çirkin pantolon.

2/02/2011

cirkin-pantolon

Bu nasil cirkin bir pantolondur boyle?Anne Hathaway'a hic yakismadi.

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. pantolon çirkin üstelik bi de o üstüne giydiği de ne öyle!

    YanıtlaSil
  2. Zaten bu kadın hollywood'un en çirkinlerinden biri... Nasıl ünlü olmuş cidden merak ediyorum

    YanıtlaSil
  3. sadece pantalonun çirkinliği ile kalsa iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  4. bu kadını neden ve nası ünlü yaptılar anlamıyorum pek bi güzelliği yok zatemn kendisininde

    YanıtlaSil
  5. sırf gündeme gelmek için giymiş olabilir. reklamın iyisi kötüsü yoktur hesabı. yoksa kim böyle bir kıyafet giyer ki?

    YanıtlaSil
  6. Ben ayakkabılara bayılım:) o tarz ayakkabılarım var ama bulsam hemen alırım:)))

    YanıtlaSil
  7. Siyah ve kahverengi !! Hem de enine çizgili !! Korkunç bir kombin

    YanıtlaSil
  8. Pantolonu gerçekten tam bir fiyasko ama ayakkabılarını çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  9. aslında o kadar kötü değil bence ama üzerindekiyle birlikte iğrenç olmuş.

    YanıtlaSil
  10. valla arkadaşlar ben tarzı beğendim:))durum şu..birincisi bir davet için giyilebilecek birşey değil..ikincisi taşıyamamış,üstünde çuval gibi durmuş:))ayrıca kadınıda beğenirim ama yakın çekimlerde gözüme maymun gibi gözüküyo nedense:))

    YanıtlaSil
  11. valla arkadaşlar ben tarzı beğendim:)sadece bir davete gitmek için giyilebilecek bir kıyafet değil..ikincisi taşıyamamış,üstünde çuval gibi durmuş..ayrıca kadınıda beğenirim ama yakın çekimlerde gözüme maymun gibi gelir:))

    YanıtlaSil
  12. She looks ridiculous! I don't understand why everybody is a big fan of her. She wears beautifull dresses but I think it will looks better on others.
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. kadın güzel hoş kadın ona bir şey söyleyemem haksızlık olur lakin sadece o pantolon değil ayaklarındakidekiler de kötü. son derece uyumsuz giyinmiş.

    YanıtlaSil
  14. yok yok cok rüküş olmuş

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Bağda çalışan Anne, aniden biryere davetli olduğunu hatırlayarak kırışmış pantolonunu değiştirmeye vaktinin kalmadığını anlayınca üstüne anneannesinin kazağını geçirerek "belki farklı bir tarzım olduğunu düşünürler" mantığıyla ayakkabılıktaki renk uyumundan gözüne kestirdiği topukluları da geçirerek yola çıkar. Neyse hikayeyi uzatmayayım, sonu mutlu bitmeyecek çünkü:))

    YanıtlaSil
  16. bence cok tatli ve eglenceli olmus. Ice age'le ilgili bir seyde giymis sanirim, o yuzden ortama uygun bence kiyafeti..

    YanıtlaSil
  17. o dudaklarla ve kocaman gözleriyle dikkat çekiyor zaten giydiği şeyin bi önemi yok ne yazık ki ben kendisinde ünlü ışığı görmüyorum zevksizlikte ün yapma yolu yakındır

    YanıtlaSil
  18. birazda tuba büyüküstün görelm

    YanıtlaSil
  19. Ayakabı dışında gerçekten her şey çok kötü

    YanıtlaSil
  20. hhem de hiç yakışmamış :/

    YanıtlaSil
  21. bayıldııımm! tam bir vintage, tam tarz olmuş, of ne öyle siyah elbise siyah çanta, siyah ayakkabı... sıkıcı

    YanıtlaSil
  22. sadece o mu,üstüne giydiği kazağımsı tişört, ayaklarındaki iğrenç ojeler!

    YanıtlaSil