Sacher Kek ~ Pilita Pasta Evi

2/23/2011

Sacher Cake
Bugun Tandogan'daki Pilita Pasta Evi'nde Sacher kek yiyen ve ayni anda tum algilari acilan blog sahibenizin bundan sonraki favori tatlisi Sacher'dir!

Pilita'ya gidin, Sacher'i bulun ve hemen bir dilim isteyin!

You Might Also Like

24 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. pilita'ya bayılırım. yıllardır yolum oraya ne zaman düşse mutlaka bir pasta alırım. çok kalitelidir.

    YanıtlaSil
  2. Yıllardor kalitesini bozmadı, ben de hastasıyım Pilita'nın

    YanıtlaSil
  3. hic bilmiodumm, ufaklik musade edince hemen gidelim:)

    burcualver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. eşimin iş yeri pilitanın çok yakınındadır..ben iyi bilirim sevgili bana güzel güzel tatlılar getirir:)ayrıca salatalarıda çok güzel değilmi ama:)

    YanıtlaSil
  5. Çok lezzetli görüküyor. :)

    YanıtlaSil
  6. pilita deyince eski günlere döndüm,ne kadar da güzeldir ankara'nın bence en güzel profitrollü pastasını yapan yer:)off canım istedi ama...

    YanıtlaSil
  7. ayy sen ankara'da mısın? hoşgeldin o zaman... affiyetolsun. deneme listesine alayım:)

    YanıtlaSil
  8. Pilita Pasta Evi olarak güzel yorumlarınız için başta blog sahibesi olmak üzere hepinize teşekkür ederiz. Sizi en kısa zamanda tekrar ağırlamak isteriz. Saygılarımızla

    YanıtlaSil
  9. ahh sachertorte...birgün yolunuz viyanaya düserse bunu anavataninda yiyin derim,canim cekti...

    YanıtlaSil
  10. pilitanın her pastası süper.ayrıca yemekleri de harika en az haftanın iki günü ordayım burcu

    YanıtlaSil
  11. Ankara ya hoşgeldin :-)) Pilita çok güzeldir evet ben bankada stajımı yaparken öğlenleri yemeğe giderdik arkadaşımla oraya gerçekten süperdir eklerini de tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  12. Oy oy oy.. pilita candır yaa.. Sacher'ini hiç yememiştim ama görüntü muhteşem. Eminim tadı da harikadır. :)

    YanıtlaSil
  13. kek harika görünüyoryaa kakaolu hemde..

    YanıtlaSil
  14. tandoğan'da tam olarak nerede pilita? ve ben sizi abd'de ya da bursa'da sanıyordum, ankara'da olmanıza şaşırdım :)

    YanıtlaSil
  15. Derya; ben bir orada, bir buradayim... simdilik Ankara'dayim :)

    Pilita'nin adresi:

    Turgutreis cad. 16/B tel: 215 3535

    YanıtlaSil
  16. pastanın fotosunu görünce gözlerim doldu. çünkü 1 aydır çok katı bi diyetteyim. :(
    ama artık anlıyorum ki kendimi ödüllendirmenin zamanı gelmiş. :)
    okuldan çıkar çıkmaz gidicem. öyle muhteşem görünüyor ki!!!

    YanıtlaSil
  17. Eskiden komşuyduk pilita ile, her şeyi güzeldir.. Pastaları, kuru pastaları, börekleri.. Taşınıca biraz ayrı kaldık, ama hala bir yere hediye pasta vs. götüreceksem Pilita'ya uğramaya gayret ederim.. Hiç bozulmasınlar...

    YanıtlaSil
  18. artık amerikaya gitmiyecek misin

    YanıtlaSil
  19. of ya bu süper görünüyor çok canım çekti...

    YanıtlaSil
  20. Merhaba
    Bloğunuza tesadüfen girdim gezinirken Pilita'dan bahsettiğinizi görünce içimden yorum bırakmak geldi. Orada yaşarken sürekli pastaları Pilita'dan yada Serenderden alırdık. En sevdiğim şey çıkırıkçılara gitmekti. Siz anlatınca çok özlediğimi farkettim. Bu arada şu anda İzmir'de yaşıyorum ama Ankara'yı da çok seviyorum. Beni bir an bile o günlere götürdüğünüz için teşekkür ederim. Görüşmek dileği ile..

    YanıtlaSil
  21. ben pilitanın pastalarından çok pilitadakilere bayılıyorum

    YanıtlaSil