Dr.Hauschka Cilt Bakım ürünleri

2/02/2011


GNC Turkiye ailesinin gonderdigi paketin icinden Dr. Hauschka deneme boyu cilt bakim urunleri cikti. Su anda acilmi$ halde duran zilyon tane cilt bakim urunum oldugu icin bunlara henuz dokunmadim. Siralarini bekliyorlar :) Bu arada Dr. Hauschka markasi hakkinda yorumlarinizi ogrenmeyi cok isterim. Bu markanin cilt bakim urunlerini kullananlar var mi? Varsa tavsiye eder misiniz?

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben pudrasını kullanıyorum, tamamen organik ve çok kaliteli.

    YanıtlaSil
  2. çok kaliteli tamamen doğal..yüz bakım ürünlerini kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. makyaj temizleme sutunu, rujunu kullaniyorum cok memnunum. Sampuani icin ayni seyi soyleyemeyecegim.

    YanıtlaSil
  4. bu ürünler umrumuzda değil e nerde yeni post bu kadar izleyiciye bu mudur yani ?

    YanıtlaSil
  5. ben bu markanın dudaklara ve göz cevresine ortak uygulanabilen çok yönlü lip stiğini merak ediyorum,bilen kullanan varmı,tamamen bitkisel içerikli....

    YanıtlaSil
  6. Ben Rose day ceram kullanıyorum, kuru ciltler için çok güzel. Ayva kremide var ama rose day ceram daha etkili, bunu Julia Roberts da kullanıyormuş.Yüz temizleme toniğinden de memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  7. Acaba gunes lekesi icin kremleri var mi??
    Gunes lekelerimden kurtulmak istiyorum :((

    YanıtlaSil
  8. Ürünleri kullandınız mı? yakın zamanda bende almayı düşünüyorum bu seti acaba memnun kaldınız mı merak ettim?

    YanıtlaSil
  9. bunu alıcanıza kesinlikle gidin şu üç kremden birinin büyüğünü alın. kremler zaten iyi denemeye gerek yok. bu set çok saçma boyutları o kadar küçük ki inanamazsınız.guaj boya tüpleri bile daha büyüktür:)

    YanıtlaSil
  10. boyutlarinin kucuk olmasinin nedeni seyahat tipi olmasidir. tatile gittiginizde buyuk siseleri yaniniza alip bavulda bos yere yer isgal etmesini onlemek icin yapilmistir.

    YanıtlaSil
  11. SLM salıncaktaki güzel kız yazılarını takip ediyorum harikalar ben çok yeniyim bişey sorsam bana dönermisin açıyorum her sabah blogları çoguna biyerlerden firmalardan hediye geliyo nası olyo bu iş walla çok merak ettim bişeye üyemi olmak lazım anlatırsan sevinirim ve de salıncagında seni arkandan itip sallarım sözzz:))))SEÇİL muckss

    YanıtlaSil
  12. canımmmm cevap gelmedi:(((( nedennnnnnn olsun yinede sen salıncaktaki güzel kızsın SEÇİL

    YanıtlaSil