Jennifer Aniston saç modelini değiştirdi

2/23/2011

JENNIFER-ANISTON-2
JENNIFER-ANISTON-1

Jennifer Aniston artik imzasi haline gelen sac kesimi modelini nihayet degistirdi. Degisiklik dediysem radikal birsey degil elbette. Sadece biraz kisaltma... Bence ara sira degisiklik her kadina iyi gelir... Jennifer'a da iyi gelmis gibi geldi. Ne dersiniz?

You Might Also Like

28 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. dun gordum bende.eski halinin daha iyi oldugunu dusunuyorum.
    http://burcualver.blogspot.com/2011/02/jennifer-ve-yeni-sac-modeli.html

    YanıtlaSil
  2. Keşke tam bob model kestirseydi ya da eski halinde kalsaydı daha iyi.Ama belki daha sonra bob kestirir hani kadınlar birden bire saçlarını kısa kestirmek istemezler ya

    YanıtlaSil
  3. cok seker olmus. Bir ara gene kisaydi ve cok yakisiyordu.
    cok begendim.

    YanıtlaSil
  4. Baya iyi bir kesim! Jennifer Aniston'a da yakışmış ve kesinlikle daha genç göstermiş.

    YanıtlaSil
  5. bende hep ayni modeli kullanmasindan sikayetciydim..hic birsey denemiyor diyordum ama aslinda ona yakisan uzun sacmis boylece anlamis olduk..yinede cesaretinden dolayi tebrik etmek lazim...

    YanıtlaSil
  6. bence süper olmuş eski sıradan halinden kurtulmuş daha modern olmuş biraz daha kısa olsa daha hoş olabilir benimde düğünden sonra kestireceğim saç modeli çok beğeniyorum ve çoğu kadınada yakışıyor özellikle güzel yüzlülere

    YanıtlaSil
  7. evet daha iyi bir kesim çok daha fazla yakışmış :)

    YanıtlaSil
  8. sanki daha bi geçn göstermişş bence çok iiyi

    YanıtlaSil
  9. Offf ben de saçımı böyle istiyorum!!! bayılıyorum bu boy saçlara, ama düz değil ki saçım böyle durmuyor :(

    YanıtlaSil
  10. kıyamet yakın desenize :D:P buarada hiç sevmedim yaşlı göstermiş

    YanıtlaSil
  11. jennifer aniston imzası olan saç modelinden kurtulmamış ona dönmüş bence. jennifer ünlü olduğunda saçları bu tarzdaydı. adı bile vardır the rachel diye.

    YanıtlaSil
  12. bu kadını zaten her haliyle beğeniyorum :) ama çok yakışmış biraz genç göstermiş daha da :)

    YanıtlaSil
  13. yakışmış, daha fresh olmuş..
    bu arada alnındaki çizgiler dikkatimi çekti, hayret jenny botox yaptırmamış mı??

    YanıtlaSil
  14. Yakismis bencede ama eski modelide kendisine cok yakisiyor, benim hep sevdigim bir sac tipi, belkide baska türlüsünü cok görmedigimiz icin onda alistik..Eminim güzel yüzüne her türlü sac yakisir ;)

    YanıtlaSil
  15. kesinlikle çok iyi olmuş. hep aynı suratı görmekten sıkılmıştık. hem böyle daha genç görünmüş.

    YanıtlaSil
  16. bence de yaşlı göstermiş.beğenmedim.

    YanıtlaSil
  17. yakışmış bence. yıllardır aynı modeli kullanıyordu,değişiklik iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  18. Bence süper olmuş. Bu kadının saçlarının heykeli dikilmeli :)

    YanıtlaSil
  19. Eski modeli tam da risk almıyım uzun saç işte modeliydi, bu en azından daha karakterli bi saç bence:)

    YanıtlaSil
  20. çok iyi olmuş bu değişiklik. hep aynı saç modeli gınalık gelmişti. kendisine çok yakışmış beğendim.

    YanıtlaSil
  21. değişiklik isteğini anlıyorum ama yine de eski hali çok güzeldi. model dışında tonunu da biraz değiştirmiş galiba , eski saçları bende olsa, bir de o fit vücut bende olsa bir de o servet bende olsa daha ne isterim :)))))

    YanıtlaSil
  22. bir de kısa saçlı halinde yüzü şiş ve gıdısı sarkık , yanaklar aşağı doğru sarkmış. eski ve yeni halinin yandan fotoğraflarında fark çok belirgin. kadın sanki aniden çökmüş gibi. nolmuş anlamadım ..

    YanıtlaSil
  23. Bana hep aynı geliyor bu kadın hiç sevmiyorum yüz ifadesini, dünkü oscar törenlerinde yoktu sanırım, eğer katıldıysa ne giydiğini merak ettim...

    YanıtlaSil
  24. bir ara friends'te aynen böyleydi. hoş olmuş yine..

    YanıtlaSil