Toddlers and Tiaras ~ TLC

1/16/2011


TLC'de yayinlanan bir program var: Toddlers and Tiaras. Minicik yavrular annelerinin zoruyla guzellik yarismalarina katiliyor. Tabi bunun bir bedeli var. Yukaridaki goruntulerde henuz sadece 5 yasinda bir kiz cocugunun ka$larinin agdayla alindigini izleyeceksiniz. Kizin annesi ise gayet rahat, kucuk kizin feryatlari umrunda bile degil. Hatta soyle diyor; " Normally I woulda just held her down and ripped it off". Ve ben o anneyi gorunce kendi annemin ne kadar mukemmel oldugunu dusundum. Eminim sizde oyle hissedeceksiniz.

You Might Also Like

44 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. of ne salaklar ya annesi önce bir kendi zayıflasın. küçücük çocuğa işkenceyle uğraşacağına bir kendine baksın.

    YanıtlaSil
  2. izninle paylasmak istiyorum blogumda.

    YanıtlaSil
  3. Ya bu ne yaa :S!! Salakmı bu insanlar .Oncacık çocuğun ne kaşı olur. Ya hadi kara bişi olsa çocuk dicem ama o bile yapılmaz.Bu kızın ne kaşı varki yolup alıyorsunuz? 10 yaşına gelince çocuk kaş almak zorunda kalacak ister istemez çok saçma.Birde kültür ve insani değerlerden bahsetmiyorlarmı hepsini çuvala koyup tepeden aşağ yuvarlıcaksın bu cahillerin.Malsınız yaa.

    YanıtlaSil
  4. İnanamıyorum! Ve o henüz 5 yaşında bir çocuk! :(

    YanıtlaSil
  5. annemmm..kıyamam..
    izin veren anne bir gerizekalı,kaşları alan başka bir gerizekalı.kesinlikle çocuk istismarı budur..

    YanıtlaSil
  6. Vay geri kadın ya.. Saçlarını yolasım geldi .. Heralde egosunu tatmin ediyor kızım güzel , bana çekmiş demeye mi getiryor nedir?? Oysa ki ÇOK ÇİRKİN.

    YanıtlaSil
  7. Şaka gibi ya bir anne bunu nasıl yapabilirki canına insan bakmaya kıyamaz :(

    YanıtlaSil
  8. child services nerdesin! child cruelty bu bas bayagi.

    YanıtlaSil
  9. nası olabiliyor böyle insanlar aklım almıyor!

    YanıtlaSil
  10. inanmıyorum yahu!!!! o kadın da anne mi!!! yazık o çocuğa yahu!

    YanıtlaSil
  11. izleyemedim bile, allahım böyle birşey nasıl olur??!!!??

    YanıtlaSil
  12. korkuuuuuuuuunc! kadin resmen cocuk istismari!

    YanıtlaSil
  13. ay kıyamam ya!
    izlerken içim gitti..
    Ben bu yaşta korkuyorum, tırsıyorum. Bu minişlere yapılan saçmalığa bakın..

    YanıtlaSil
  14. Oha yazık çocuğa normalde en erken 15'in de aldırırsın, hemde sarışın kızda hiçbirşey belli olmuo ne kadar saçma ve bencilce bi hareket

    YanıtlaSil
  15. yazık kıza ya annesının zevklerı ugruna kası alınıo guzellık yarısmasına gırmek zorunda kalıo ..

    YanıtlaSil
  16. Şaka gibi! Bu program nasıl devam edebiliyor? Bu işkenceden rahatsız olan sadece biz miyiz?

    YanıtlaSil
  17. ayy yazık ya daha 5 yaşında bence rtük oraya bi gitsin bunları yasaklasın:)

    YanıtlaSil
  18. ayy ne saçma ya 5 yaşındaki bi çocuğun kaşında ne olacak ki hem orda bi pedagog yokmu ne bu çocuğun pisikolojisi bozulur bence

    YanıtlaSil
  19. Doğurmakla da anne olunsaydı... ben anne bile diyemeyeceğim kusura bakmayın!
    Rezillik!

