Pink Hamile!

1/12/2011



Muzigin asi kizi Pink yakinda anne olmaya hazirlaniyor. Hamilelik yaki$mi$!

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. keşke daha sağlıklı beslenseymiş bu süreçte... bacaklarında toplanan yağlar hem berbat görünüyor hem de zaten ayaklarına binen yükün arttığı bu dönemde ekstra yük olmuş, ayaklarına yazık, boşuna ağrı çekecek...

    YanıtlaSil
  2. bacaklar gerçekten çok kötü görünüyor.oldum olası bu kadını hiç sevmiyorum..

    YanıtlaSil
  3. hamileliği geçtim çok kilolu yaa

    YanıtlaSil
  4. bu na mi yakismis eminim ben hamileyken bukadarkilo alsam ve beni gorseniz bana yakishtigini soylemezsiniz:P pink diye torpil gechtiginiz belli :)))))

    YanıtlaSil
  5. yakıştıramıyorum pink e anneliği.
    hamileliği de öyle bacaklarına baksanıza yağ torbası

    YanıtlaSil
  6. yaa naabmş böyle kendine hayır madem kilo alıosn bari tayt giyip çıkma mariah carey de böyle ya böyk :D

    YanıtlaSil
  7. görende bizim ülkemizde hamileler 5 hadi bilemedim 6 kilo aliyor sanir, sok olmus herkes :)))

    ya evet hepimiz 170 üzerindeyiz hepimiz türküz :P

    hayal kurmak serbest 160 ´lik halkim :)))

    YanıtlaSil
  8. kısa boylu oldugundan bacakları kotu durmus

    YanıtlaSil
  9. kasik bolgesinde dovmeler acaba hamilelikten sonra nolacak merak ettim

    YanıtlaSil
  10. amanın family portre çizer artık:D

    YanıtlaSil