2011 Oscar Ödülleri {83.Oscar Ödülleri Kırmızı Halı Kıyafetleri}

2/28/2011







83. Oscar Odul Toreni'nden yansiyan kirmizi hali goruntuleri beni hayal kirikligina ugratti. Diger yillara gore bir sonukluk, bir siradanlik soz konusu. Kotunun iyisi olarak Mila Kunis'i secebilirim. Digerleri arasinda "carpici" diyebilecegim bir tasarim goremiyorum. Siz ne dersiniz?


KAZANANLAR

En İyi Film: The King's Speech

En İyi Yönetmen: Tom Hooper (The King's Speech)

En İyi Erkek Oyuncu: Colin Firth "The King's Speech''

En İyi Kadın Oyuncu: Natalie Portman "Black Swan"

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Christian Bale (The Fighter)

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Melissa Leo (The Fighter)

En İyi Uyarlama Senaryo: The Social Network, Aaron Sorkin

En İyi Orijinal Senaryo: The King's Speech: David Seidler

En İyi Görüntü Yönetimi: Inception - Wally Pfister

En İyi Sanat Yönetmeni: Alice in Wonderland - Robert Stromberg, Karen O'Hara

En İyi Animasyon: Toy Story 3

En İyi Animasyon (Kısa Metraj): The Lost Thing

En İyi Müzik: The Social Network, Trent Reznor ve Atticus Ross

En İyi Şarkı: Randy Newman, If I Rise - 127 Hours

En İyi Görsel Efekt: Inception, Paul Franklin, Chris Corbould, Andrew Lockley ve Peter Bebb

En İyi Kurgu: The Social Network Angus Wall ve Kirk Baxter

En İyi Ses Miksajı: Inception, Lora Hirschberg, Gary A. Rizzo ve Ed Novick

En İyi Ses Montajı: Inception, Richard King

En İyi Makyaj: The Wolfman, Rick Baker ve Dave Elsey

En İyi Kostüm: Alice in Wonderland, Colleen Atwood

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Mila Kunis cidden çok şık. Natalie hamile, onu es geçelim. Cate Blanchett'in kıyafetini herkes tuhaf bulmuş ama ben beğendim, saç kesimi onu melek gibi göstermiş. Biraz da Tilda Swinton'u andırdı bana. Scarlett Johansson perde diktirmiş de gelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Cate Blanchett'in Givenchy elbisesini beğendim ben, en göz alıcı bulduğum bayanlardan birisi ise
    Matthew McConaughey'nin partenri Camila Alves'dı .)
    Ahu

    YanıtlaSil
  3. haklısın oldukça sönükler, ben de biraz halle berry'ninkini beğendim...

    YanıtlaSil
  4. Mila Kunis harika yaa
    O nasıl güzel bir kıyafet,rengi de çok yakışmış-bayıldım!
    zaten kadın çok güzel

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir post olmuş
    elbiseler bu sene biraz sönük gibi geldi bana..
    benim bloguma da göz atın:
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. mila kunis kesinlikle :) zaten çok ta güzel bi bayan black swan de harika :) nataliede cici olmuş :) halle berry de fena değil içlerinde ama genel olarak başarısız seçimler olmuş..

    Pelin

    YanıtlaSil
  7. scarlett johnson ve mila kunis

    YanıtlaSil
  8. her ne kadar iflah olmaz bir cate blanchet hayranı olsam da elbisesini beğenemedim bu kez.. sanki göğsünde kocaman bir delik varmış gibi, biraz rahatsız edici geldi :(
    bu arada, gwyneth paltrow'un kaşlarına ne olmuş öyle??

    burada favorim halle berry; çok zarif bir elbise ve içinde inanılmaz güzel görünüyor. kısa saçın en güzel yakıştığı ünlü herhalde..

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. ben scarlettimin efsane gülüşünden başkasını görmedim :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi cok kotuydu bence..ınsanlara inanmıyorum ya nasıl boyle kıyafetleri sık bulabılıolar... tamam zevkler farklıdır ama kıyafetın guzellıgı ayrı onu tasımak ayrıdır..sac makyaj hepsi bir butun olarak degerlendirilmeli..mesela penelope cruz'un halı nedir oyle ya...sen yenı dogum yapmıs bir kadınsın biraz gizle o kiloları :)) hele scarlet johanson 'a ne demeli turkıyede varos dugunlerınde gelin ya da damatların anneleri gider diktirir ya kıyafetler aynen onlara benzemıs:) bu ınsanlar dunyada en cok para kazanan ve emirlerinde imaj danısmanları olan tipler onlar bile bu isi beceremıyorlarsa sokaktan gecen insanların kıyafetlerini elestirmek sacma gelıyor bana artık :)

    YanıtlaSil
  11. Cate Blanchett Givenchy elbisesi rüya gibi. bayııldım

    YanıtlaSil
  12. halle berry ve gwyneth paltrow sade ve zarif olmuşlar. göz yoran hiçbir görüntüyü beğenmiyorum.

    YanıtlaSil
  13. Scarlett bence harika olmuş ve birde Mila Kunis. Diğerlerinde haklısın pek fazla aa çok şık diyebileceğim birşey yok. Ama Scarlett ve Mila çok güzel olmuşlar. Scarlett'in elbisesinide herkes taşıyamaz fiziği çok uyumlu. Arkası falan çok şık duruyor. Ayrıca dantelde çok moda olduğuna göree ;) ikisinin elbisesinde de danteller var..

    YanıtlaSil