Lacoste Live Beyoğlu Mağazası

2/28/2011

lacoste

Lacoste Live Beyoglu magazasi 22 Subat'ta muthis bir parti organizasyonuyla acildi. Partiye bende davetliydim ama o tarihlerde Ankara'da olmam gerektigi icin maalesef katilamadim. Acilistan once yukarida gordugunuz ayakkabinin teki ulasti elime. Diger tekini ellerinde rehin tuttuklarini ve partiye gelemezsem alamayacagimi belirten bir mektup aldim :) Sagolsunlar gidemedigim halde ayakkabimin diger tekini gondermisler. Ama fikir gercekten ho$tu. Simdilerde pembe ayakkabilarim ve ben pek mesuduz. Tesekkurler Lacoste! {Neden pembe diye merak ediyorsaniz soyleyeyim. Partiden once telefonla arayip en sevdigim rengi sordular, bende hic dusunmeden pembe dedim :)}

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. güle güle kullan şanslısın ne güzel :)) harikalar...

    YanıtlaSil
  2. pembe mi? turuncu gibi sanki bu...

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten birini mı göndermişlerdi? Ne saçma ama.Buarada bana pembe değil de sanki turuncuya kaçan bir renk bu.

    YanıtlaSil
  4. ben bunları çok sevdim yaaaa....çok şirin cnm.....yürüye yürüye eskit inşallah....

    YanıtlaSil
  5. i$iktan dolayi rengi tam cikmamis ama pembe olduguna emin olabilirsiniz, hem de en sevdigim tonu :)

    YanıtlaSil
  6. İyi günlerde kullan.
    Cidden çok şirin duruyorlar.

    YanıtlaSil
  7. fiyatı ne kada bunu acaba ???????

    YanıtlaSil