Selülit Terliği {Anti Selülit Terlik}

1/30/2011

Çarık Antiselülit Kırmızı Bayan

Trendyol'da yeni bir urun gordum: Hayzek Anti Selulit terligi. Ev icinde giyebileceginiz bu terlikle surekli yoku$ yukari yuruyormus gibi duran bacaklardaki selulitler azaliyormus. Iddia bu yonde. Ben kirmizi renginden aldim, sipari$imin gelmesini bekliyorum. Bakalim neler olacak? :)



Çarık Antiselülit Bayan

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bize de söyle emi Banu'cum :)) İşe yarar umarım..

    YanıtlaSil
  2. elbette, kesin yazarim buraya yorumlarimi :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu tip şeyleri pek inandırıcı bulmuyorum. Yeme-içme alışkanlığı, sigara, alkol tüketimi düzelmedikçe selülit, çatlak giderilmesi bence hikaye...

    Buna rağmen inşallah sonuç alırsın Banucum. :)

    http://perikanali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. güzel ürün bu terliklerin taklidi çok fazla piyasada, selilüte iyi geldiğini yeni öğrendim. satın almalı...

    YanıtlaSil
  5. fiyatıda çok iyiymiş,,aslında almak lazım,,

    YanıtlaSil
  6. Ayni Terlik hamile terligi diyede satiliyordu!bildigimiz crocslarin seklini az degistirip nasil is yaparim pesindeler bence!

    YanıtlaSil
  7. ay gerçekten işe yararmı acaba hemen alsak:)

    YanıtlaSil
  8. bende merak ettim nasıl oluyo mutlaka yaz beğenirsen bende alıcam aynısını..

    YanıtlaSil
  9. goruntu cok komik komik bildigin tuvalet terligi gibi :) ama sekille guzel aciklanmis benimde alasim geldi

    YanıtlaSil
  10. bende pek fazla işe yarıcanı zannetmiyorum.denemek lazım sonuçta..

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan ancak dikkatli olman lazım aşil tendonunu zedeleyebilirsin. Düz taban giymekten(converse) bi sabah kalktığımda ayağımı aldığın terliğin verdiği şekle sokamıyordum hala öyle 3 hafta oldu biraz iyileşme var. Bi doktora danışıp öyle giyin derim.
    İnş. bi sorun çıkmaz:)

    YanıtlaSil
  12. çok merak ettim gerçekten işe yarıyor mu ki :)
    kullan bizede anlat

    YanıtlaSil
  13. Ben de nasılsa terlik alacaktım bunu alayım bari dedim :) inşallah bi işe yarar, bakalım..

    YanıtlaSil
  14. Merakla bekliyorum o zaman :) öpücükler

    YanıtlaSil
  15. çok rahatsız duruyo amadüz durmak için sırtıma oklava bağlamak bile daha iyi göründü bu terlikten sonra:)

    YanıtlaSil
  16. duruş bozukluğum için bu terliği aldım .insanın daha dik durmasını sağlıyor .omuzlar arkada.ayrıca hamilelikte yaşadığım topuk ağrısı sorunum da vardı .yumuşak tabanı sayesin de ağrım azaldı .bu şikayetleri olanlara tavsiye ederim .

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar şuan morhipoda yine kampanya var..
    peki işe yaradımı bu terlikler faydasını gördünüz mü??

    YanıtlaSil
  18. Bu terlik gerçekten işe yarıyor fakat düzenli bir günde belirli saatler kullanarak başlamalısınız. Yoksa düzeninizi bozar hatta tuvalete çıkma sıklığınız bile değişebilir.

    YanıtlaSil