Jennifer Lopez Makyajı

1/12/2011


Jennifer Lopez'in makyaji toprak tonlarinin kullanildigi, bol takma kirpikli ve vurgunun gozlere yapildigi bir tarz sergiliyor. Ka$larini inceltmemesi ya da koyula$tirmamasi ise kocaman bir +. Begeniyorum.

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok feci bir görüntü bu kirpikleri ve kaşları bence çok kötü duruyor :s

    YanıtlaSil
  2. Jennifer Lopez hayranıyım çok beğendim, pastel tonları ben de tercih ederim her zaman paylaşımın için sağol:))

    YanıtlaSil
  3. bence gayet doğal ve güzel olmuş. Kim Kardashian'a "takma kirpik nasıl kullanılmalıdır" dersi olabilir bu foto :)

    YanıtlaSil
  4. Yalnız gözündeki takma kirpik değil ipek kirpik :)

    O yüzden göz ifadesi çok daha hoş ve derin..

    YanıtlaSil
  5. dudakları kalın olsaydı belki oraya yoğunlaşabilirdi ama öyle bir şansı yok neyse ben fotoyu beğenmedim kaşları çok kalın geldi kirpiklerde normalden baya bi uzun yok benim tarzım değil ne bukadın bana hiç zarif gelmiyor açıkçası scarletti çok sewiyorum yaa onunla ilgili paylaşımlarda yaparsan çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  6. bende kaşlarını beğenmedim

    YanıtlaSil
  7. kaşları bence çok kötü gözüküyor hiç beğenmedim

    YanıtlaSil
  8. kirpikler çok güzel, ama benim dikkatimi küpe çekti hemen, şahane!

    YanıtlaSil
  9. makyajı hoş olmuş..
    bence de kaşlara biraz girilse ve belirginleştirilse daha iyiymiş..

    YanıtlaSil
  10. Rujun rengine bayıldım... Aynı rengi nerede bulabilirim acaba?

    :)

    Çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
  11. hic sevmem kendisini , misine dudak koca popo...
    bala batirip cikarmis gibi islaksi dudaklar, iyyyyk.
    olmamis!

    bir de saclarini arkadan baglasin.

    YanıtlaSil
  12. çok yaşlanmış ve makyaj bile kurtarmamış hani cami yıkılmış ama mihrap yerinde diye bir deyim vardır bu lopez için geçerli değil yaşlı çökkün ve bitkin duruyor. bunu beğenen varsa nesini beğenmiş yazsın.

    YanıtlaSil
  13. takma kirpik olmadığını iddia eden kişinin de acilen göz doktoruna gitmesini istiyorum bariz bir şekilde takma kirpik. veya ekme kirmik ama orjinal veya doğal birr kirpik değil.

    YanıtlaSil