Mehmet Günsür ♥ Eylül Akşamı

2/22/2011


Bu gece bunu dinlemeden uyumayin...

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok güzel bir şarkı ve harika bir filmdi :)

    YanıtlaSil
  2. henüz izleyemedim umarım haftaya.. yatmadan önce dinledim.. postumun başlığını değiştirdim :)

    YanıtlaSil
  3. mehmet günsür'ün birlikte çaldığı grup ankaralı tnk! harika iş çıkarmışlar!

    YanıtlaSil
  4. Filme gittiğimde nerden biliyorum bu şarkıyı diye çok düşündüm,sonradan hatırladım ki Bülent Ortaçgil şarkısıymış. ergen dönemlerime götürdü beni. Şimdi işyerinde sabah akşam dinliyorum, hatta şuanda dinliyordum direk senin yazını görünce bişeyler yazayım dedim.
    Yalnız bişeyi de farkettim ki şu dönemde beni böyle benden alan şarkılar yok artık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bülent ortaçgil tek kelimeyle harika söylüyor ama buda bir gerçek :)

    YanıtlaSil
  6. filmin başlarında sıkılmış olsam da sonu güzeldi mehmet gunsur olmasaydı bu kadar izlenir miydi bilemiyorum adam gerçekten iyi oyuncu =)

    YanıtlaSil
  7. harika söylemiş bayıldım :) ben de sana kendi yazımı önereyim mi:) salıncakta sallanırken okuman dileğimle öptüüüm:)

    http://turbodreamss.blogspot.com/2011/02/var-olmak-tesaduf-degilse-ask-tesaduf.html

    Olamaz mı ? olabilir.)
    sevgiler

    YanıtlaSil