GNC Organik Bitki Çayları

2/01/2011

mega tea-1

GNC Turkiye ailesinden dostlarim bu soguk ki$ gunlerinde icimi isitacak Mega Tea organik bitki caylariyla sevindirdiler beni. 6 farkli cesit poset cay iceren bu sevimli metal kutu sevdikleriniz icin du$unceli bir hediye fikri olabilir.

mega tea-2

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bitkisel çayları çok sevsem de ne yazık ki iş içmeye gelince hep unutuyorum. :P

    YanıtlaSil
  2. kutusuna bayıldım! harika...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba , ben bir teneke kutu meraklısı , kutuyu severse içinde ne olursa olsun alan biriyim.Hele de içinde sevdiğim bitki çayları varsa ideal...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. achinacea harika bir bitkidir resmen yorgunlugu aliyor

    kizil derililerinin sifa icin kullandigi bir bitkiymis ingilterede bitkisel haplari satiliyor cok da memnunum grip oldugumda hemen kullaniyorum

    YanıtlaSil
  5. green tea ile melissa yı çok sevdim geçenlerde 10 luk deneme kutusu almıştım karışık! güzel çaylar...

    YanıtlaSil