Eva Longoria

2/20/2011


Hani hep konusuyoruz bu unlu hatunlarin topuklu ayakkabilari neden ayaklarinda bol duruyor diye. Ilk defa ayagina tam oturmus bir ayakkabi giyen unlu goruyoruz sanirim. Demek ki isteyince oluyormu$.

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. NE güzel bir hatundur bu, o kadar yüksek topukların üstündeki duruşuna hayran kaldım.

    YanıtlaSil
  2. hoş bi kıyafet+az ve yeterli aksesuar=kesinlikle hoş olmus

    Nesli

    YanıtlaSil
  3. harbiden banu abla .. ayakkabı tam olur iticilik kaybolur :D

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle süper olmuş, kısa boyluların en güzelisin eva.

    ayakkabıları acaba 1 günlük aldıkları için mi bazen büyük geliyor? Neden tam olanı almazlar acaba? Ben de çözemedim..

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin olmuş:)

    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ben bu kadına bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  7. bende çok beğeniyorum bu kadını gerçekten çok hoş..

    bu arada bloğumada beklerim herkesi..

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. bu kadin aldatilir miydi boyun devrilsin herif

    YanıtlaSil
  9. Japonyada da tum kadinlar buyuk no topuklu tercih ediolar,bi nevi moda mi , neden ki...


    burcualver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. ayağa tam oturmayan ayakkabıları ne zaman görsem göze batıyordu. iyi bir detay bencede eva hanım bunu başarmış iyi de olmuş:)

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle bu kadın benim favorimmm :)

    YanıtlaSil
  12. süpersin :) gerçekten bende hep merak etmişimdir ..hatunlar ocsar ,golden globe ,cannes v.s. bütün ödül törenlerine katılıyorlar , binlerce dolarlık elbiseler giyip yüzbinlerce dolarlık mücevherler takıyolar ama gel gör ki ayakkabılar yarım numero büyük :)

    ASLI

    YanıtlaSil
  13. ben seviyorum bu kadını yaa:)

    YanıtlaSil
  14. turk sosyetesinde ki kadinlarda; dunyada ki unlu bayanlarda 1 numara buyuk ayakkabi giyiyorlar cunku butun gun o ayakkabinin icin de durunca ayak sisiyor buyuk olunca daha rahat giyebiliyorlar

    YanıtlaSil
  15. bayılıyorum bu hatuna, gene çok güzel olmuş, kıyafet süper, ayakkabı detayını iyi yakalamışsın :)

    YanıtlaSil