The perfect red lipstick

2/27/2011


Bu hatundan cogunuzun ho$lanmadigini biliyorum. Ama bu goruntuyu eklemek zorunda hissettim kendimi. Nasil guzel bir kirmizi ruj tonudur bu boyle! Ararim ararim bulamam! Bulsam hemen alirim!

You Might Also Like

26 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. rujda çok güzel görünüyor ama allığıda harika..makyajın tümü süper olmus, nele rkullanılmıs acaba:)

    YanıtlaSil
  2. estee lauder in signature rich red rujunu aldım bende yeni buna çok benziyor.çok güzel bir ruj tavsiye ederim.çok da kalıcı.

    YanıtlaSil
  3. belki bu kadar kaliteli veya pahalı bir şey olmayabilir ama benzerlerini bulmak mümkün.

    YanıtlaSil
  4. belki onun kullandığı kadar pahalı veya kaliteli olmayabilir ama aynı tonunu bulmak mümkün.

    kolayca bulunabilir.

    YanıtlaSil
  5. Orange-red lipstick denen renk bu... Michelle Phan'ın videosunda bu tarz Lancome lipstick kullanılmıştı. Ama renk kodunu bilmiyorum Banucum. Ama videoyu youtube'dan izleyebilirsin.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok başarılı bir makyaj olmuş. Üzerindeki pullu ceket de çok güzelmiş :)
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. şu ana kadar herkes beğenmiş ama bence makyaj hiç başarılı olmamış
    kirpiklerini bu şekle sokmasından hiç hoşlanmıyorum bu kadının..
    ve çenesinin rengi dekolte bölgesinin üstünde beyaz kalmış-sanki fondötenin rengi uymamış ya da çok kalıp gibi sürülmüş
    bi çirkinlik var ama bilmiyorum hangisi

    YanıtlaSil
  8. yaptıklarını tasvip etmesemde :) çok hoş ve rujundan mac de var :) x

    YanıtlaSil
  9. Saç diplerinin olduğu bölgeye bakınca, insan ne kadar bol fondöten sürüldüğünü anlıyor çene kısmındaki beyaz ton farkı da ayrı bir durum, makyaj bence başarısız. Ruj rengine bir şey diyemem, fotoğraf çekimlerinde veya uzaktan belki hoş görünebilir ancak bu şekilde yakından bakınca boya küpü gibi rahatsız ediyor.

    YanıtlaSil
  10. surati kek gibi olmus yaw. Foundation rengini uyduramamislar. Kirmizi allik hic yakismamis.

    begenmedim.

    YanıtlaSil
  11. çok ağır bir makyaj olmuş, sanki yüzünde maske var gibi..
    rujun tonu esmer tenine uymuş ama.

    YanıtlaSil
  12. Evet makyaj gercekten cok basarili!

    YanıtlaSil
  13. estee lauder pure color 126 nectarine'e çok çok benziyor.

    YanıtlaSil
  14. bu bayanı gerçekten sevmiyorum hele makyajı bülent ersoy la aynı durum çok abartılı herşey ile kötü ..

    YanıtlaSil
  15. Bu altın ışıltılı bir mercan rengi, çok benzeri bende var, Loreal.Numarasını hatırlamıyorum ama adı burning sunset

    YanıtlaSil
  16. evdeki laptopumda mükemmel bir kırmızı hot ama soft bir ton görüyordum işteki bilgisayarda ise itfaiye kırmızı görüyorum :S.. evde gördüğüm renk arayıp da bulamadığım bir ton.

    YanıtlaSil
  17. kırmızı olsun çamurdan olsun kankimmm...ya bizde gerçekten bi şey var sanırım :)renklerin en canlısı bizim olsuunnn...

    YanıtlaSil
  18. Harika bir ruj fakat benim aklımda o küpeler kaldı :))
    Gören bilen varsa söylesin :)

    ---
    http://bibubutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. makyajını beğenmedim çok abartılı olmuş.

    YanıtlaSil
  20. maxfactor 812 benzer bir ruj
    lacivert bir kıyafet ile çok güzel oluyor

    YanıtlaSil
  21. iğrenç nefret ediyorum bu kadından

    YanıtlaSil
  22. Ya bu kadın bildigin bir varos gülü :))) nasıl begeniyor insanlar bir anlasam :))

    YanıtlaSil
  23. Armani 401 çok benziyor bu ruja bence...

    YanıtlaSil
  24. pek fazla emin olmamakla birlikte Givenchy Spring 2011: Candide Tangerine olabilme ihtimali var diyorum :)

    YanıtlaSil
  25. kendisiyle ilgili kişisel hislerim objektif olmama engel oluyor. Türk düşmanlığından vazgeçsin öyle gelsin, bir daha bakayım...

    YanıtlaSil
  26. makyajı tam anlamıyla iğrenç olmuş
    rujun rengi de hiç yakışmamış yüzüne malesef..

    YanıtlaSil