    YanıtlaSil
  20. Toplumsal cokusun resmi. Bu toplumda cocuk kalabilmek ne kadar zor! Simdiki cocuklara oyle aciyorum ki, cok yazik gercekten. Tr'deki bir sarkisin sen yarismasindaki cocuklari da buyuk gibi susleyip pusleyip sarki soyletiyorlardi, ne istiyolar cocuklardan?! Birisi artik dur demeli, cocuklarin yeri oyun bahceleri, annelerin kucaklari olmali:(

    YanıtlaSil
  21. Allah kahretsin böyle anneyi demek istiyorum ; başka da yorum yapamıyorum. Tam sorunlu, kendilerini tatmin etmek isteyen annelerin yarışması zaten bu tarz şeyler. Olan zavallı yavrucaklara oluyor.

    YanıtlaSil
  22. Hani gazetelerde cocugunu pazarlayan anneleri duyuyoruz ya bence hic farki yok.Kime susluyor 5 yasindaki cocugu , kirli bakislarin altinda kalmasina daha 5 yasinda iken musade eden bir anne ki bunun adi anne:S
    Daha 5 yasinda zihninin en acik oldugu zamanlarda cocuga ogretilenler agda, makyaj vs..

    YanıtlaSil
  23. arada rastliyorum bu programa,o kadar sinirleniyorum ki uzun bi sure sakinlesemiyorum. burda ki sosyal kurumlarin boyle mi yarismaya izin vermelerini de aklim almiyor.

    YanıtlaSil
  24. inanmıyorum! bukadar da olurmu

    YanıtlaSil
  25. oha çüşşş rahat bunlar heralde bu ne ben annem 17 yaşındayken bile aldırmadı kaşlarımı çocuğun şeklini şimdiden bozuolar

    YanıtlaSil
  26. Çocukları her açıdan köreltiyolar.

    YanıtlaSil
  27. çocuk dışında ordaki herkes piskopat ve gerizekalı...

    YanıtlaSil
  28. tüketecek birsey kalmadi,
    sira masumiyetimizde.

    YanıtlaSil
  29. Olacak şey değil. Olacak şey değil.

    YanıtlaSil
  30. sosyal hizmetler nasıl almıyor elinden bu çocuklrı bunların?resmen istismar bu.

    YanıtlaSil
  31. işte maneviyatsızlık bu hale getircek toplumları buyrun burdan yakın ya..

    YanıtlaSil
  32. inanmıyorum yaaa canı yanıyo yavrumun kadının umrunda değil kuzum aşı olurken bile içim sızlıyo benim....

    YanıtlaSil
  33. izlerken gözümden yaşgeldi, ama ne çocuğun çığlık çığlık bağırmasına ne de korkmasına. sadece sandalyeden kalkıp yine annesinin(!) arkasına sığınmaya çalıştığı an için :C

    YanıtlaSil
  34. anneye bak lanet olsun böyle anneye. pardon buna nasıl anne denirki şekerle çocuğu kandırıyo.. oha diyorum bu kadar.. sanki kendi kaşları mükemmelde kızınınkine karışıyo beyinsiz.. !!!!

    YanıtlaSil
  35. bence bu tur videolari izletip onlarin hitlerini yukseltmeyelim derim.. yeterince korkunc bisey zaten! bide en cok izlenen olmasinlar! yaziklar olsun bole annelere!

    YanıtlaSil
  36. izleyemedim bile, manyak bunlar ya, o daha küçücük bir çocuk.engel konulmuyor mu?

    YanıtlaSil
  37. Allah senin belanı versin kadın. gözümden yaş geldi izlerken. kıyamam ya. ya biz koca koca kadınlar acısına tahammül edemiyorken 5 yaşındaki bir kız çocuğu o yaa.

    YanıtlaSil
  38. Adsız dedi ki...
    izlerken gözümden yaşgeldi, ama ne çocuğun çığlık çığlık bağırmasına ne de korkmasına. sadece sandalyeden kalkıp yine annesinin(!) arkasına sığınmaya çalıştığı an için
    bu yoruma yürekten katılıyorum....
    kendi egosu uğruna çocuğunu ne hallare sokuyor. Allah belanı versin senin. içimdeki kini nasıl anlatsam bilemiyorum... patlamaya hazır bomba gibiyim. yanımda olsada saçını başını bi güzel yolsam.
    sonrada ''normalyy'' desem.

    YanıtlaSil