Lavanta Bahçesi Blog ♥

1/16/2011


Bugun icimden boyle birsey yapmak geldi. Hani hep soruyorsunuz ya "blog sahibesi hangi bloglari takip ediyor?" diye. Sevdigim, surekli takip ettigim bloglari paylasmak istiyorum sizlerle. Ilk olarak Lavanta Bahcesi'yle tani$in istedim. Iciniz acilsin... Enjoy!

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben de çok sevdim bu blogu, 15. sayfasına kadar okudum hatta, teşekkürler bizi bu blogla tanıştırdığın için :)

    YanıtlaSil
  2. Ahhh Banu nasıl teşekkür edeyim bilemedim, beni keyifle izliyorsan ne mutlu bana, ben de izleyici sayımdaki bu artış ne dedim birde teşekkür ettim izleyen herkese, ama inan senin bu postundan hiç haberim yoktu yani şüphelendim birileri benden bahsetmiştir dedim ama kumanda panelimede alıcı gözle bakamamıştım bugün, yani bilseydim senden bahsetmez miydim hiç, tekrar teşekkür ediyor ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum sana.
    Ahu

    xoxo

    YanıtlaSil
  3. İçim rahat etmedi, kaydımı düzenleyip yeniden yayınladım, bu artışın ardındaki kahramanı paylaşmam gerekiyordu :D

    YanıtlaSil
  4. çok güzeldir blogu.
    bir sürü insanın tanımasına vesile olman da bi o kdr güzel ;)

    YanıtlaSil