Turkuaz Ayakkabı

1/10/2011


Benim tek derdim Heidi'nin ayakkabisiyla. Onlar benim, gerisi sizin olsun

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Renkli ayakkabılara bayılıyorum bloguma uğrarsan ordada bi turkuaz aykakkabı var:)sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  2. benim de derdim üstündeki bluzla olsun, ne biçim bişi o ya ok çirkin :D dudkuu

    YanıtlaSil
  3. Benim de derdim ayak duruşuyla... Annem sinirlenir durur bu yaşa geldin hala içe basıyorsun diye... Bilmiyor ki mankenlerin ortak özelliği o... :D

    YanıtlaSil
  4. yaa ben ayakkabıdan sıkışan parmaklar görününce sinir oluyorum o yüzdendirki beyenmedim :(

    YanıtlaSil
  5. ayıptır söylemesi:))ayakkabının neredeyse aynısı var bende:))geçen yaz Brüksel H&M den almıştım hem de 5 Euro gibi komik bir fiyata:))

    YanıtlaSil
  6. bacakların duruşu ne feci, ayakları da sanırım 48 numara falan
    hiç de beğenmem ben bu kadını ayrıca. yok valla kıskanç kadın dangozluğundan değil.
    beğenmiyorum cidden

    YanıtlaSil
  7. Kırmızı Seven Hatun10 Ocak 2011 22:56

    ayakkabılara da bayılıyorum ama kırmızısından mıdır nedir üstündeki bluz beni benden aldı wuhuuu! =D

    YanıtlaSil
  8. cık hyr yaaa ayakkabı güzelsede anlayamıyorum kadın abla cok sivri bi tip:S

    YanıtlaSil
  9. CNM HERZAMAN SEÇİMLER SÜPER AYAKKAKI ÇOK ALBENİLİ AYRICA VİCTORİA'S ÇEKİO KENDİNE HERKESİ SEVGİLER http://edfashionfoto.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. rengi çok hoş ve Heidi'yide ayrıca çok beğenirim.... ne nalettirki güzel ayakkabılar mutlaka katil ayakkabılardır :P sanmıyorum ki rahat olsunlar...

    Ays...

    YanıtlaSil
  11. Ayakkabının topuğu ne kadar yüksek =) E tabiki de boyu da öyle gözüküyor =) 175 falan ama bu topuklularla 188 var.

    YanıtlaSil
  12. süper görünüyor stiliyle duruşuyla çok beğendim.

    YanıtlaSil
  13. O ayağın tarak kısmı görünmemeli ya. Kötü.

    YanıtlaSil
  14. bu kadını görünce viktoryanın 4. çocuuğuna hamile olduğu aklıma geldi nedense

    YanıtlaSil
  15. bende ayakkabının rengine bayıldımm ama yuvarlak bır burnu olsaydı favorim olabilirdiii:)

    YanıtlaSil
  16. bu yil sivriburun yine moda demi :)) H&m 4.95 € Var bezeri bi ayakkabi..Alalim bari :))

    YanıtlaSil