Yeditepe Üniversitesi ♥ Salıncakta iki KiŞi

1/20/2011

yeditepe-1

Yeditepe Universitesi'nden bir okuyucumdan gelen hediyeleri sizlere de gostermek istedim. Boyle mutluluklari hediye olarak almak beni inanilmaz motive ediyor ve yaptigim i$i daha da cok sevmeme neden oluyor.

Yeditepe Universitesi calisanlarina ve ogrencilerine {ve Elif'e} kucak dolusu sevgiler gonderiyorum. Iyi ki varsiniz..

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kaliteli ve güzel bir üniversite, hazırlık yapan arkadaşlara tavsiye ederi.

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar samimi,içten, yaratıcı ve üretken bir blog sahibesine bu hediyeler az bile,nice paylaşımlara :)

    YanıtlaSil
  3. Hem fotoğraflar hem yazılar kaliteli.Birde blog sahibi kibirli ve basit olmayınca ortaya böyle kaliteli işler çıkıyor sanırım. Kutlarım sizi.Başarınız 2011'de daha çok katlansın.

    YanıtlaSil
  4. Burcu; evet, orada bir konferansa katilmistim, cok etkileyici bir okuldu..

    elif; tekrar tesekkurler Elif'cim :)

    Red Riding Hood; Coook tesekkur ederim, boyle dusunmeniz beni cok sevindirdi..

    YanıtlaSil
  5. Bende kutlarim oncelikle insanin boyle sevilmesi ne kadar guzel birsey :))
    Gule gule kullan hediyelerini blogunu severek okuyorum ve basarilarinin devamini diliyorum :))

    YanıtlaSil