından cidden yaşlanmış dedirtiyor...

    YanıtlaSil
  6. ama bende böyle yaşlanmak istiyorum!!!

    YanıtlaSil
  7. Ben yaşlılık belirtisi göremedim.Yıpranma dediğiniz göz kenarlarındaki mimik çizgileri ise o kadar sırıtıp poz veren herkeste o çizgiler olur.Gülmediği zamanda o çizgiler belirginse o zaman hayıflanalım bence Cameron Diaz'a.

    YanıtlaSil
  8. belki de biraz daha az estetik var yüzünde
    yıllarca yaşlanmayan, hatta gün geçtikçe gençleşen ünlüleri görmek bana ürkütücü geliyor :s

    YanıtlaSil
  9. estetik yaptırsın botoks motoks nevar bundan göz önünde bir insan ben olsam yaparım.

    YanıtlaSil
  10. bence sadece vücudumuz için spor yapmak yeterli değil ciddi anlamda yüz jimnastiğğide yapmalıyız ve güneşten korunmalıyız zaten bütün boyaları yüzümze sürüyoruz vücut bunun için daha genç kalıyor olabilir diyorum beeen

    YanıtlaSil
  11. ama cameron da 38 de büyük gösteriyor yani...belki fazlasıyla makyaj vs de etkiliyordur

    YanıtlaSil
  12. ben çok sigara içtiğini biliyorum bu aktristin,yaşına göre çabuk yaşlanmış cidden özellikle yakından bakınca daha iyi anlaşılıyor,günde 4 paket sigara içiyor diye duymuştum,artı bol alkol,sonuç budur...(glowtwist)

    YanıtlaSil
  13. 35 ten sonra alarm başlıyor zaten..
    bak şimdi içime şüphe düşürdün..aynı yaştayım kemrınnan..bi gidip aynaya bakasım geldi:))

    YanıtlaSil
  14. Korku filmi gibi gözler. Katarakt var sanki:)
    Yaşasın 22.8 yaşında olmak!:)

    YanıtlaSil
  15. bencede hala taş gb ve çok şık ama o kırışıklıklar beni bitirdi:)

    YanıtlaSil
  16. Yaşını hiiiç göstermeyen biri olarak aklıma Kate Beckinsale geliyor, 37 yaşında bebek gibi. Cameron Diaz tabii ki Maske zamanlarına göre epey farklı ama bu resimde teni kırışık değil de fazla 32 diş gülmüş gibi geldi. Sürekli güneşin altında biri için hiç fena değil cildi, koruyucuya abanıyor herhalde.

    YanıtlaSil
  17. Kilo vermek de çok etkiliyor. Belli yaştan sonra biraz kilo şart :D

    YanıtlaSil
  18. evet fiziği gerçektende harika görüünüyo...

    YanıtlaSil
  19. bunu kabul etmek isstemiyorum yaaa

    YanıtlaSil
  20. yuzu cokmus resmen,cok yazik.....

    YanıtlaSil
  21. Yıpranmaya başlamış da laf mı; bitmiş bence! Gerçekten 55 civarında bir cilt yaşı var. Son zamanlarda yakından gördüğüm ve 45 yaşından küçük hiçbir kadında görmediğim kadar kırışığı ve sarkığı var. Tabii ağzının çok büyük olması da bu kadar kırışmasında önemli bir etken bence. Kırışmamışken de çirkindi, yine çirkin.
    Ayrıca o ayakkabıların durumu nedir öyle! Belki ayağına tam olmuş ama annesinin ayakkabısını giymiş gibi görünüyor... :/

    YanıtlaSil
  22. ne olursa olsun herkes bir gün solacak, zaman herkese adil davranıyor..

    YanıtlaSil
  23. en yakin zamanda ayakkabisini degistirmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  24. Sanırım en büyük payda dudaklarının incelmesinde..İncelen dudaklar daha da yaşlı göstermiş..

    YanıtlaSil
  25. bence hiç de çirkin görünmüyor, herkes zamanla tazeliğini yitirecek bırakın da zaman işini yapsın. jennifer aniston nicole kidmanın yanında küçük olmasına karşın yaşlı durduğu bir gerçek, ancak onlar botoks ve türlü türlü estetik müdahaleler ile pırıl pırıllar. hatta gereğinden fazla pırıllar! bence doğallık, samimi duruş bir oyuncunun en büyük silahı.

    YanıtlaSil
  26. Benim gördüğüm sadece göz çevresindeki kırışıklar (güldüğünü de düşünürsek pek de anormal değil). Yani öyle cilt yaşı 55 lik falan bir durum yok bence. Abartmayı çok seviyoruz. Türk kadınları hem estetikli hem cinslerine laf söylerler, doğallıktan dem vururlar hem de doğal yaşlananlara ıyy ne kadar kötü diyip dururlar. Ben daha 20 li yaşlarında Cameron'ın göz çevresindeki kırışıklar gibi kırışıklara sahip bir dolu kadın gördüm.
    Blog sahibesinin dediği gibi fiziği şahane :)

    YanıtlaSil
  27. sörf yapıyor ondan cildi böylr..çok güneş ışığı alıyor....

    YanıtlaSil
  28. kotu hissettim. ilk defa my best friend's wedding'e izlemistim, gencecikti, 14 seneye yakin zaman gecti... biz de degistik heralde ya.

    YanıtlaSil
  29. Pek sayın Adsız,
    Estetikli olup da millete laf atanlardan değilim, bu bir. İkincisi doğal yaşlananlara sözüm yok ama 38 yaşlanmak ve sarkmak için biraz fazla erken değil mi; bu ikiii. Kadının sadece göz çevresi kırışmamış, yanaklarının içi boşalmış yahuu, ayrıca göz çevresindekiler de kırışıklık değil, "katlanma" kıvamına gelmiş bu da üüüüç.
    Ayrıca (burada blog sahibesine sataşma yapılmamaktadır tarafımdan)fiziği güzel ancak şahane değil "bence" ŞAhane olması için bir kadının sahip olması gereken her şeye sahip olması gerekir; zayıf olması yetmez. Bu kadının memeleri yok yani. Sırf sataşma amaçlı bir yorum yazmışsınız, bu kadının yaşından daha erken yaşlandığını inkar edebilecek tek bir profesyonel bulamazsınız bence...

    YanıtlaSil
  30. Pek sayın Tannesi, sen üstüne alınmışsan, ben ne yapayım? :). Küçük göğsü kusur olarak görüyorsan da, bu senin problemin. Gayet de şahane fiziği. Senin ya da medyanın koyduğu kurallara göre belirlemiyorum bir fiziğin güzelliğini. Bir fizik genel olarak gözüme hoş geliyorsa, benim için şahanedir. Ayrıca, madem hem estetikli ünlülere çemkirip, hem de doğal olarak yaşlananlara da kusur bulanlardan değilsin, neden üstüne alındın? Direkt onlara hitaben yazmışım sonuçta. Bir-iki-üççç diye de sıralamışsın da, e ne yapayım? Onlar da senin fikrin. Bana göre hala mis gibi bir kadın. Eminim her beğendiği erkeğe de ulaşabiliyordur, bu da sözün bittiği yerdir ;).

    YanıtlaSil